Pyssymiehet tappoivat pyhiinvaeltajia
STT-IA, 18.8.2006
Aseistautuneet miehet ampuivat perjantaina seitsemän shiiamuslimia, jotka kulkivat pyhiinvaelluksellaan sunnien asuttaman alueen läpi Irakin pääkaupungissa Bagdadissa.
Sisäministeriön mukaan viikonlopusta on odotettavissa jännittynyt uskonnollisten juhlien vuoksi.
Ampumavälikohtaus sattui pian sen jälkeen kun itsemurhapommittaja räjäytti itsensä shiiamoskeijan läheisyydessä. Yksi rukoilija sai surmansa.
Väkivaltaisuuksien pelätään lisääntyvän, sillä sunnuntaina muistellaan imaami Musa al-Kadhimin kuoleman vuosipäivää.
Maailman menoako?
3
361
Vastaukset
- Peräkorven Martta
Raamatussahan sanotaan,että lopun ajan ihmiset ovat tällaisia: . Silloin ihmiset rakastavat vain itseään ja rahaa,he ovat rahenteleviä ja pöyhkeitä,he herjaavat ja ovat vanhemmilleen tottelematomia.
He ovat kiittämättömiä ja Jumalattomia,rakkaudettomia ja leppymättömiä,panettelevia,väkivaltaisia ja rakoja,kaiken hyvän vihollisia,petollisia,häikäilemättömiä ja järjettömiä.
He rakastavat enemmän nautintoja,kuin Jumalaa,....
Kuulostaako tutulta?
Vähän,kuin lukisi uutisista rivien välit...- sekopäinen lintu
lähepä helsinkii tallaamaan ja kato ympärille
kali yuga
rauta-aika - Pai Mei
Hui kamalaa nytkö se raamatun maailmanloppu tulee? Tarviikin vaihtaa jooginvaipat raamattuun tai käydä lahjoittamassa muutama kolikko kirkon kirstuun. Siitähän se sielu jo sitten taivaaseen vilahtaa. Sinullekin suosittelisin asennoitumaan maailmaan hieman positiivisemmin niin omalta osaltasi hidastaisit maailmanlopun tuloa ja tekisit tästä paikasta paremman elettävän muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339