Tiedättekö että onko näitä edes olemassa, jos on niin minkä nimisiä?
(Peli jossa ajetaan laivoja)
Laivasimulaattori?
5
5192
Vastaukset
... tämä. Virtual Sailor. Netissä ladattavissa demo ja maksun jälkeen koko versio. Netistä löytyy iso kasa laivoja yms. Osoite (hangsim.com)
Jos haluat joitain screenshotteja, niin voin lähettää e-mailiin.^ L o C kirjoitti:
Ship simulator!
http://www.shipsim-secure.com/... onhan tuokin. Virtual Sailorista tuli äskettäin 7 versio. Todella huimat parannukset verrattuna 6:een! Kannattaa tutustua ja melkeinpä kannattaa ostaa myös kokoversio. Kaikki tulevat päivitykset ovat ilmaisia, jos oikein olen ymmärtänyt. Ship Simulatorista ei ole muuta kokemusta kuin tuo demo. Virtual Sailor 5 versiosta asti olen jo seilaillut esim. Finnjetillä.
- näin saat lisälaivoja demoo...
whitehorserider kirjoitti:
... onhan tuokin. Virtual Sailorista tuli äskettäin 7 versio. Todella huimat parannukset verrattuna 6:een! Kannattaa tutustua ja melkeinpä kannattaa ostaa myös kokoversio. Kaikki tulevat päivitykset ovat ilmaisia, jos oikein olen ymmärtänyt. Ship Simulatorista ei ole muuta kokemusta kuin tuo demo. Virtual Sailor 5 versiosta asti olen jo seilaillut esim. Finnjetillä.
näin saat lisälaivoja demoon (kokoversion ominaisuus) lataa laivoja, ja ota ne laivat toiseen kansioon väliaikaisesti, joita et tarvitso
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte243471