Elämän juhlan päätös,
mustan verhon alas lasku.
Rakkauden hautajaiset -
hyvästijättö.
Loppui kerjäläisen elämä,
rakkauden anonta -
kun melkein polvilleni
eteesi tunteineni alistuin.
Sinä käänsit selkäsi,
alensit minut.
Käännyn seuraavasta
kulmasta -
sen takaa löydän
tien rannalle.
Nöyrryn -
hakeudun elämän veden
äärelle.
Ahneesti ammennan,
huuhtelen kasvoni,
avaan uudelleen silmäni
elän sittenkin.
Loppuiko juhla
8
353
Vastaukset
- Ellen
rakkauden
hautojen
ylityksistäkin.- Rellu
joka sana, mutta tämä runo ei ole
niin raastavasta elämästä, kuin mitä
antaa ymmärtää.
Tämä on ollut raakileena minulla, ja
aamun haikeudessa, kun luin Hessu-kissan
liikuttavaa runoa, ja kommentoin siihen,
niin siinä mielialassani rustasin sitten
tämän loppuun.
En tiedä miksi olen jotenkin takertunut
näihin rakkausrunoihin ??
Mutta, kaikki jotenkin vain päässäni
kiertyy aina niihin, aiheen lähtökohta
voi olla kuitenkin jotain aivan muuta.
Vanha haaveilija iänikuinen, lienee kai
se oikea ja perimmäinen syy.
Kiitos kommentoinnistasi.
- Vartoilija
Välisuhteesi hautajaiset ovatkin jo paikallaaan. Hienoa että suuntaat sydänten virran virvoittavaan huomaan ja silmäs avaat sydämen huutoon.
Rakkaudella Sulle tulitukkainen,
muut menkööt matkoihinsa; jääräpäät ja tekotyrkyt.- Rellu
sydämeni huutaa,
huutaa autiudessaan -
mutta elän kuitenkin.
Sinulle
Elät,
tunnet,
tunnet rakkauden,
rakastunut uudestaan,
olet onnellinen,
olet ansainnut sen.
:D- Rellu
olet päivieni ilo,
luot minuun uskoa ja
toivoa -
rakkautta.
Kiitos
- Jeessmoke
Runosuonesi sykkii niin kiivaasti että en oikein tiedä missä mennään...Jokatapauksessa väkevää tekstiä!
- Rellu
en tiijä, mikä lie syy *naur*
Lämmin kiitos, että kävit kurkkimassa -
rakkaudellista iltaa sinulle :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416