Eli jotain hyviä suomalaisia fanisivuja??
Suomalaisia fanisivuja.
8
346
Vastaukset
- Hippo
Niitä ei ole!
- Tellu!
No.. Sitten pitää tyytyä suomentelemaan :)
- Hippo
Tellu! kirjoitti:
No.. Sitten pitää tyytyä suomentelemaan :)
Suomennetut artikkelit ja haastattelut olisivat tervetulleita! :)
- Erizo
Olen joskus pohtinut saitin tekemistä, mutta olen laiska... kaikki päivitykset yms... apua. Nou tänk juu. Käyn itse parilla niin uskomattoman hyvällä englanninkielisellä saitilla, etten ole varmaankaan siksi kokenut suomenkielistä versiota kaipaavani.
Lisäksi en ole uskonut suomalaisten Christina-fanien olemassa oloon, mutta viime aikoina olen ollut haistelevinani uudenlaisia tuulia... johtuu varmaan siitä, etten ole juuri näitä suomenkielisiä keskustelupalstoja yms. uutterasti aikaisemmin seurannut, mutta nyt olen harhautunut totutuilta poluiltani. ;-)- Hippo
Ostin juuri jokin aika sitten omaa sivutilaa jo domainin. Lisä domainin hinta ei ole paha, joten voi olla että kotimainen Christina sivu näkee joskus päivänvalon. Minulla oli jo yhdet xtina sivut netissä kokeiltavana, sieltä sai imuroida videoita ja jotain juttuakin taisi olla? Ei sivuja viitsi todellakaan jatkuvasti päivittää...
- Erizo
Hippo kirjoitti:
Ostin juuri jokin aika sitten omaa sivutilaa jo domainin. Lisä domainin hinta ei ole paha, joten voi olla että kotimainen Christina sivu näkee joskus päivänvalon. Minulla oli jo yhdet xtina sivut netissä kokeiltavana, sieltä sai imuroida videoita ja jotain juttuakin taisi olla? Ei sivuja viitsi todellakaan jatkuvasti päivittää...
Joo, harkinnan asteelle jäivät minun sivut juuri siksi, että tuo päivitys on rasite. Sitä se on siis ainakin mulle, jolla on muutakin tekemistä kuin fanittaa Christinaa (ihan tosi on!). Ja jos omat sivut tekisin, niin sitten niiden pitäisi olla hyvät sivut (eli aina ajankohtaiset) ja se edellyttäisi ahkeraa ylläpitoa.
En siis jaksa. Surffin mielummin muiden sivuilla ja Youtube:ssa. :) - simple
Erizo kirjoitti:
Joo, harkinnan asteelle jäivät minun sivut juuri siksi, että tuo päivitys on rasite. Sitä se on siis ainakin mulle, jolla on muutakin tekemistä kuin fanittaa Christinaa (ihan tosi on!). Ja jos omat sivut tekisin, niin sitten niiden pitäisi olla hyvät sivut (eli aina ajankohtaiset) ja se edellyttäisi ahkeraa ylläpitoa.
En siis jaksa. Surffin mielummin muiden sivuilla ja Youtube:ssa. :)Mikä teidän mielestänne on netin paras Christina-sivu? Tai siis, tietenkin nämä viralliset kotisivut, mutta missä muualla käytte?
Minä käyn yleensä ainoastaan CMM:ässä. - Erizo
simple kirjoitti:
Mikä teidän mielestänne on netin paras Christina-sivu? Tai siis, tietenkin nämä viralliset kotisivut, mutta missä muualla käytte?
Minä käyn yleensä ainoastaan CMM:ässä.Muun muassa CMM ja Christina Connection. Jälkimmäinen oli kauan päivittämättä, mutta B2B sai sen takaisin taas toimintaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009