Miko nimestä

kaipailen

asiallisia mielipiteitä, kiitos!

11

3287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *mielipide*

Minun mielestäni mukava nimi tuossa asussa. Mico on sitten jo typerä, kun lapsi saa aina sanoa nimensä muodossa "mikoseellä". Eli Miko on mukava nimi, vaikkakin nykyisellään Mikko taitaa olla harvemmalla lapsella kuin Miko.

• =Miko?

Toiset tykkäävät, toiset ei niinkään... Minä tykkään enemmän nimistä Mikko ja Mika, joten meikäläisen korvaan tuo Miko kuullostaa omituiselta sekoitukselta. Mutta ei tuo kuitenkaan ihan kamalimmasta päästä nimiä ole. :)

• hyvähän

se Miko, myös Miiko tuntuu kätevältä nimeltä

• äizkä

Miko on todella kiva nimi! Myös Miiko on kiva (annoimmehan sen omalle pojallemme;) )!

• nimi on Miiko=)

Minä ihastuin heti Miiko nimeen..
        Täällähän meidän poikamme nimeä onkin haukuttu ja paljon!!
        Mutta onneksi kaikkia ei tarvitsekkaan miellyttää=) =)

• Gil

Kuuluu mielessäni lokeroon typistetyt nimet. Jotenkin ponneton ja kantajaansa vähättelevä minusta.

• Hessuu83

miko on hyvä nimi...
      me miteittiin mieheni kanssa miko nimeä meidän vaaville jos se on poika ,mutta kun mikoki on nykyään aika yleinen, niin päätettiin sitte nimeen MICO.... C,llä.. jotain erinlaista ..
      kannatan ainakin tota nimeä mitä olit ajatellu::)

• veke=veikko

on näitä niko tico c:llä cico piko petu retu ritu kike mike sike keke jne..90 luvulla hollyvood tähdet alkoivat antaa lapsille lempinimejä , myös kissat ja koirat saivat samoja nimijä . ettei suomen nimikulttuuri menisi ihan ulalle , miettikää miltä kuullostaa lempinimet oikeina niminä, Onneksi ukkini nimi ei ole tico c:llä vaan
        brynolf

• alkup.

En tiedä olenko ainoa, mutta minulle aikanaan Miko nimi tuli "tutuksi" eräästä lapsinäyttelijästä Miko Hughes, joka esiintyy mm. elokuvassa Salasana Mercury. Tämä oli joskus 90-luvun lopulla. Sitä ennen en ollu ko. nimestä kuullut ja siitä lähtien siitä on tullut minulle mieluinen nimi, jos poika tulee. En tiedä mistä se sai suuren suosion, mutta itse olen sen bongannut elokuvasta.

• Mikon äippä

Pidän nimestä tosi paljon, poikamme onkin Miko Oskar.

• Anonyymi

Miko on söpö ja kiva nimi, mun poikaystävän nimi on Miko ja se sopii kyllä hänelle hyvin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4056
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1127
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      863
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      103
      845
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe