Tänä kesänä se sitten toteutui, minun salainen unelmani. Oltiin kaikki porukalla isossa pimeässä saunassa, tulit viimeisenä sisään ja minun viereeni. Olin taivassa, jo pelkkä tieto siitä että istuit vieressäni melkein kiinni minussa oli enemmän kuin uskalsin toivoa.
Puhuttiin niitä näitä, äkkiä laitoit kätesi reidelleni. Muut lähtivät vähitellen uimaan, minä ei olisi pystynyt liikkumaan vaikka sauna olisi palanut. Jäätiin kolmistaan kaverisi kanssa saunaan, puhuitte jotain ja kätesi liikkui pimeässä ja kosteassa vartalollani. Kosketin sinua ja tulit minun kylkeeni kiinni. Kaverisi lähti pois ja jäimme kahden, suutelin sinua ja kätesi upposi minuun. Kuulimme muiden äänet ulkoa, aikaa ei ole koskaan tarpeeksi. Kiipesin syliisi ja tartuin sinua hartioista, kalusi upposi syvälle sisääni ja keinuin sylissäsi. Ystävät palaavat saunaan, on pakko lopettaa, menet pesulle ja minä jään istumaan pimeään.
salaa saunassa
ikävä luoksesi
0
31796
Luetuimmat keskustelut
- 86902
- 53839
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun67664- 40610
- 58598
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22542Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33538Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37468- 39453