Nuorten keskustelupalsta

minä vaan

Kertokaan please mitä keskustelupalstaa nuoret 16-18 v. käyttää?

31

6884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä

      Ne käyttää 40. Siellä sitä voi leikkiä aikuista.

      • olet säälittävä.

        Niinhän sä teet..............nuorten palstoilla leikit poikia ja tyttöjä..........välillä olet mies.
        Kaikki palstat olet pilanut noilla pedarijutuillas.


    • only-me

      Senikäiset nuoret voivat käyttää mitä palstaa haluavat, mitkä ovat heidän mielestään kiinnostavia. Tämä on nuorten palsta nimellisesti, mutta kyllä tätä voi käyttää, vaikka olisi kuinka vanha. (En tarkoita sinua vanhana.) Jos tuntee itsensä nuoreksi. :)

      • keskustelu

        Hei voisko joku kertoo 12-13 vuotiaiden keskustelupalstojen nimiä kiitos. :D


      • BOORING
        keskustelu kirjoitti:

        Hei voisko joku kertoo 12-13 vuotiaiden keskustelupalstojen nimiä kiitos. :D

        joo oikeesti oon 12 ja ois kiva hengailla keskustelupalstoil ku vaa tietäs et missää??????????????????????????????? vastakkaa jo jumalauta(anteeksi ruma kilenkäyttöni) mut ny on pakko!!
        hei, ja edelliselle tiedoks et yks aika hyvä on varmaa suosikin keskustelut oon itte hengannu siä mut siis joo...


      • Muuminainen97
        BOORING kirjoitti:

        joo oikeesti oon 12 ja ois kiva hengailla keskustelupalstoil ku vaa tietäs et missää??????????????????????????????? vastakkaa jo jumalauta(anteeksi ruma kilenkäyttöni) mut ny on pakko!!
        hei, ja edelliselle tiedoks et yks aika hyvä on varmaa suosikin keskustelut oon itte hengannu siä mut siis joo...

        Joo mäki oon tyttö 12-vee ni missä te muut 12 yleensä netis chattaatte??


      • öäääselllaneihmine
        Muuminainen97 kirjoitti:

        Joo mäki oon tyttö 12-vee ni missä te muut 12 yleensä netis chattaatte??

        jooo muaki kiinnostais , et mis vois keskustella , iha omaikäste kanss... sori nyt vaa , mut habbo on syvältä ( >> peeäs -> en viiti rueta tääl netis käyttää kovempii sanoi...(:::: )


      • miley4ewer
        BOORING kirjoitti:

        joo oikeesti oon 12 ja ois kiva hengailla keskustelupalstoil ku vaa tietäs et missää??????????????????????????????? vastakkaa jo jumalauta(anteeksi ruma kilenkäyttöni) mut ny on pakko!!
        hei, ja edelliselle tiedoks et yks aika hyvä on varmaa suosikin keskustelut oon itte hengannu siä mut siis joo...

        miks sä oot noin hätänen? miten niin haluut tietää hyvii nettipalstoja? kuule en taho olla epäkohtelias mut siis mieti miten hätäselle sä kuulostat. mitä muuten tykkäätte hannah montanast? se on niin ihq!!!!!!


      • miley4ewer
        miley4ewer kirjoitti:

        miks sä oot noin hätänen? miten niin haluut tietää hyvii nettipalstoja? kuule en taho olla epäkohtelias mut siis mieti miten hätäselle sä kuulostat. mitä muuten tykkäätte hannah montanast? se on niin ihq!!!!!!

        onks miley teiän mielestä cool? t. äskeinen kirjottaja ps kirjottakaa pian


      • miley4ewer
        miley4ewer kirjoitti:

        onks miley teiän mielestä cool? t. äskeinen kirjottaja ps kirjottakaa pian

        luuletteks et michael jackson on kuollu? miley!!!!!!!!!!!!!!!


      • pälä pälä
        BOORING kirjoitti:

        joo oikeesti oon 12 ja ois kiva hengailla keskustelupalstoil ku vaa tietäs et missää??????????????????????????????? vastakkaa jo jumalauta(anteeksi ruma kilenkäyttöni) mut ny on pakko!!
        hei, ja edelliselle tiedoks et yks aika hyvä on varmaa suosikin keskustelut oon itte hengannu siä mut siis joo...

        niinpä


      • MitäHä?!
        BOORING kirjoitti:

        joo oikeesti oon 12 ja ois kiva hengailla keskustelupalstoil ku vaa tietäs et missää??????????????????????????????? vastakkaa jo jumalauta(anteeksi ruma kilenkäyttöni) mut ny on pakko!!
        hei, ja edelliselle tiedoks et yks aika hyvä on varmaa suosikin keskustelut oon itte hengannu siä mut siis joo...

        MOI!
        Mäki oon 12, just täyttäny, enkä löydä mistää niiku niit palstoi. Oon tyttö.
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • nnsnsj
        öäääselllaneihmine kirjoitti:

        jooo muaki kiinnostais , et mis vois keskustella , iha omaikäste kanss... sori nyt vaa , mut habbo on syvältä ( >> peeäs -> en viiti rueta tääl netis käyttää kovempii sanoi...(:::: )

        no mll:än nuorisopalstat on varmaa hyvii mut siel kestää jotaki 2 päivää et se sun juttu menee sinne... mut oon ollu siel ja haluun tietää jotakin muitakin....


      • miley4ewer kirjoitti:

        miks sä oot noin hätänen? miten niin haluut tietää hyvii nettipalstoja? kuule en taho olla epäkohtelias mut siis mieti miten hätäselle sä kuulostat. mitä muuten tykkäätte hannah montanast? se on niin ihq!!!!!!

        katsoin sitä joskus pienenä. onhan se ihan hauska


    • tässäää

      demi.fi :) i love it .

      • Kurapalligerbiili_

        Ääni tälle saitille!B-)


    • Tohtori Jyyrgen.

      Tohtori Jyyrgen täällä taas linkittelee.

    • minä

      onko täällä ketään nytten?

    • thethe2

      http://www.social-bombers.com

      Vähän erillainen nuorten keskustelufoorumi. Kaikkea enemmän kiinnostavaa, keskustelua rikollisuudesta, päihteistä ja muusta hauskasta sekoilusta, myös normi juttuja kans!

    • Kaverit mukaan!
    • Jatko osa
    • tyttöööö

      kertokaa joku paikka mis vois tutustuu netis uusii tyyppeihi :)

    • TOPModelittaja

      Topmodel.biz
      Siellä on kaikkea 8-17 vuotiaisiin sekasin ja foorumilla juttu lentää. Liittykää :)

    • MirandaUusi

      No tiiän te mut. Kuten näätte oon MirandaUusi(ei oikee nimi). Mut tietääks joku teist mut jos ei tiiä, nii menkää ettii mut tältä sivustolta. Mut kirjoittakaa sit kommentteihin et mitä mieltä ootte musta.

      • Kiinnostava juttu.


      • MirandaUusi

        Älä viitti mua kyylätä sit joka vitun paikassa siie.


    • Mietin välillä samaa. Oman ikänen juttuseura passais mullekki

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe