Olen vasta aloittanut syömään Zopinox 7,5 mg:sta ja päivisin olen välillä aivan kuolemanväsynyt. Kuulemma saattaa johtua unilääkkeistä. Ajattelin että jos aamulla ennen koulua ottaisin kofeiinitabletin (en juo kahvia tms) niin voisin piristyä ja koulukin sujuisi hyvin mutta saako näin tehdä jos on unilääkekuurilla? Kuitenkin jos kofeiinitabun ottaa aamulla aikaisin se ei välttämättä vaikuttaisi iltaan...
Kokemuksia tms?
Kokemuksia tms?
Vastaukset 5
Vanhimmat
Eihän kahvinjuontiakaan kielletä jos käyttää Zopinoxia. Yksi kofutabu ei pitäisi haitata mitään.
Uppers and downers
Either way blood flows.
Unipillereitä ja kofeiinitabletteja. Vuorotellen. Lakkaavat ajan myötä vaikuttavan. Seuraava vaihe on vaihtaa kofeiinitabletit Ritaliniin tai Provigiliin.
Siinä ei sitten Zopinoxit enää auta. Ne vaihtuvat neurolepteihin. ADHD- pillerit eivät enää poista aamu-unisuutta joten niiden tilalle tulee klassinen Benzedrine.
Joku päivä kupla puhkeaa ja olet katkolla.
Onko unilääkettä pakko ottaa 7,5 mg. Laita tabletti puoliksi --> väsymys voi vähentyä.
http://spc.nam.fi/humspc/z/92832.xml?Template=/html/spctemplate.html
"Unettomuuden lyhytaikainen hoito."
Zopinox ja vastaavat unilääkkeet (paitsi ehkä Insomin) eivät väsytä aamulla. Väsymyksesi johtuu varmaankin jostain muusta syystä. Pari kofeiinitabua aamulla ei oman kokemukseni mukaan vie seuraavan yön unia.