Kaveri myymäs kytkyl hankittua(dna)puhelinta.mul soneran liittymä.voiko tul ongelmia?sulkeutuuko puh jos kaveri ei maksa laskujaan?
Kytky puhelin
3
3383
Vastaukset
- JAA-EI-POISSA
Mä luulen, että jos on DNA puhelin ja sit siihen laittaa muun kuin denan kortin, niin ei toimi ollenkaan
- eikä joo
ja ilman DNA lupaa ei saa edes myydä. Oleppa tarkkana sillä kaveri meinaa nyt vain saada käteistä ja myy sellaista johon ei ole edes lupaa.Soneran kortti ei kyllä ainakaan käy.
- Tieto on
eikä joo kirjoitti:
ja ilman DNA lupaa ei saa edes myydä. Oleppa tarkkana sillä kaveri meinaa nyt vain saada käteistä ja myy sellaista johon ei ole edes lupaa.Soneran kortti ei kyllä ainakaan käy.
Ensinnäkin puhelimen omistusoikeus siirtyy ostajalle heti kun hän vastaanottaa puhelimen. Joten DNA ei kiinnosta vaikka puhelimen myisikin, kunhan laskut maksaa...
Toiseksikin toisin kuin muiden operaattoreiden puhelimet, niin DNA:lla vain valtakunnallisessa kampanjassa ollut SE K600i puhelin on SIM-lukittu, mikään muu malli ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1111350- 481159
- 751057
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901