Kakkivatko

linnut

puutarhakeinuusi?
Minä kyllästyin täysin, kun aina mökille tullessa täytyi ensi töikseen pestä puutarhakeinu.
Sitten sain kuningasajatuksen, laitoin kaksi vanhaa justeerinterää yläpalkkiin peräkkäin hampaat ylöspäin. Pienillä nauloilla tuin paikoilleen.
Eipä enää räkätit istuskele siellä vahtimassa marjojen kypsymistä ja paskomassa keinuuni.

6

1217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aini 65

Minä taas olen pyyhkinyt keinut mäntysuovalla ja vanhoilla, risoilla sukkahousuilla. Jonka jälkeen ne on helppo heittää pois.

• Pilkunviilaaja

"Minä taas olen pyyhkinyt keinut mäntysuovalla ja vanhoilla, risoilla sukkahousuilla. Jonka jälkeen ne on helppo heittää pois"

Miksi heität keinut pois? Tai saa kait ne nyt pois heittää, mutta miksi ihmeessä pyyhkiä ne keinut ensin puhtaiksi??

• Niksinkeksijä
        Pilkunviilaaja kirjoitti:

"Minä taas olen pyyhkinyt keinut mäntysuovalla ja vanhoilla, risoilla sukkahousuilla. Jonka jälkeen ne on helppo heittää pois"

Miksi heität keinut pois? Tai saa kait ne nyt pois heittää, mutta miksi ihmeessä pyyhkiä ne keinut ensin puhtaiksi??

tuota niksiäni. Eihän ne nyt sentään justeerinteriä olleet, vaan tavallisen pokasahan teriä..hehheee..
        Olin vaan niin innoissani innovaatiostani, että tuli pieni ajatusvirhe.

• sukkahousut peliin
        Niksinkeksijä kirjoitti:

tuota niksiäni. Eihän ne nyt sentään justeerinteriä olleet, vaan tavallisen pokasahan teriä..hehheee..

minä päällystän mökillä lähtiessäni kaiken vanhoihin sukkahousuihin. Myös siis pihakeinun.
        Mökille tullessani otan sukkahousut poies ja vedän ne päähäni. Sitten ammun kaikki saatanan räkätit lutkulla pois.
        Vanhat sukkahousut tuntuvat niin hyviltä...

• miäleeni
        Niksinkeksijä kirjoitti:

Tästä kylläkin heräsi epäilys että ne räkätit keksii kohta istahtaa siihen selkänojanpäälle ja paskovat siitä keinus. Laitakssää si siihenkin sellatteen vanhan sahanterän?

• Niksinkeksijä
        miäleeni kirjoitti:

Tästä kylläkin heräsi epäilys että ne räkätit keksii kohta istahtaa siihen selkänojanpäälle ja paskovat siitä keinus. Laitakssää si siihenkin sellatteen vanhan sahanterän?

Voisko ne olla niin viisaita..toistaiseksi tämä on kyllä toiminut. Mutta jos ne keksii sen, niin täytyy sitten laittaa se terä siihenkin...ja sitten tietty istuimellekin jne....;DDDDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      93
      3541
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      5
      1819
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      7
      1610
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      31
      1381
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      54
      948
    6. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      35
      882
    7. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      882
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      820
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      787
    10. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      784
    Aihe