Saitko jotain vai kadotitko sen tänään.
Saitko
6
1124
Vastaukset
- EllenEn tajunnut laisinkaan.... menettäneeni. 
 Sain kai suloisen unohduksen ...
- väskyison puhelinlaskun :/ Kadotin puhelimen , avaimet , mutta löytyihän ne. Epäilen , että olen kadottamassa muistini.... 
- Tok-FiaSain kaksi halia työkaverilta(mies)sit sain palkkaa kun jaksoin laahautua töihin...hmm..mutta sitä rakkautta jota odotan en saanut tänäänkään...nyyh...Hyviä öitä kaikille. 
- Yanettänään vävyn tekeleen. Ainokaiseni rupuseni rakkaani soitti ja kertoi mennensä tänään kihloihin. Yksi askel lähempänä mummouttako..? 
 Kuulostivat niin kihisevän onnellisilta, että aivan sydämmestä otti!
- erään hyvän ystäväni viestin kautta voimakkaan onnentunteen siitä, että kauan sitten tein oikean ratkaisun elämässäni:) 
- Itse sain viestin ystävältäni jota olin kaivannut pitkään ja kuulin että asiat on hyvin. Kotiin tulessa nuorimainen tuli halimaan ja sanoi äiti kulta mulla oli sua kamala ikävä. 
 Sydäntä lämmitti. Tänään en menettänyt mitään mutta huomisesta en tiedä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset716473
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845674
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393806
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1122927
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral952774
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422750
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132051
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161786
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2361654
- 1561404