Hei,
olen kuullut, että vuoden alussa kaikki lähetykset siirtyvät digitaaliseen muotoon. Minä en asiasta paljon ymmärrä, mutta kysyn, että tarvitseeko minun ostaa digisovitin kun minulta löytyy HDTV valmis LCD-televisio, jonka pitäisi jotenkin auttaa asiaa. Myös digiboksi löytyy, onko sovitin mahdollisesti sama asia?
Tarvitsenko digisovitinta?
Paunonen
3
577
Vastaukset
Analogilähetykset loppuvat vasta elokuun lopussa 2007. Lähetykset eivät siirry mihinkään vaan digilähetykset jatkuvat niinkuin tähänkin asti. HD-Ready ei tarkoita vielä, että laitteessa olisi digiviritin. Digiboksi ja digisovitin ovat täysin sama asia. Jos voit katsoa digilähetyksiä (esim. YLE Teema) nyt voit katsoa niitä myös runsaan vuoden päästä.
- Paunonen
Kiitoksia, tämä oli hyvä kuulla! Jos oikein ymmärsin, pystyn siis analogilähetysten loputtua näkemään myös YLE1:sen digiboksin kautta?
- pitkälle et
muuta tällä hetkellä tarvi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013