Visainen KYSYMYS!

OWASHILLE

Miten perustelet sen miksi humanoideja ei ole olemassa, vaikka niitä on olemassa. Miten voi tietää ettei niitä ole, vaikka niitä on. Esimerkiksi jos minä tiedän ettei sinua ole olemassa, niin silloin minä olen kieltäjä kun kiellän sinut vain, koska en ole tutkinut tarpeeksi että olet olemassa.

19

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos kiisteltäis

      siitä oletko olemassa, ja se olis tärkee tietää. Nii et kuu oot olemassa ja jonkun mielestä et silti oo.

    • Helppo vastaus

      "vaikka niitä on olemassa."
      Ei ole ratkaisevaa todistetta. "Varma" väite ilman näytöä on tyhjän arvoinen.

    • että silleen...

      "Miten perustelet sen miksi humanoideja ei ole olemassa, vaikka niitä on olemassa."

      Miten sinä sitten perustelet että niitä ON olemassa?

    • MeeliKuvetusOlantoo:_ZZ>

      Taas näitä hörhöjä jotka uskovat owashin olemassaoloon. Tämä owashi on teidän oma mielikuvitusolentonne joka muodostuu silmänne verkkokalvossanne tällä palstalla. Kauheita owashin uskoja hörhöjä. Owashia ei ole olemassa edelleenkään, se on vain harhaa. Kun ajattelette owashia niin tietenkin se näkyy tällä palstalla kun se muodostuu silmänne verkkokalvossanne owashina.

      Ei kannata uskoa owashiin, se on vain mielikuvitusolentonne. :P

      • Bang them down!

        Owashi on oikeasti olemassa, hänestä on jopa kunnollinen valokuvakin jonka ovat aika monet nähneet. Kiistaton todiste siis aivan kuten kaikki ufoistakin otetut valo- ja digikuvat.

        Meinääkos tämä nyt vähän kakkia uffisten housuun tämä threadi?


      • MeeliKuvetusOlantoo:_ZZ>
        Bang them down! kirjoitti:

        Owashi on oikeasti olemassa, hänestä on jopa kunnollinen valokuvakin jonka ovat aika monet nähneet. Kiistaton todiste siis aivan kuten kaikki ufoistakin otetut valo- ja digikuvat.

        Meinääkos tämä nyt vähän kakkia uffisten housuun tämä threadi?

        Owashin kuvakin on paintilla tai paintshoprolla muokattu owashi mielikuvitusolentonne näköiseksi. Ei ole todisteita owashin olemassaolosta. Kuva ei riitä eikä sana. Se on vain piirretty sen näköiseksi paintshoprolla tai paintilla minkälaisena ihmiset näkevät owashin.

        En usko owashin olemassaoloon, hän on mielikuvitusolento joka on mielessänne ja syntyy silmänne verkkokalvossa tällä palstalla.

        Ufoista on parempi todiste kuin owashista. Uskon ufojen olemassaoloon, mutta en owashiin, koska owashi on vain mielikuvitusolento. Ufoja on mutta owashia ei. :P


      • sitten
        MeeliKuvetusOlantoo:_ZZ> kirjoitti:

        Owashin kuvakin on paintilla tai paintshoprolla muokattu owashi mielikuvitusolentonne näköiseksi. Ei ole todisteita owashin olemassaolosta. Kuva ei riitä eikä sana. Se on vain piirretty sen näköiseksi paintshoprolla tai paintilla minkälaisena ihmiset näkevät owashin.

        En usko owashin olemassaoloon, hän on mielikuvitusolento joka on mielessänne ja syntyy silmänne verkkokalvossa tällä palstalla.

        Ufoista on parempi todiste kuin owashista. Uskon ufojen olemassaoloon, mutta en owashiin, koska owashi on vain mielikuvitusolento. Ufoja on mutta owashia ei. :P

        joulupukki... onko hän olemassa?


      • Ahab
        sitten kirjoitti:

        joulupukki... onko hän olemassa?

        Tottakai on, onhan häntä näytetty uutisissakin. Vai väitätkö että uutiset valehtelevat!?


      • MeeliKuvetusOlantoo:_ZZ> kirjoitti:

        Owashin kuvakin on paintilla tai paintshoprolla muokattu owashi mielikuvitusolentonne näköiseksi. Ei ole todisteita owashin olemassaolosta. Kuva ei riitä eikä sana. Se on vain piirretty sen näköiseksi paintshoprolla tai paintilla minkälaisena ihmiset näkevät owashin.

        En usko owashin olemassaoloon, hän on mielikuvitusolento joka on mielessänne ja syntyy silmänne verkkokalvossa tällä palstalla.

        Ufoista on parempi todiste kuin owashista. Uskon ufojen olemassaoloon, mutta en owashiin, koska owashi on vain mielikuvitusolento. Ufoja on mutta owashia ei. :P

        Tarvitaanko täällä syntymätodistustani?


    • Olet aivan oikeassa, humanoideja on olemassa. Ihminen on katsos sellainen.

      Sen sijaan väitänkin ettei ole vierailijoita koska niistä ei ole mitään pitävää näyttöä. Minä taas voin väittää sinulle olevani olemassa ja antaa siitä jopa todistuksen - vaikka tässä tapauksessa mieluummin pysyttelen sinulle olemassaolemattomana.

      Miten perustelet sen, että vierailijoita on olemassa?

      • talkin tv-head

        Tule nyt edes sen verran vastaan Owashi, että myönnät et-hypoteesin olevan edes yksi MAHDOLLINEN selitys, oli sitten miten epätodennäköinen tahansa.


      • Kadun-nainen

        Lottovoittokin on olemassa. yksi oikea sarake vastaan miljoonat väärät. Kaikki on Järjestettyä toimintaa, myös vierailijat.


      • Todennäköisyys

        Olemassaolo ei ole riippuvainen uskosta tai näytöstä. Moni murhaan syyllinenkin on päässyt vapaalle, kun ei ole ollut näyttöä. näytön vähyys ei tarkoita etteikö olisi oikeasti rikosta voinut tehdäkin.

        Arki fysiikassa asiat vain joko ovat tai eivät ole ja niille on olemassa todennäköisyys. Elämme todennäköisyyksien maailmankaikkeudessa. Usko tai näytön vähyys eivät vielä vaikuta asiaan. Eli älä viitsi kieltää kieltämisen vuoksi. Vaihtoehto muukalaisten olemassaoloon olemassa.

        En voi todistaa, että vierailijoita on, mutta voin todistaa, että vaihtoehto/todennäköisyys ufojen olemassaololle on olemassa. Lukemattomien ihmisten havainnot on yksi kiistaton todiste vaihtoehdon olemassaololle, vaikkei se muukalaisten konkreettista olemassaoloa todistakaan.


      • talkin tv-head kirjoitti:

        Tule nyt edes sen verran vastaan Owashi, että myönnät et-hypoteesin olevan edes yksi MAHDOLLINEN selitys, oli sitten miten epätodennäköinen tahansa.

        Tietysti se on mahdollinen. Aivan kuten on mahdollista, että nuo ufohavainnot ovat lohikäärmeitä, mistäpä sen tietää varamsti ennen kuin saadaan todisteita :)


      • Todennäköisyys kirjoitti:

        Olemassaolo ei ole riippuvainen uskosta tai näytöstä. Moni murhaan syyllinenkin on päässyt vapaalle, kun ei ole ollut näyttöä. näytön vähyys ei tarkoita etteikö olisi oikeasti rikosta voinut tehdäkin.

        Arki fysiikassa asiat vain joko ovat tai eivät ole ja niille on olemassa todennäköisyys. Elämme todennäköisyyksien maailmankaikkeudessa. Usko tai näytön vähyys eivät vielä vaikuta asiaan. Eli älä viitsi kieltää kieltämisen vuoksi. Vaihtoehto muukalaisten olemassaoloon olemassa.

        En voi todistaa, että vierailijoita on, mutta voin todistaa, että vaihtoehto/todennäköisyys ufojen olemassaololle on olemassa. Lukemattomien ihmisten havainnot on yksi kiistaton todiste vaihtoehdon olemassaololle, vaikkei se muukalaisten konkreettista olemassaoloa todistakaan.

        Aivan totta, olemassaolo ei ole riippuvainen meidän mielipiteistämme tai näkökulmistamme. Kuitenkin vaadimme todistusta meille itsellemme jotta tietäisimme totuuden. Ilman havaitsijaa tai havaitsijalle konkreettista todistusaineistoa on asiaa jokseenkin turha käsitellä (muuten kuin juuri sen todistusaineen etsimisen vuoksi). Näytön vähyys kuitenkin osoittaa meille, ettei meidän ole syytä uskoa vakaasti vierailijoiden olemassaoloon.

        Mahdollisuus vierailijoiden olemassaoloon on mahdollinen, kyllä. Kuitenkin hyvin monet seikat puoltavat myös sitä ettei niitä ole olemassa. Jos olisi todistusaineistoa, niin asialla olisi varmuus. Muussa tapauksessa on mahdollisuus että niitä ei ole tai niistä ei ole vain saatu todistusaineistoa. Perusoletus on kuitenkin ettei vierailijoita silloin ole, valitettavasti.

        Tällä määrällä näyttöä mitä meillä on muukalaisista on sama kuin uskoisi Jumalaan. Samalla tavalla voisi kehittää yhtäläisen pitävän selityksen niiden olevan vaikkapa juuri lohikäärmeitä ja piakkoin ihmiset alkaisivat uskoa niihinkin jos siitä tulisi villitys. Pienet/pitkät vihreät/harmaat miehet nyt vain ovat pulliaisille realistisempaa ja helpommin uppoavaa. Uskontoja on aina ollut ja tulee olemaan, usein niitä ei edes pidetä uskon asioina vaan yksinkertaisesti todellisuutena - aivan kuten monet pitävät vierailijoitakin.


      • kosska

        Avaruus on liian iso paikka, ettei vierailijoita mahtuisi sinne!. Ihmisetkin haluaisi matkustaa kauemmas avaruuteen, mutta teknologian taso estää sen. Avaruuden isous mahdollistaa myös tähtienväliseen matkailuun tarvittavat roippeet. Alhaisen teknologian vastakohta on korkealle kehittynyt teknologia. Myös makea on suolaisen vastakohta. Hiljempaa kulkevan aluksen vastakohta on kovempaa kulkeva alus. Hyvän maun vastakohta on paha maku.

        Pienen planeetan vastakohta on iso planeetta. Tietämättömän vastakohta on tietoinen. Vähemmän tietävän vastakohta on enemmän tietävä. Ei vierailuja jonnekkin planeetalle tehneen sivilisaation vastakohta on vierailuja sinne tehnyt, jokin muu sivilisaatio. Kaikelle mitä vain mieleesi tulee, on olemassa vastakohta.


      • VastakohtailijastaZZZ>...
        kosska kirjoitti:

        Avaruus on liian iso paikka, ettei vierailijoita mahtuisi sinne!. Ihmisetkin haluaisi matkustaa kauemmas avaruuteen, mutta teknologian taso estää sen. Avaruuden isous mahdollistaa myös tähtienväliseen matkailuun tarvittavat roippeet. Alhaisen teknologian vastakohta on korkealle kehittynyt teknologia. Myös makea on suolaisen vastakohta. Hiljempaa kulkevan aluksen vastakohta on kovempaa kulkeva alus. Hyvän maun vastakohta on paha maku.

        Pienen planeetan vastakohta on iso planeetta. Tietämättömän vastakohta on tietoinen. Vähemmän tietävän vastakohta on enemmän tietävä. Ei vierailuja jonnekkin planeetalle tehneen sivilisaation vastakohta on vierailuja sinne tehnyt, jokin muu sivilisaatio. Kaikelle mitä vain mieleesi tulee, on olemassa vastakohta.

        Apina - Ihminen.


      • raaha
        VastakohtailijastaZZZ>... kirjoitti:

        Apina - Ihminen.

        pikemminkin synonyymi


      • Alkaa jo nyppiä
        Owashi kirjoitti:

        Aivan totta, olemassaolo ei ole riippuvainen meidän mielipiteistämme tai näkökulmistamme. Kuitenkin vaadimme todistusta meille itsellemme jotta tietäisimme totuuden. Ilman havaitsijaa tai havaitsijalle konkreettista todistusaineistoa on asiaa jokseenkin turha käsitellä (muuten kuin juuri sen todistusaineen etsimisen vuoksi). Näytön vähyys kuitenkin osoittaa meille, ettei meidän ole syytä uskoa vakaasti vierailijoiden olemassaoloon.

        Mahdollisuus vierailijoiden olemassaoloon on mahdollinen, kyllä. Kuitenkin hyvin monet seikat puoltavat myös sitä ettei niitä ole olemassa. Jos olisi todistusaineistoa, niin asialla olisi varmuus. Muussa tapauksessa on mahdollisuus että niitä ei ole tai niistä ei ole vain saatu todistusaineistoa. Perusoletus on kuitenkin ettei vierailijoita silloin ole, valitettavasti.

        Tällä määrällä näyttöä mitä meillä on muukalaisista on sama kuin uskoisi Jumalaan. Samalla tavalla voisi kehittää yhtäläisen pitävän selityksen niiden olevan vaikkapa juuri lohikäärmeitä ja piakkoin ihmiset alkaisivat uskoa niihinkin jos siitä tulisi villitys. Pienet/pitkät vihreät/harmaat miehet nyt vain ovat pulliaisille realistisempaa ja helpommin uppoavaa. Uskontoja on aina ollut ja tulee olemaan, usein niitä ei edes pidetä uskon asioina vaan yksinkertaisesti todellisuutena - aivan kuten monet pitävät vierailijoitakin.

        "Mahdollisuus vierailijoiden olemassaoloon on mahdollinen, kyllä. Kuitenkin hyvin monet seikat puoltavat myös sitä ettei niitä ole olemassa. Jos olisi todistusaineistoa, niin asialla olisi varmuus. Muussa tapauksessa on mahdollisuus että niitä ei ole tai niistä ei ole vain saatu todistusaineistoa. Perusoletus on kuitenkin ettei vierailijoita silloin ole, valitettavasti."

        Jotenkin tuntuu siltä, että tällaisella ajattelumallilla ja "perusoletuksella" varustettu ihminen ei kyllä ikinä löydäkään mitään uutta. Jos kaikki ajattelisivat samalla tavalla, olisi maapallo varmaan edelleen litteä ja muut planeetat jääneet löytymättä, samoin kuin mikrokosmoksen ihmeet.

        Mikäli kaikki mitä ihminen suostuu uskomaan, tapahtuu vain hänen välittömässä kokemuspiirissään tai on muutoin todella tarkasti dokumentoitu, ei kehitys etene mihinkään suuntaan, valitettavasti.

        Onneksi kaikki eivät tyydy pelkästään siihen minkä jo varmasti tietävät, vaan osaavat myös ajatella että on olemassa ilmiöitä ja asioita, joista emme osaa välttämättä uneksiakaan ja joita pitää ehdottomasti tutkia enemmän.

        Ottamatta sen tarkemmin kantaa ektraterestiaalien olemassaoloon, on kuitenkin pakko lainata tyyppiä joka totesi kysymykseen onko maapallon ulkopuolista elämää jotenkin näin: "Mikäli avaruudessa ei olisi muuta elämää, olisi se helvetinmoista tilan tuhlaamista".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe