anna rahaa

blondi-72hki

Odotin dösää kun luokseni tuli pieni poika joka rahaa pyysi ja harmikseni jouduin sanomaan ettei juuri nytten ole.
Poika jatkoi matkaansa huutaen perääni:-
"oisiksä antanu jos sul ois ollu?"

vastasin totuudenmukaisesti että tottakai jonka jälkeen poika jatkoi iloisena matkaansa eteenpäin;O)))

4

1263

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä!!!!

      olisit antanut vieraalle lapselle rahaa vai??? no jo on aikoihin eletty. Ite en antaisi vieraalle lapselle rahaa...! Paas katsoen ainakin ikää enneku alat antaa rahaa...tie mihin ne sen käyttävät. Ja siks toisekseen..ootko varma et lapsen vanhemmat pitävät asiasta et ovat saaneet rahaa vieraalta ihmiseltä???
      Ite suuttuisin ja pyytäisin lastani näyttämään sen ihmisen joka rahaa on lapselleni antanut...ja pamauttaisin rahan takas sen ämmän kouraan! Ja tekisin ilmoituksen poliisille...! Kukaan täysjärkinen ei jakele rahaa pikku lapsille...

      • Peke Piru

        Se pikkulapsi olisi voinut ostaa vaikka aseen ja ryöstää lähikioskin.

        Vai olisikohan se ostanut karkkia? Tai vaikka bussilipun kotiin?


      • Goottityttö

        hei te kaks aiempaa miettikää nyt vähän!
        Oisko teistä mukavaa, että pieni poika ei pääse bussiin koska siltä puuttuu muutama hilu!! siis oikeesti..te olette hirveitä ihmisiä, mul tuli kerran illalla kadulla ehkä 10 vuotias poika itkien kysymään että voinko antaa sille bussirahan ku hänen bussiraha on kadonnut (oli kuulemma harkoista tulossa) no TOTTAKAI mä annoin, eihän kukaan halua , että sen ikäinen joutuu jäämään yöksi kadulle!

        No mä oonki aika hyväsydäminen ihminen ;)


      • Ihminen!!
        Goottityttö kirjoitti:

        hei te kaks aiempaa miettikää nyt vähän!
        Oisko teistä mukavaa, että pieni poika ei pääse bussiin koska siltä puuttuu muutama hilu!! siis oikeesti..te olette hirveitä ihmisiä, mul tuli kerran illalla kadulla ehkä 10 vuotias poika itkien kysymään että voinko antaa sille bussirahan ku hänen bussiraha on kadonnut (oli kuulemma harkoista tulossa) no TOTTAKAI mä annoin, eihän kukaan halua , että sen ikäinen joutuu jäämään yöksi kadulle!

        No mä oonki aika hyväsydäminen ihminen ;)

        Älä koskaan muutu toisenlaiseksi!

        Minulle on käynyt juuri noin lapsena. Olin myös tuon ikäinen, ala-astelainen ja kadotin vahingossa bussirahani. Hätä oli ihan hirvittävä, koska siihen aikaan ei ollut vielä edes kännyköitä ja bussilla olin matkustanut vasta ihan ensimmäisiä kertoja. En edes uskaltanut kysyä keneltäkään rahaa ennenkuin joku hyväsydäminen nainen tuli kysymään mikä minulla on hätänä kun istuin niin myöhään ja surkeannäköisenä yksin. Aloin ihan kunnolla itkemään kun yritin selittää että olin kadottanut rahan jonnekin, mutta hän vain kärsivällisesti lohdutti ja odotti että sain selitettyä kaiken ja ohjasi minut vielä sitten oikeaan bussiinkin ja varmisti kuskilta että menen oikeaan osoitteeseen. Vieläkin meinaa tulla tippa silmään, kun miettii mitä tapaamasi poika on kokenut ja ehtinyt miettiä, vaikka siitä omasta kokemuksestakin on jo niin kauan.

        Suuret kiitokset sille tuntemattomalle naiselle joka minua silloin autoit, ja samalla pojan puolesta kiitokset sinulle Goottityttö että autoit sitä poikaa. Teidänkaltaisianne hyväsydämisiä ihmisiä pitäisi olla paljon enemmän tässä maailmassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe