MAKSAN -ALAT

KISSUS...

MILLÄ SAAN KORKEAN MAKSA-ALAT ARVON NORMAALIKSI
ARVO TÄLLÄHETKELLÄ 120/NORMAALI ARVO OLISI 35/50
käytän vitamiineista multitabsia,c-piimaa piotiini,joskus mangeesiumia.pitäiskö nuo lopettaa vai mitä tehdä?en käytä alkoholia oikeastaan koskaan ,ja muutenkin olen aina yrittänyt elää terveellisesti CYRANA KUURIAKIN OLEN KOKEILLUT:)kiitos jos joku vastaa

17

9494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta..........

      No eikö riitä jos syöt multitabseja niin tarviiko siinä ohella vielä leikkiä muiden valmisteiden kanssa. Kai sen nyt luulis terve järkikin sanovan, että mikä on kohtuus noissa vitamiineissa, mutta ei... Ilmeisesti ihmiset vaan tyhmääkin tyhmemmäksi käyvät ja vetävät vitamiineja kuin jotain karkkeja. Järki päähän nyt, kai tajuat itsekin että maksaarvot on kohonneet, joten jätä nyt herranjumala vähemmälle se vitamiinien napsiminen ja syö monipuolisemmin, että saat ruoasta nuo aineet niinkuin pitääkin. Kai se nyt maksaan kertyy, jos saa liikaa keinotekoisia vitamiineja. Eihän elimistösi niitä silloin käytä, koska luojan kiitos elimistömme on sen verran fiksu, että erottaa onko vitamiiniannos purkista vai oikeasta ravinnosta. Niinpä nämä myrkyt varastoituvat maksaan. Kokeile multitbseja vähän pienempinä annoksina ja runsaan ravinnon kanssa otettuna.

      • avulias

        Kannattaa syödä mahdollisemman terveellisesti, ruisleipää jos mahd. välttää liian rasvaisia ruokia. Miehelläni saatiin laskemaan se ihan näillä keinoilla (esim. maksamakkara näytti olevan yksi sen nostaja). Alkomaholia ei muutamaan päivään ennen verikoetta, ei edes yhtä pulloa olutta tai siidukkaa.


      • ???

        jätä hiukan vähemmälle nuo synteettiset pillerit ja ne mitä syöt katso että ne on luonnosta en tarkoita että menet luontaistuteita hakemaan vaan katsot ettei purkissa ole dl=synteettinen vaan d=luonnosta.(gnld tuotteet ainakin luonnosta). muistan kuulleeni että kaikki vihreä puhdistaisi maksaa ja oikein hyvä olisi se krassi (yrtti, mauste). veden juonti myös hyväksi koko kropalle 2l/päivä.


      • kaunis bodari poika

        sil on taas yks urpo että 1 multi-tabs riittää kyl te ootte pikku sieluja ja helvetin tyhmii syökää sipsäjä ja haiskaa pahalle sama kun seinille puhuis ps multi-tabsia huonompaa vitskua ei maa päälään kanna


      • kaunis bodari poika

        totta kai tarvii itse olen käyttänyt jekki tyyliin vita valmisteita vuosia n 15v eikä ongelmia ole ollut c-vitaa 2000mg,e-vitaa800-1000mg magnesiumia 800mgjne ei ne maksa rempat johdu niistä


    • kissus...

      no jätän sen multitabsin.tuolla luontaistuote kaupassa kehuivat.Hebaa,ja cyranatabl.

    • kissus...

      viellä olisi kiva tietää ruoka aineet mitä voi syödä,ja mitä ei.

      • kaunis bodari poika

        no eiköhän se lääkäri sulle ne kerro mutta sinuna en jättäisi niitä vitamiineja pois mutta vaihda monivitsku solgarin monitabuun ja osta ido-e:tä apteekista voit syödä sitä 600mg vrk solgaria saat luontais kaupast


    • vee-e
    • keino:

      Illalla kannattaa olla ennen nukkumaanmenoa syömättä 4 tuntiin. Eli jos nukkumaan esim. 22.00 niin vika ruoka klo 18.00. Maksa on sellainen, että se toimii lähinnä yöllä siinä 2.00 aikoihin aloittaa "puhdistamisduunit". Jos ennen nukkumaanmenoa syöt niin sillä on aika kova urakka edessä, koska elintoiminnot hidastuvat nukkumaasennoissa. Sama koskee myös ruoansulatusta, joten siksi se viimeinen ilta-ateria myös on lihottava... Mutta asiaan... eli maksaan...

      Minulle neuvottiin tällainen maksan puhdistamiskikka: Illalla ennen nukkumaanmenoa lämmitä mukillinen 1,5 - 2 dl vettä, makeuta hunajalla, purista tuoreesta sitruunasta mehua joukkoon (riittä teelusikallinenkin). Sitruunalla olisi kuulemma maksaa puhdistava vaikutus ja tietty tärkeää on se, ettei dumppaa masuun ruokaa. Itse olen jo muutaman viikon kokeillut tätä. Kokeet puolen vuoden kuluttua. Saas nähdä....

      Ei tuosta sitruunasta ainakaan haittaa ole... c-vitamiinia ainakin saa...

      • kissus

        oliko ALAT-ARVO koholla?


    • dxfgcbjknm

      Onko sulta otettu C-hepatiittikoe, se ainakin nostaa maksa-arvoja.
      Onko ylipäätään tutkittu mikä arvoja nostaa, jos ei ole niin vaihda lääkäriä!

    • Anonyymi

      Minulla maksa-arvot koholla, en käytä ollenkaan alkoholia. Lääkäri pyysi minua lopettamaan C-vitamiinin ja B12-vitamiinin syönnin.

    • Anonyymi

      Jos on huono uninen, ei kannata sitruunaa ottaa illalla, vie viimeisetkin unet.

    • Anonyymi

      Voiko joku kertoa miksi noita vitamiineja pitää napsia?

    • Anonyymi

      Mites NAC?

    • Anonyymi

      Ylävatsan Ultraan. Voi olla rasvamaksa. Minulla todettiin tämä. Lihoin korona-aikana. Yhtäkkiä nousivat maksa-arvot. Minäkään en juonut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8825
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2633
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe