hyvältä tuntuu

tosi hyvältä tuntuu

Syksy on ja kesä on pois. Jälleen on hyvä aika repiä julkisilta ilmoitustaululta Sahaja Yogan ja muiden mörkölahkojen ilmoitukset. Esim. Cafe Engeliä ja Helsingin yliopiston rakennuksia ei saa millään pidettyä puhtaana kaiken maailman meditaatiopaskoista ja erityisesti sahaajien lapuista.

Jos olet tosi reipas, niin töherrä Sahaja Yoga -mainokseen aina www.uskontojenuhrientuki.fi/sahaja1

14

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zf789secret7

      en tiedä mitä pitäisi ajatella ihmisistä jotka esiintyvät sahaja joogeina, ja tekevät kaikenlaista sri matajin nimessä.

      tämä on ollut minulle ongelma.

      se ongelma on vain suhteessa näihin ihmisiin.

      koska en myöskään ymmärrä ihmisiä jotka alkavat syyttää sahaja joogaa tekniikkana siitä mitä sahaja joogassa mukana olevat ovat laadultaan.

      minusta näillä kahdella ei ole mitään tekemistä.

      esimerkkinä, voisi ajatella että sahaja jooga vietäisiin jollekin saarelle, jossa asuu cro-magnoneita.

      onko sahaja joogan syy, jos cro-magnonit siellä kalistelevat sapeleitaan, ja heittelevät patojen alle lisää pilkkeitä?

      näkisin asian näin.

      • anti-sahaaja

        www.sahaja-yoga.org

        myös sri mataji tekee kaikenlaista sri matajin nimissä.


      • teitä vastustajia
        anti-sahaaja kirjoitti:

        www.sahaja-yoga.org

        myös sri mataji tekee kaikenlaista sri matajin nimissä.

        Jos vaikka puolustatte ydinvoimaa, niin mikään määrä uhreja ei ole liikaa. Koko ihmiskunta saa kärventyä helvetissä vaikka huomenna, kunhan tänään reaktorit hyrrää, ja saadaan lamppuun sähköä.

        Shri Mataji ei edes ole tehnyt mitään. Ehkä vihaatte häntä juuri sen takia.


      • anti-sahaaja
        teitä vastustajia kirjoitti:

        Jos vaikka puolustatte ydinvoimaa, niin mikään määrä uhreja ei ole liikaa. Koko ihmiskunta saa kärventyä helvetissä vaikka huomenna, kunhan tänään reaktorit hyrrää, ja saadaan lamppuun sähköä.

        Shri Mataji ei edes ole tehnyt mitään. Ehkä vihaatte häntä juuri sen takia.

        sekä ydinvoimaa että sahaja yogaa.

        Sahauksen puolustajille ei sen sijaan mikään määrä uhreja ole liikaa. Mielenterveytensä ja itsetuntonsa menettäneet, henkisen väkivallan uhrit, rahansa ties minne lahjoittavat, seksuaalisen hyväksykäytön uhrit, perhesuhteensa katkaisseet, negatiivisuuksien pelossa elävät, sisäoppilaitoksissa kärsivät pikkulapset ja muut saavat kärventyä helvetissä, kunhan vaan tänään sahaus rullaa, sri mataji & co saavat pavontansa ja rahansa.

        Sahaajat tuntuvat vihaavan totuutta, vaikka niin kovasti totuudesta puhuvatkin.


      • luonnonsuojelija
        teitä vastustajia kirjoitti:

        Jos vaikka puolustatte ydinvoimaa, niin mikään määrä uhreja ei ole liikaa. Koko ihmiskunta saa kärventyä helvetissä vaikka huomenna, kunhan tänään reaktorit hyrrää, ja saadaan lamppuun sähköä.

        Shri Mataji ei edes ole tehnyt mitään. Ehkä vihaatte häntä juuri sen takia.

        Kiva että sahaja joogien parista löytyy ydinvoiman vastustajia. Muttamutta. Kovin ekologista ei teidän elämäntapanne muuten näytä olevan. Shri Matajin matkustelu lentokoneella ympäri maailman ei varmaan vielä olisi kovin tuhoisaa, mutta kun sadat ja tuhannet joogit tekevät joka vuosi monta lentomatkaa pujiin ja muualle sahaja-tapahtumiin, niin se alkaa jo elonkehässä tuntua.

        Miettikääpä, kannattaisiko sittenkin pysyä kotimaassa tai tehdä me matkat vaikka polkupyörällä. Tai rinkka selässä patikoiden. Siinä olisi jo pyhiinvaelluksen tuntua, kun pitkästä vaelluksesta uupuneena saapuisi Shri Matajin jalkojen juureen.

        Muutenkin tuntuu että arvonne eivät ole hirveän ekologisia. Kirpputoreilla ei käydä, kaikki pitää olla uutta. Shri Matajin shoppailu-harrastuksestakin olen kuullut. Eksoottista pitää olla, intiasta tuotuja vaatteita ja suitsukkeita, ulkomaalaisia hedelmiä (siis pujissa).

        En ajattele muuten mitenkään negatiivisesti sahaja joogasta, kyllä teillä on kunnioittava perus-asenne luontoa kohtaan, mutta voisitte tuoda tuon asenteen käytännön tasolle ja muuttaa elämäntapanne ekologisemmaksi ja pohtia näitä kysymyksiä. Kaikkea hyvää joogeille!


      • Minun mielipiteeni
        luonnonsuojelija kirjoitti:

        Kiva että sahaja joogien parista löytyy ydinvoiman vastustajia. Muttamutta. Kovin ekologista ei teidän elämäntapanne muuten näytä olevan. Shri Matajin matkustelu lentokoneella ympäri maailman ei varmaan vielä olisi kovin tuhoisaa, mutta kun sadat ja tuhannet joogit tekevät joka vuosi monta lentomatkaa pujiin ja muualle sahaja-tapahtumiin, niin se alkaa jo elonkehässä tuntua.

        Miettikääpä, kannattaisiko sittenkin pysyä kotimaassa tai tehdä me matkat vaikka polkupyörällä. Tai rinkka selässä patikoiden. Siinä olisi jo pyhiinvaelluksen tuntua, kun pitkästä vaelluksesta uupuneena saapuisi Shri Matajin jalkojen juureen.

        Muutenkin tuntuu että arvonne eivät ole hirveän ekologisia. Kirpputoreilla ei käydä, kaikki pitää olla uutta. Shri Matajin shoppailu-harrastuksestakin olen kuullut. Eksoottista pitää olla, intiasta tuotuja vaatteita ja suitsukkeita, ulkomaalaisia hedelmiä (siis pujissa).

        En ajattele muuten mitenkään negatiivisesti sahaja joogasta, kyllä teillä on kunnioittava perus-asenne luontoa kohtaan, mutta voisitte tuoda tuon asenteen käytännön tasolle ja muuttaa elämäntapanne ekologisemmaksi ja pohtia näitä kysymyksiä. Kaikkea hyvää joogeille!

        Jeesustelu ei siis ole yleistä vain kristinuskoisille vaan myös muka valaistuneillu joogeille.


      • hjyisecretfujy79889
        luonnonsuojelija kirjoitti:

        Kiva että sahaja joogien parista löytyy ydinvoiman vastustajia. Muttamutta. Kovin ekologista ei teidän elämäntapanne muuten näytä olevan. Shri Matajin matkustelu lentokoneella ympäri maailman ei varmaan vielä olisi kovin tuhoisaa, mutta kun sadat ja tuhannet joogit tekevät joka vuosi monta lentomatkaa pujiin ja muualle sahaja-tapahtumiin, niin se alkaa jo elonkehässä tuntua.

        Miettikääpä, kannattaisiko sittenkin pysyä kotimaassa tai tehdä me matkat vaikka polkupyörällä. Tai rinkka selässä patikoiden. Siinä olisi jo pyhiinvaelluksen tuntua, kun pitkästä vaelluksesta uupuneena saapuisi Shri Matajin jalkojen juureen.

        Muutenkin tuntuu että arvonne eivät ole hirveän ekologisia. Kirpputoreilla ei käydä, kaikki pitää olla uutta. Shri Matajin shoppailu-harrastuksestakin olen kuullut. Eksoottista pitää olla, intiasta tuotuja vaatteita ja suitsukkeita, ulkomaalaisia hedelmiä (siis pujissa).

        En ajattele muuten mitenkään negatiivisesti sahaja joogasta, kyllä teillä on kunnioittava perus-asenne luontoa kohtaan, mutta voisitte tuoda tuon asenteen käytännön tasolle ja muuttaa elämäntapanne ekologisemmaksi ja pohtia näitä kysymyksiä. Kaikkea hyvää joogeille!

        Taidan olla ainoa ydinvoiman vastainen sahaaja. Ainoa sahaaja joka ylipäänsä rohkenee ajatella omilla aivoilla. Ainoa joka on heitetty kollektiivista pois, ja silti vielä pitää itseään sahaajana.

        Joten ei kannata puhutella minua missään monikossa.


      • fjgjtumörskökfuriio
        Minun mielipiteeni kirjoitti:

        Jeesustelu ei siis ole yleistä vain kristinuskoisille vaan myös muka valaistuneillu joogeille.

        mutta minkäs teet. leopardi ei pääse pilkuistaan.

        minusta nämä ihmiset olivat leopardeja jo ennen kuin sahaamisesta oli maailma kuullutkaan.

        Sahaus ei sitten tuonutkaan mitään uutta. voi vain parkua....


      • Shankar
        hjyisecretfujy79889 kirjoitti:

        Taidan olla ainoa ydinvoiman vastainen sahaaja. Ainoa sahaaja joka ylipäänsä rohkenee ajatella omilla aivoilla. Ainoa joka on heitetty kollektiivista pois, ja silti vielä pitää itseään sahaajana.

        Joten ei kannata puhutella minua missään monikossa.

        Ai se olet sinä taas. Etkö voisi jutella näistä asioista joogien kanssa ihan kasvotusten ettei tarvitsisi täällä mesota ja panetella?


      • voin
        Shankar kirjoitti:

        Ai se olet sinä taas. Etkö voisi jutella näistä asioista joogien kanssa ihan kasvotusten ettei tarvitsisi täällä mesota ja panetella?

        >> Ai se olet sinä taas. Etkö voisi jutella näistä asioista joogien kanssa ihan kasvotusten ettei tarvitsisi täällä mesota ja panetella?

        Kyllä, olen valmis keskustelemaan kasvotusten kenen tahansa joogin kanssa. Lähinnä se on kiinni siitä että joogit eivät kommunikoi. Luulen että se on pelkoa heidän puoleltaan.

        Ja kukahan tässä on panetellut ketä? Minusta tuntuu, - tämä ei koske vain joogeja - vaan ylipäänsä, uskovaiset ihmiset pelkäävät avointa keskustelua. En ole kutsunut ketään hulluksi tai homoksi. En ylipäänsä yksilöinyt ketään tiettyä henkilöä. Jos olen kritisoinut, olen kritisoinut uskovaisuutta yleensä, laumahenkisyyttä, "puudeleita", alistuvuutta, epäitsenäisyyttä.

        Koin, että sahaja joogan sisällä pelkästään ei ollut keskustelua/kommunikaatiota/kollektiivisuutta, vaan se oli kielletty bullan uhalla. Minua se ahdisti, ja toisaalta tuntui väärältä vain alistua toisten määräysvaltaan. Minusta sahaja joogin ei pidä kumarrella toisia joogeja.

        Mesoamistakaan en ymmärrä; miten joogit ovat niin hirveän allergisia sanoille. Kyllähän Shri Matajikin puhuu, ei se syntiä voi olla.


      • Shankara
        voin kirjoitti:

        >> Ai se olet sinä taas. Etkö voisi jutella näistä asioista joogien kanssa ihan kasvotusten ettei tarvitsisi täällä mesota ja panetella?

        Kyllä, olen valmis keskustelemaan kasvotusten kenen tahansa joogin kanssa. Lähinnä se on kiinni siitä että joogit eivät kommunikoi. Luulen että se on pelkoa heidän puoleltaan.

        Ja kukahan tässä on panetellut ketä? Minusta tuntuu, - tämä ei koske vain joogeja - vaan ylipäänsä, uskovaiset ihmiset pelkäävät avointa keskustelua. En ole kutsunut ketään hulluksi tai homoksi. En ylipäänsä yksilöinyt ketään tiettyä henkilöä. Jos olen kritisoinut, olen kritisoinut uskovaisuutta yleensä, laumahenkisyyttä, "puudeleita", alistuvuutta, epäitsenäisyyttä.

        Koin, että sahaja joogan sisällä pelkästään ei ollut keskustelua/kommunikaatiota/kollektiivisuutta, vaan se oli kielletty bullan uhalla. Minua se ahdisti, ja toisaalta tuntui väärältä vain alistua toisten määräysvaltaan. Minusta sahaja joogin ei pidä kumarrella toisia joogeja.

        Mesoamistakaan en ymmärrä; miten joogit ovat niin hirveän allergisia sanoille. Kyllähän Shri Matajikin puhuu, ei se syntiä voi olla.

        Sinulla ei siis ollut kivaa Sahaja Yogassa kun ihmisetkin oli niin tyhmiä ja sinua ahdisti. Ihan ok, se ei ehkä ollut sitten sun juttu. Sitä vaan en ymmärrä sinussa tai muissakaan joogan haukkujissa että miksi jäätte kiinni tähän? Menkää jo elämässä eteenpäin, etsikää muita asioita, älkää viettäkö loppuelämäänne katkeruuttanne purkien.


      • sahaja joogi
        Shankara kirjoitti:

        Sinulla ei siis ollut kivaa Sahaja Yogassa kun ihmisetkin oli niin tyhmiä ja sinua ahdisti. Ihan ok, se ei ehkä ollut sitten sun juttu. Sitä vaan en ymmärrä sinussa tai muissakaan joogan haukkujissa että miksi jäätte kiinni tähän? Menkää jo elämässä eteenpäin, etsikää muita asioita, älkää viettäkö loppuelämäänne katkeruuttanne purkien.

        Miksi pitäisi luopua sahaja joogasta, ja pettää rakastamani guruni? Miten voisin haukkua Shri Matajia, joka antoi minun kokea kauneimpia asioita mitä voi kuvitella, ja antaa joka päivä uusia yllätyksiä.

        Minua ei ahdistanut sahaja joogassa, vaan nautin meditaatiosta. Ei se ole ok, että sahaja joogit tulevat sanomaan minulle että sahaja jooga ei ole minun juttuni. Mitä jos joku tulisi teille sanomaan että te ette ole sahaja joogeja??

        Mitä muuta eteenpäinmenemistä elämässä voi olla, kuin meneminen syvemmälle meditaatiossa? Miten se voi olla niin vaikeata ymmärtää?

        Kollektiivisuus on meditaation tilassa olemista, eikä sellaisten ihmisten mielistelemistä jotka väittävät olevansa joogeja. Kuka tahansa voi näin väittää.


      • Olen Joogi
        sahaja joogi kirjoitti:

        Miksi pitäisi luopua sahaja joogasta, ja pettää rakastamani guruni? Miten voisin haukkua Shri Matajia, joka antoi minun kokea kauneimpia asioita mitä voi kuvitella, ja antaa joka päivä uusia yllätyksiä.

        Minua ei ahdistanut sahaja joogassa, vaan nautin meditaatiosta. Ei se ole ok, että sahaja joogit tulevat sanomaan minulle että sahaja jooga ei ole minun juttuni. Mitä jos joku tulisi teille sanomaan että te ette ole sahaja joogeja??

        Mitä muuta eteenpäinmenemistä elämässä voi olla, kuin meneminen syvemmälle meditaatiossa? Miten se voi olla niin vaikeata ymmärtää?

        Kollektiivisuus on meditaation tilassa olemista, eikä sellaisten ihmisten mielistelemistä jotka väittävät olevansa joogeja. Kuka tahansa voi näin väittää.

        Kuka tahansa voi väittää vaikka mitä. Minä ainakin väitän että olen suurin joogi koskaan! Minun meditaationi on paljon syvempi kuin kenenkään muun ja valaistuneempikin olen kuin muut. Viimeistä elämää tässä veistetään toisin kuin kaikki muut kun ovat eri mieltä kuin minä.

        Perseestä koko joogittelu ja suurin osa ns. joogeista materialistisia ja minä keskeisiä ihmisiä.

        Muuta ei tarvi kuin vetää naama peruslukemille, lievällä virneellä tietenkin ja kävellä pihalla olevan näköisenä joku omalaatuinen vaatekappale päällä. Ala sinäkin joogiksi ja vaikka päätä että en prkle käytä kenkiä edes talvella ja täytä sukat rairuoholla ja väitä näin olevasi valmis luopumaan elämästäsi jos niikseen tulee.


      • Hiram
        Olen Joogi kirjoitti:

        Kuka tahansa voi väittää vaikka mitä. Minä ainakin väitän että olen suurin joogi koskaan! Minun meditaationi on paljon syvempi kuin kenenkään muun ja valaistuneempikin olen kuin muut. Viimeistä elämää tässä veistetään toisin kuin kaikki muut kun ovat eri mieltä kuin minä.

        Perseestä koko joogittelu ja suurin osa ns. joogeista materialistisia ja minä keskeisiä ihmisiä.

        Muuta ei tarvi kuin vetää naama peruslukemille, lievällä virneellä tietenkin ja kävellä pihalla olevan näköisenä joku omalaatuinen vaatekappale päällä. Ala sinäkin joogiksi ja vaikka päätä että en prkle käytä kenkiä edes talvella ja täytä sukat rairuoholla ja väitä näin olevasi valmis luopumaan elämästäsi jos niikseen tulee.

        >> Muuta ei tarvi kuin vetää naama peruslukemille, lievällä virneellä tietenkin ja kävellä pihalla olevan näköisenä joku omalaatuinen vaatekappale päällä.

        Olet oivaltanut joogiuden ytimen! - Vaibreissonit puskee tänne saakka, kuin tallista vapaaksi päässyt lauma pillastuneita härkiä! *lentää selälleen..*

        Joogiuden ydin on totta totisesti minäkeskeisyys, härskiys ja muiden jalkoihin polkeminen, ja pyhä berserkkiraivo joka ottaa tyhmiltä luulot pois!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe