Mihin tupaan menisitte?

Baziliski

Eli:Mihin tupaan ensimmäisenä haluaisitte?
Tuvathan ovat:Rohkelikko,Puuskupuh,Korpinkynsi ja Luihuinen
Itse menisin tietenkin Luihuiseen!!!!!!!!!!!
Ja minkä lemmikin ostaisitte itsellenne Viistokujalta?Itse ostaisin lohikäärmeen tai hevoskotkan...

22

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piia

      Mä haluisin olla ehkä rohkelikko mutta melkein
      yhtä paljon haluaisin luihuiseen!!!!!

      Mä ostaisin kans hevoskotkan!!!!!

      • *Emma fani*

        haluaisin olla Rohkelikos ja tahtoisin samanlaisen pöllön ku Hedwig (miten lie kirjotetaa)


    • Ronnieponnie

      ROHKELIKKOON!!! Se on aivan paras tupa! Ja mäkin ostaisin tunturipöllön, tai jonkun muun pöllön. Ja ostaisin myös Ronille uuden rotan... =)

    • malfoy

      mä menisin tottakai luhuiseen!!!!!! ai niin mä rakastan tom feltonia!!! TOM FELTON FOREVER!!!!!!!

    • *iina*

      Toisinaan haluisin mennä rohkelikkoon mutta ehkä korpinkynsikin kävis aika hyvin. En tahtois olla puuskupuh ja luihuinen ei oo omastamielestäni kiva paikka vaikka oonkin Tom Felton-fani :)...

    • susu

      Puuskupuh, mutta kyllä Rohkelikkokin olis ihan kiva :) *nauraa*

      • Winky

        Haluasin varmaan rohkelikkoon tai korpikynteen. En kyllä ole ihan varma... Onneksi valinnan tekee ikivanha lajitteluhattu, joka ei ole koskaan erehtynyt!!! Lemmikiksi haluisin varmaan pällän, koska tykkään kirjoittaa kirjeitä! :)


      • Eleonoora

        että tupani olisi puuskupuh...Jep


    • Phoebe

      Mä haluaisin Rohkelikkoon!!!! Mut toiseks hyvä tupa on Korpinkynsi!!! Sinnekki vois mennä.... Ja ottaisin Viistikselt Pöllön tai koiran tms.....!!!!! Harry Potter Rulaaaa!!!!!!

    • Salazar

      mä menisin luihuseen. mut dragon kamu en kyllä ois... mä ostaisin pöllön...

    • -C-

      Ilman muuta Luihuiseen! Ja haluaisin Pöllön..TIedoksi vaan, että Viistokujalta tuskin saa Löhikäärmeitä ja hevoskotkia :)

    • poika

      rohkelikkoon ja ostaisin pöllön!!!

      • baziliski

        ööh..joo,ei niitä varmaan Viistokujalla myydäkkään..:) mutta kuitenkin.:) niiden jälkeen ostaisin lepakon tai pöllön:D
        Kiwaa,et luihuiseen menis noin paljon populaa!
        Luihuiset RULEZ! rohk.puusk,korp. fanit,tää oli mun mielipide!:)


    • witch

      ilman muuta menisin rohkelikkoon, korpinkynsikin kelpais, mutta ei sitä ikinä lajitteluhatusta tiedä, vaikka joutuisinkin luihuiseen tai puuskupuhiin! =0
      että minkä ostaisin...tunturipöllö ois kieltämättä makee, jos ottais pöllön, mut...no kyl mä pöllön ottaisin!
      Phoebelle tiedoks, että koiraa tuskin löydät viistokujalta...

    • Mä vaan...

      Ite haluisin Rohkelikkoon, mut en tosiaankaan tiedä minne lajitteluhattu mut pistäis ;-)
      Tietysti ostaisin pöllön... jos rahat riittäis, mut JOS Viistokujalla EDES OLIS hevoskotkia, niin tietysti tahtoisin sellaisen!!!

    • Veitikka

      Korpinkynteen!
      Ihme kun kukaan muu ei ole vielä halunnut.
      Luihuinenkin kävisi minulle, mutta korpinkynsi on paras, koska se on älykkäiden tupa! Ja minähän olen älykäs *on maailman älykkäin* :)

    • <3

      testien mukaan Puuskupuhiin tai Korpinkynteen tai Rohkelikkoon. No, olen iloinen, älykäs (terävä ehkäpä kuitenkin?) ja ihan Rohkelikkoonkin voisin kuulua, koska olen Rohkea. Testin mukaan minulle sopisi pöllö lemmikiksi, ja sen ottaisinkin, tottakai! Luihuiseen en kuuluisi, en, en todellakaan, koska minulla on vain tosi vähän sen piirteitä, jotka nekin ovat aivan sairaan vähäisiä.

    • Thomas Felton

      hei malfoy, toi on kuultu jo!

    • Dolly Anglea

      Menisin korpinkynteen mut en halua luihuiseen tai rohkelikkoon(ei sillä että ne olis huonoja tupia) ja ostaisin pöllön!
      Ps:saako viistokujalta koiria?

    • Jossua

      Luihuinen tietty

    • Anonyymi

      mie oon tehny virallisen tupatestin ja oon puuskupuh mie ainakin ostaisin viistokujalta antipoloiden opaalisilmän jos lohikäärmeitä saa ottaa

    • Anonyymi

      Haluisin ehdottomasti Luihuiseen! Ja kissan lemmikiksi. Juuh Luihuinen olis sika paras tupa mulle! Oon vähän semmonen iso pomo tyttö… ulkokuorelta ainaki. Ja luihinen sitte vahvistaisi mun ulkokuorta näyttää maailman riippakiveltä ja muutenki gangstalta. Siis muutenki haluun Luihuiseen koska on myöski Snapen tupa ollu. Ja oon paskat rakastunu siihen💀

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4494
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      247
      2503
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      195
      1208
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1096
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1031
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1027
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1027
    Aihe