Lentokentältä hotelliin

TanjaN

Pääseekö lentokentältä hyvin hotelliin metrolla vai kannattaako ottaa taksi?

9

1110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensin että

mihinkä hotelliin aiot mennä ja missä se sijaitsee. Pariisi on jumalattoman suuri kaupunki.

• TanjaN

Charles de Gaulle-kentältä Louvren lähellä olevaan hotelliin.Kiitos etukäteen :)

• antti!!
        TanjaN kirjoitti:

Charles de Gaulle-kentältä Louvren lähellä olevaan hotelliin.Kiitos etukäteen :)

Itse menen yleensä aina metrolla, tai siis tarkemmin sanoen RER-junalla. Asema on lentokentällä, joten edes ulos terminaalista ei tarvitse mennä. Seuraat vaan opasteita jossa lukee GARE tms. Pääset helposti Louvren lähelle suoraan kun jäät pois Chatelet Les Hallesilla. Juna maksaa muistaakseni joku 7€, kun lentoasema on ulkovyöhykkeellä.

• TanjaN
        antti!! kirjoitti:

Itse menen yleensä aina metrolla, tai siis tarkemmin sanoen RER-junalla. Asema on lentokentällä, joten edes ulos terminaalista ei tarvitse mennä. Seuraat vaan opasteita jossa lukee GARE tms. Pääset helposti Louvren lähelle suoraan kun jäät pois Chatelet Les Hallesilla. Juna maksaa muistaakseni joku 7€, kun lentoasema on ulkovyöhykkeellä.

Kiitos kovasti neevoista!

• minäkin olin siellä
        TanjaN kirjoitti:

Kiitos kovasti neevoista!

Halpa, helppo ja suora yhteys louvren ympäristöön on Orly-bus. Kulkee kaikilta CDG:n terminaaleilta vartin välein Opera Garnierin viereen, eli pääset todennäköisesti siitä kävellen hotelliisi. Bussimatkan aikana näet jo kaupunkiakin kaupan päälle, eli ahtaat kadut ja laitakaupunkia, joissa tuskin muuten kävisit. Metrokin on ihan jees, mutta sama aika menee bussilla, eikä tarvitse laukkuja kuskata ahtaissa metroissa.

• Tietämätön?
        minäkin olin siellä kirjoitti:

Halpa, helppo ja suora yhteys louvren ympäristöön on Orly-bus. Kulkee kaikilta CDG:n terminaaleilta vartin välein Opera Garnierin viereen, eli pääset todennäköisesti siitä kävellen hotelliisi. Bussimatkan aikana näet jo kaupunkiakin kaupan päälle, eli ahtaat kadut ja laitakaupunkia, joissa tuskin muuten kävisit. Metrokin on ihan jees, mutta sama aika menee bussilla, eikä tarvitse laukkuja kuskata ahtaissa metroissa.

Siis meneekö Orly bus Charles de Gaulle-kentältä?Onko se shutle bussi CDG:n ja Orlyn välillä? Ja pois pääsee myös kentiien välillä?

• muistaakseni
        Tietämätön? kirjoitti:

Siis meneekö Orly bus Charles de Gaulle-kentältä?Onko se shutle bussi CDG:n ja Orlyn välillä? Ja pois pääsee myös kentiien välillä?

menee orlyn kentälle.joka toinen menee kehätien kautta ja olikohan se niin, että se toinen 86:stä pitkin.

• on...

Anteeksi, mutta tämänkaltainen aloitus on jokaikisellä sivulla.

• pääset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe