Saitko jotain vai kadotitko sen tänään.
Saitko
6
1098
Vastaukset
- Ellen
En tajunnut laisinkaan.... menettäneeni.
Sain kai suloisen unohduksen ... - väsky
ison puhelinlaskun :/ Kadotin puhelimen , avaimet , mutta löytyihän ne. Epäilen , että olen kadottamassa muistini....
- Tok-Fia
Sain kaksi halia työkaverilta(mies)sit sain palkkaa kun jaksoin laahautua töihin...hmm..mutta sitä rakkautta jota odotan en saanut tänäänkään...nyyh...Hyviä öitä kaikille.
- Yanet
tänään vävyn tekeleen. Ainokaiseni rupuseni rakkaani soitti ja kertoi mennensä tänään kihloihin. Yksi askel lähempänä mummouttako..?
Kuulostivat niin kihisevän onnellisilta, että aivan sydämmestä otti! erään hyvän ystäväni viestin kautta voimakkaan onnentunteen siitä, että kauan sitten tein oikean ratkaisun elämässäni:)
Itse sain viestin ystävältäni jota olin kaivannut pitkään ja kuulin että asiat on hyvin. Kotiin tulessa nuorimainen tuli halimaan ja sanoi äiti kulta mulla oli sua kamala ikävä.
Sydäntä lämmitti. Tänään en menettänyt mitään mutta huomisesta en tiedä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184371Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161530- 771525
- 1591483
- 10921
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 65778
- 106777