Näin joskus ollessani jotakin 6-8 vuotiaana ollessani täysin hereillä huoneessani, ilmestyi oven kynnykselle mies jolla näytti olevan mustakaapu ja huppu, ja jommassa kummassa kädessä viikate. Mies näytti kaljuotsaiselta ja vaikutti ystävälliseltä, kun rupattelin jotain sille. Mihin tämä viikatemies liittyy, mikä sen tarkoitus on, onko se jotain pahaan liittyvä?.
En todellakaan keksi tätä, en pidä valehtelemisesta.
Viikatemies oven kynnyksellä ?
16
3070
Vastaukset
- ^^^^
Se tapahtui iltapäivällä, hereillä täysin ollessani, leikin jotain huoneessa kun se tapahtui..
- ---l---
Joko naapurin renki kesken niittohommien ollut tulossa jotain kysymään vanhemmiltasi?
- tapahtu kyllä
sen muistan että ei tapahtunu kesällä, vaan joko se oli hämärä syys ilta tai talviilta. Valot olivat huoneessani siksi päällä kun oli jo ulkona sen verran hämärä.
- Golem69
Oliko sattumalta vaikak halloween? Ja näyttäisikö kuolema todellakin noin kliseisen näköiseltä?
- sillon
halloweeni. Aluksi pelkäsin ja pelästyin sitä, mutta kun se sanoi ettei aio vahingoittaa minua, tilanne rauhoittui. Se kertoi myös tarkoituksestaan kun kysyin, mutta en valitettavasti enää muista sitä.
- ettet nähnyt unta?
Lapsuusmuistot ja lapsuudessa nähdyt todentuntuiset unet voivat joskus sekoittua.
- etten nähnyt
Unta. Olin hereillä, kyllä se jää mieleen kun on hereillä nähty. Jos olisin alunperin pitänyt sitä unena, niin en minä sitä tänne olisi kertonut.
- Shadow hunter
En tiedä onko tuo totta vai ei, mutta älä pelsäty jos kerron, että viikatemies on kuoleman symboli, joka kehitettiin mustan kuoleman aikaan.
:S
Toi oli ny viikatemiehest perustietoo, aattelin kertoo ku aihetta on.- ^^*^^
Eikös viikatemieheen liity uskomus, että jos viikatemies koskettaa ihmistä, ihminen kuolee lähiaikoina.
- Shadow hunter
^^*^^ kirjoitti:
Eikös viikatemieheen liity uskomus, että jos viikatemies koskettaa ihmistä, ihminen kuolee lähiaikoina.
Tais olla niinki =/ mut yleensä ilmestyminenkin ilmoittaa jotain, on nii monia käsityksiä viikatemiehistä...
- Kristallikuu
...legendaarinen Viikatemies onkin olemassa. Oliko lähistöllä kuollut ketään?
- Nähneeltä vastaus
No mulla oli kyllä siihen aikaan joitain ruumiistairtautumisia, mutta en muista olisiko joku vaikka tuttava kuollu tai jotain juuri siihen aikaan, en ole varma että kuoliko ukki jälkeenpäin vai ennen näkyäni, se kuoli kuitenkin joskus kun olin lapsi, no koira kuoli myös joko ennen tai jälkeen näkyä, mutta en muista olisiko minkäverran aikaa mennyt kun näin sen, siihen kun koira ja ukki kuoli, ehkä jompi kumpi saatoi kuolla jälkeen ja toinen ehkä ennen, en ole varma tästä kuitenkaan. Enkä muista mitään, että lähistöllä olisi kukaan muu ulkopuolinen ainakaan kuollut.
Tuli kuitenkin nähtyä myös enkeleitä sillon aikoinaan.
- Kristallikuu
Mikä viikatemies on? Ilmeisesti hän ei ole jumaluus. Onko hän on jonkinlainen puolijumala?
- Shadow hunter
Oikeestaa se on vaa symboli mustan kuoleman ajalta...
Mutta tarun mukaanhan se vie kuolleita tuonelaan ^^ muuta en osaa oikein vastata...
- mystigue
siis itse olen käsityksessä että energia voi ottaa minkä muodon tahansa:) voin olla kyllä väärässäkin. joku halunnut "hupsutella" kustannuksellasi:D mutta viittaahan tuo viikate mies kuolemaan.. jonkin moinen "viestin tuoja".
- Anonyymi
Viikate
Ei se kummenne, vaikka on Viikate jos on tappajan käsissä.
Pahaa jälkeä sillä aivan varmasti tulee jos elävä olento kohteeksi joutuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822