Cerazette-pillereistä

Olen syönyt pillereitä 4vuotta. Tänä aikana ei kertaakaan ole tullut menkkoja. Ennen pillereiden alkua menkat olivat säännnöliset melkeinpä tunnilleen (ko.päivänä suonenveto oik. reidessä, alavatsakivut). Sunnuntaina tulee 2viikkoa siitä, kun lopetin pillerit. Täten kolme viikkoa sitten olimme yhdynnässä.

Kysyisinkin:
a) Raskaaksi tulemisen mahdollisuus näiden tietojen perusteella lienee mahdotonta?

b) Kuinka kauan teillä on mennyt aikaa pillereiden lopettamisesta, että menkat ovat alkaneet?

c) Menkoista ei ole ollut mitään tietoa vieläkään, tämän päivän alavatsa oirehtinut ikäänkuin menkat alkaisivat (vihlomista), mutta ei oo tapahtunut mitään. Voisiko tämä olla oire siitä, että niistä kuuluisi lähiaikoina jotain?


Kiitos
3263
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Sulla ei ole ollut menkkoja 4 vuoteen ollenkaan? Ei oo tullut mieleen käydä lääkärissä...?

Äänestä

Jep, kyllä ne menkat katosivat tyystin noiden pillereiden takia. Vuoden ajan söin niitä.

a) Aika lailla mahdotonta! Riippuu niin monista asioista.

b) Siitä on jo pari vuotta kun lopetin, mutta kalenterista löysin merkinnät: eka vuoto 9 viikon päästä ja sitten tasaisesti 3-4 viikon välein kunnes taas muutaman kuukauden jälkeen loppui kokonaan. Sitten alkoi epäsäännöllinen vuoto: kolme viikkoa vuotoa, viikko taukoa jne. Siihen hoidoksi Primolut N- ja Terolut-kuurit.

c) Voipi olla tuloillaan... Odottele rauhassa vähän aikaa ja mene lääkäriin, jos ei pariin kuukauteen kuulu mitään.

Äänestä

Mulla oli Cerazeten kanssa ongelmana liiallinen vuoto. 3 vuotta söin niitä. Välillä ei menkkoja muutamaan kuukauteen, välillä viikkoja putkeen tiputteluvuotoa. Kerran vuoto oli niin runsasta että menin sairaalaan keskenmenoepäilyn vuoksi (kyse oli kuitenkin vain pillerien sivuvaikutuksista.

Nyt on mukavaa palata omaan luonnolliseen kiertoon, joka on tasan 4 viikkoa ja selvä ovulaatio. Ei haittaa jos olisi jälkikasvua tulossa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Ninnaliinuska kirjoitti:

Olen syönyt pillereitä 4vuotta. Tänä aikana ei kertaakaan ole tullut menkkoja. Ennen pillereiden alkua menkat olivat säännnöliset melkeinpä tunnilleen (ko.päivänä suonenveto oik. reidessä, alavatsakivut). Sunnuntaina tulee 2viikkoa siitä, kun lopetin pillerit. Täten kolme viikkoa sitten olimme yhdynnässä.

Kysyisinkin:
a) Raskaaksi tulemisen mahdollisuus näiden tietojen perusteella lienee mahdotonta?

b) Kuinka kauan teillä on mennyt aikaa pillereiden lopettamisesta, että menkat ovat alkaneet?

c) Menkoista ei ole ollut mitään tietoa vieläkään, tämän päivän alavatsa oirehtinut ikäänkuin menkat alkaisivat (vihlomista), mutta ei oo tapahtunut mitään. Voisiko tämä olla oire siitä, että niistä kuuluisi lähiaikoina jotain?


Kiitos

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu