Eli:Mihin tupaan ensimmäisenä haluaisitte?
Tuvathan ovat:Rohkelikko,Puuskupuh,Korpinkynsi ja Luihuinen
Itse menisin tietenkin Luihuiseen!!!!!!!!!!!
Ja minkä lemmikin ostaisitte itsellenne Viistokujalta?Itse ostaisin lohikäärmeen tai hevoskotkan...
Mihin tupaan menisitte?
22
685
Vastaukset
- Piia
Mä haluisin olla ehkä rohkelikko mutta melkein
yhtä paljon haluaisin luihuiseen!!!!!
Mä ostaisin kans hevoskotkan!!!!!- *Emma fani*
haluaisin olla Rohkelikos ja tahtoisin samanlaisen pöllön ku Hedwig (miten lie kirjotetaa)
- Ronnieponnie
ROHKELIKKOON!!! Se on aivan paras tupa! Ja mäkin ostaisin tunturipöllön, tai jonkun muun pöllön. Ja ostaisin myös Ronille uuden rotan... =)
- malfoy
mä menisin tottakai luhuiseen!!!!!! ai niin mä rakastan tom feltonia!!! TOM FELTON FOREVER!!!!!!!
- *iina*
Toisinaan haluisin mennä rohkelikkoon mutta ehkä korpinkynsikin kävis aika hyvin. En tahtois olla puuskupuh ja luihuinen ei oo omastamielestäni kiva paikka vaikka oonkin Tom Felton-fani :)...
- susu
Puuskupuh, mutta kyllä Rohkelikkokin olis ihan kiva :) *nauraa*
- Winky
Haluasin varmaan rohkelikkoon tai korpikynteen. En kyllä ole ihan varma... Onneksi valinnan tekee ikivanha lajitteluhattu, joka ei ole koskaan erehtynyt!!! Lemmikiksi haluisin varmaan pällän, koska tykkään kirjoittaa kirjeitä! :)
- Eleonoora
että tupani olisi puuskupuh...Jep
- Phoebe
Mä haluaisin Rohkelikkoon!!!! Mut toiseks hyvä tupa on Korpinkynsi!!! Sinnekki vois mennä.... Ja ottaisin Viistikselt Pöllön tai koiran tms.....!!!!! Harry Potter Rulaaaa!!!!!!
- Salazar
mä menisin luihuseen. mut dragon kamu en kyllä ois... mä ostaisin pöllön...
- -C-
Ilman muuta Luihuiseen! Ja haluaisin Pöllön..TIedoksi vaan, että Viistokujalta tuskin saa Löhikäärmeitä ja hevoskotkia :)
- poika
rohkelikkoon ja ostaisin pöllön!!!
- baziliski
ööh..joo,ei niitä varmaan Viistokujalla myydäkkään..:) mutta kuitenkin.:) niiden jälkeen ostaisin lepakon tai pöllön:D
Kiwaa,et luihuiseen menis noin paljon populaa!
Luihuiset RULEZ! rohk.puusk,korp. fanit,tää oli mun mielipide!:)
- witch
ilman muuta menisin rohkelikkoon, korpinkynsikin kelpais, mutta ei sitä ikinä lajitteluhatusta tiedä, vaikka joutuisinkin luihuiseen tai puuskupuhiin! =0
että minkä ostaisin...tunturipöllö ois kieltämättä makee, jos ottais pöllön, mut...no kyl mä pöllön ottaisin!
Phoebelle tiedoks, että koiraa tuskin löydät viistokujalta... - Mä vaan...
Ite haluisin Rohkelikkoon, mut en tosiaankaan tiedä minne lajitteluhattu mut pistäis ;-)
Tietysti ostaisin pöllön... jos rahat riittäis, mut JOS Viistokujalla EDES OLIS hevoskotkia, niin tietysti tahtoisin sellaisen!!! - Veitikka
Korpinkynteen!
Ihme kun kukaan muu ei ole vielä halunnut.
Luihuinenkin kävisi minulle, mutta korpinkynsi on paras, koska se on älykkäiden tupa! Ja minähän olen älykäs *on maailman älykkäin* :) - <3
testien mukaan Puuskupuhiin tai Korpinkynteen tai Rohkelikkoon. No, olen iloinen, älykäs (terävä ehkäpä kuitenkin?) ja ihan Rohkelikkoonkin voisin kuulua, koska olen Rohkea. Testin mukaan minulle sopisi pöllö lemmikiksi, ja sen ottaisinkin, tottakai! Luihuiseen en kuuluisi, en, en todellakaan, koska minulla on vain tosi vähän sen piirteitä, jotka nekin ovat aivan sairaan vähäisiä.
- Thomas Felton
hei malfoy, toi on kuultu jo!
- Dolly Anglea
Menisin korpinkynteen mut en halua luihuiseen tai rohkelikkoon(ei sillä että ne olis huonoja tupia) ja ostaisin pöllön!
Ps:saako viistokujalta koiria? - Jossua
Luihuinen tietty
- Anonyymi
mie oon tehny virallisen tupatestin ja oon puuskupuh mie ainakin ostaisin viistokujalta antipoloiden opaalisilmän jos lohikäärmeitä saa ottaa
- Anonyymi
Haluisin ehdottomasti Luihuiseen! Ja kissan lemmikiksi. Juuh Luihuinen olis sika paras tupa mulle! Oon vähän semmonen iso pomo tyttö… ulkokuorelta ainaki. Ja luihinen sitte vahvistaisi mun ulkokuorta näyttää maailman riippakiveltä ja muutenki gangstalta. Siis muutenki haluun Luihuiseen koska on myöski Snapen tupa ollu. Ja oon paskat rakastunu siihen💀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812