Viikatemies oven kynnyksellä ?

Kysyn vain

Näin joskus ollessani jotakin 6-8 vuotiaana ollessani täysin hereillä huoneessani, ilmestyi oven kynnykselle mies jolla näytti olevan mustakaapu ja huppu, ja jommassa kummassa kädessä viikate. Mies näytti kaljuotsaiselta ja vaikutti ystävälliseltä, kun rupattelin jotain sille. Mihin tämä viikatemies liittyy, mikä sen tarkoitus on, onko se jotain pahaan liittyvä?.

En todellakaan keksi tätä, en pidä valehtelemisesta.

16

3252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^^^^

Se tapahtui iltapäivällä, hereillä täysin ollessani, leikin jotain huoneessa kun se tapahtui..

• ---l---

Joko naapurin renki kesken niittohommien ollut tulossa jotain kysymään vanhemmiltasi?

• tapahtu kyllä

sen muistan että ei tapahtunu kesällä, vaan joko se oli hämärä syys ilta tai talviilta. Valot olivat huoneessani siksi päällä kun oli jo ulkona sen verran hämärä.

• Golem69

Oliko sattumalta vaikak halloween? Ja näyttäisikö kuolema todellakin noin kliseisen näköiseltä?

• sillon

halloweeni. Aluksi pelkäsin ja pelästyin sitä, mutta kun se sanoi ettei aio vahingoittaa minua, tilanne rauhoittui. Se kertoi myös tarkoituksestaan kun kysyin, mutta en valitettavasti enää muista sitä.

• ettet nähnyt unta?

Lapsuusmuistot ja lapsuudessa nähdyt todentuntuiset unet voivat joskus sekoittua.

• etten nähnyt

Unta. Olin hereillä, kyllä se jää mieleen kun on hereillä nähty. Jos olisin alunperin pitänyt sitä unena, niin en minä sitä tänne olisi kertonut.

• Shadow hunter

En tiedä onko tuo totta vai ei, mutta älä pelsäty jos kerron, että viikatemies on kuoleman symboli, joka kehitettiin mustan kuoleman aikaan.
      :S
      Toi oli ny viikatemiehest perustietoo, aattelin kertoo ku aihetta on.

• ^^*^^

Eikös viikatemieheen liity uskomus, että jos viikatemies koskettaa ihmistä, ihminen kuolee lähiaikoina.

• Shadow hunter
        ^^*^^ kirjoitti:

Eikös viikatemieheen liity uskomus, että jos viikatemies koskettaa ihmistä, ihminen kuolee lähiaikoina.

Tais olla niinki =/ mut yleensä ilmestyminenkin ilmoittaa jotain, on nii monia käsityksiä viikatemiehistä...

• Kristallikuu

...legendaarinen Viikatemies onkin olemassa. Oliko lähistöllä kuollut ketään?

• Nähneeltä vastaus

No mulla oli kyllä siihen aikaan joitain ruumiistairtautumisia, mutta en muista olisiko joku vaikka tuttava kuollu tai jotain juuri siihen aikaan, en ole varma että kuoliko ukki jälkeenpäin vai ennen näkyäni, se kuoli kuitenkin joskus kun olin lapsi, no koira kuoli myös joko ennen tai jälkeen näkyä, mutta en muista olisiko minkäverran aikaa mennyt kun näin sen, siihen kun koira ja ukki kuoli, ehkä jompi kumpi saatoi kuolla jälkeen ja toinen ehkä ennen, en ole varma tästä kuitenkaan. Enkä muista mitään, että lähistöllä olisi kukaan muu ulkopuolinen ainakaan kuollut.

Tuli kuitenkin nähtyä myös enkeleitä sillon aikoinaan.

• Kristallikuu

Mikä viikatemies on? Ilmeisesti hän ei ole jumaluus. Onko hän on jonkinlainen puolijumala?

• Shadow hunter

Oikeestaa se on vaa symboli mustan kuoleman ajalta...
        Mutta tarun mukaanhan se vie kuolleita tuonelaan ^^ muuta en osaa oikein vastata...

• mystigue

siis itse olen käsityksessä että energia voi ottaa minkä muodon tahansa:) voin olla kyllä väärässäkin. joku halunnut "hupsutella" kustannuksellasi:D mutta viittaahan tuo viikate mies kuolemaan.. jonkin moinen "viestin tuoja".

• Anonyymi

Viikate
      Ei se kummenne, vaikka on Viikate jos on tappajan käsissä.
      Pahaa jälkeä sillä aivan varmasti tulee jos elävä olento kohteeksi joutuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      216
      6828
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      313
      4778
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      143
      3626
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      115
      3444
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      67
      3405
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2876
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      265
      2710
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      83
      2449
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2366
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1951
    Aihe