Kakkivatko

linnut

puutarhakeinuusi?
Minä kyllästyin täysin, kun aina mökille tullessa täytyi ensi töikseen pestä puutarhakeinu.
Sitten sain kuningasajatuksen, laitoin kaksi vanhaa justeerinterää yläpalkkiin peräkkäin hampaat ylöspäin. Pienillä nauloilla tuin paikoilleen.
Eipä enää räkätit istuskele siellä vahtimassa marjojen kypsymistä ja paskomassa keinuuni.

6

1121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aini 65

Minä taas olen pyyhkinyt keinut mäntysuovalla ja vanhoilla, risoilla sukkahousuilla. Jonka jälkeen ne on helppo heittää pois.

• Pilkunviilaaja

"Minä taas olen pyyhkinyt keinut mäntysuovalla ja vanhoilla, risoilla sukkahousuilla. Jonka jälkeen ne on helppo heittää pois"

Miksi heität keinut pois? Tai saa kait ne nyt pois heittää, mutta miksi ihmeessä pyyhkiä ne keinut ensin puhtaiksi??

• Niksinkeksijä
        Pilkunviilaaja kirjoitti:

"Minä taas olen pyyhkinyt keinut mäntysuovalla ja vanhoilla, risoilla sukkahousuilla. Jonka jälkeen ne on helppo heittää pois"

Miksi heität keinut pois? Tai saa kait ne nyt pois heittää, mutta miksi ihmeessä pyyhkiä ne keinut ensin puhtaiksi??

tuota niksiäni. Eihän ne nyt sentään justeerinteriä olleet, vaan tavallisen pokasahan teriä..hehheee..
        Olin vaan niin innoissani innovaatiostani, että tuli pieni ajatusvirhe.

• sukkahousut peliin
        Niksinkeksijä kirjoitti:

tuota niksiäni. Eihän ne nyt sentään justeerinteriä olleet, vaan tavallisen pokasahan teriä..hehheee..

minä päällystän mökillä lähtiessäni kaiken vanhoihin sukkahousuihin. Myös siis pihakeinun.
        Mökille tullessani otan sukkahousut poies ja vedän ne päähäni. Sitten ammun kaikki saatanan räkätit lutkulla pois.
        Vanhat sukkahousut tuntuvat niin hyviltä...

• miäleeni
        Niksinkeksijä kirjoitti:

Tästä kylläkin heräsi epäilys että ne räkätit keksii kohta istahtaa siihen selkänojanpäälle ja paskovat siitä keinus. Laitakssää si siihenkin sellatteen vanhan sahanterän?

• Niksinkeksijä
        miäleeni kirjoitti:

Tästä kylläkin heräsi epäilys että ne räkätit keksii kohta istahtaa siihen selkänojanpäälle ja paskovat siitä keinus. Laitakssää si siihenkin sellatteen vanhan sahanterän?

Voisko ne olla niin viisaita..toistaiseksi tämä on kyllä toiminut. Mutta jos ne keksii sen, niin täytyy sitten laittaa se terä siihenkin...ja sitten tietty istuimellekin jne....;DDDDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3768
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      28
      3068
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      278
      2881
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      7
      1961
    5. 232
      1580
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      6
      1320
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1281
    8. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1224
    9. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      4
      1071
    10. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      32
      1045
    Aihe