Uusi-Lahti

miia1

Haluaisin lukea Uusi-Lahti -lehteä, mutta jakajat hoitavat hommansa tosi huonosti! Pitkään aikaan ei ole lehteä postiluukkusta tullut. Silloinkin kun lehti vielä muutama kuukausi sitten tuli, laiskat jakajat jättivät lehdet rappikseen "itsenoudettaviksi". Jakajat jakakaa lehdet ja muut mainokset postiluukkuihin asti, siitähän teille maksetaan!

17

1369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdy

Saa samalla kun haen päivän metronkin.

• miia1

haluaisin lukea kaikki muutkin ilmaisjakelulehdet ja mainokset sekä esim. työväenopiston kurssiesitteen. ei niitä viitsisi joka kerta itse lähteä hakemaan, kun ne kerran voi saada suoraan kotiinkin

• ei välttämättä lue tätä pal...

Laitoitko palautteen kyseisen lehden toimitukseen?

• miia1

laitoin lehden levitykseen/jakoon. on tehty jo valituksia ennenkin, aina yksi lehti sen jälkeen tullut, mutta sitten taas ei ollenkaan

• Karjalankadulla?
        miia1 kirjoitti:

laitoin lehden levitykseen/jakoon. on tehty jo valituksia ennenkin, aina yksi lehti sen jälkeen tullut, mutta sitten taas ei ollenkaan

Asuin siellä aikoinaan ja valitin monta kertaa palautteella. Välillä hieman tehosi, yleensä ei mitään apua. Sen sijaan usein oli lehdet ulkona sään armoilla, kunnes joku talon asukas vei likaiset tai märät niput roskiin.
        Jakelusta maksetut palkkiot lienevät kuitenkin kelvanneet?

• toimitukseen
        Karjalankadulla? kirjoitti:

Asuin siellä aikoinaan ja valitin monta kertaa palautteella. Välillä hieman tehosi, yleensä ei mitään apua. Sen sijaan usein oli lehdet ulkona sään armoilla, kunnes joku talon asukas vei likaiset tai märät niput roskiin.

jakeluhäiriöistä. Kun toimitus puolestaan ottaa yhteyttä valitusten jälkeen jakeluyhtiöön, on siinä kummasti enemmän tehoa, kuin jos yksittäinen kuluttaja sinne valittaa.

Eli siis ilmoittakaa joko Viikkouutisten tai Uuden Lahden toimitukseen jakeluhäiriöt, jotta lehdet saavat tietää niistä ja valitettua jakeluyhtiöön.

-jm

• miia1

taitaa olla sama jakaja. joskus on meilläkin lehdet jätetty ulos, joskus rappukäytävään ja nyt ei minnekään. aika monethan noista jakajista on jotain maahanmuuttajia ja puhuu huonoa suomea. ainakin niistä ketkä meille on jakanut.

• Karjalankadulla?
        miia1 kirjoitti:

taitaa olla sama jakaja. joskus on meilläkin lehdet jätetty ulos, joskus rappukäytävään ja nyt ei minnekään. aika monethan noista jakajista on jotain maahanmuuttajia ja puhuu huonoa suomea. ainakin niistä ketkä meille on jakanut.

kyllä aivan suomalaisia nuoria naisia, jotka ilmeisesti olivat sitä mieltä, että sopimuksesta hoidetaan ainoastaan se palkan nostopuoli, itse työstä ei niin väliä!

• miia1

kyllä aivan suomalaisia nuoria naisia, jotka ilmeisesti olivat sitä mieltä, että sopimuksesta hoidetaan ainoastaan se palkan nostopuoli, itse työstä ei niin väliä!

joo, sellainenkin kävi ehkä kerran jakamassa. sitä ennen joku ulkomaalaisen näköinen poika. rahat kyllä näyttävät kelpaavan kummallekin

• tyytymätön

Tänne Sepänkatu 3:n ei ole taas kolmeen viikkoon tullut lehteä, on se kumma, kun jakajille ei mene jakeluun. Täällä on ulkon alaatikko,joten ei edes tarvitse edes portaissa ravata. Maksakaa jakalle inhimillistä palkkaa, jos työmotivaatio vähän kasvaisi. päivittäkää tietonne, lehti ilmestyy ainoastaan keskiviikkona., ei siis enää lauantaina.

• wuieryuiwer

Lue netissä.

• raispel

Luku taito ei tärkeä.

• ala-asteelle

Eikä kirjoitustaitokaan.

• Björnwalrus

Mainostenjakajan liksa on niin huonoa etten siitä ainakaan kateelliseksi tulisi.

• gfhjkkjhjk

Jaetaan torstaisin tai perjantaisin. Turha mainostaa siinä, menee tarjoukset ja tapahtumat ohi. mm.Kaukon timanttiesittely. Vaikkei ikuisii ookkaa.

• mainosmainosmainos

MOLlin sivuilla on jakajalle paikka. Ei tarvii valittaa kun jaat itse. Luulen ettet montaa päivää tee sitä työtä. Lahden jakelut on....... no ota itse selvää.

• kannattavaa

Bensaa menee enemmän kun tulee työstä palkkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe