Ixus 60 ja manual säädöt!

autakaaaaaa

Elikkä onko todellakin niin että ixus 60 tai muissa ei voi säätää aikaa ja aukkoa?? Pitääkö aina valita joku tyhmä ohjelma tai valkotasapainoa vaan vaihtaa........???....

6

1251

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka näin

Lue se manuaali.

• näyttää*
    • tajua

kameraa ostaessasi ostaa sellaista kameraa missä on käsisäädöt, niin onko kamera vai sinä tyhmä, mitä edes tekisit niillä säädöillä..?

• täällä

öööh okeeej ihmiset on sitten ystävällisiä kun kysytään neuvoa...
        Itse en siis ole edes ostanut vielä kameraa enkä aio edes ostaa kompaktikameraa jossa ei voi itse valita aikaa ja aukkoa tottunut kun olen että siihen pystyy 3 vuotta vanhalla sonyllani. Olen tottunut itse arvioimaan mihin kameran arvot pitää laittaa että saan halumiani kuvia. Asetusohjelmat kuten "lemmikki, ilotulitukset, vedenalainen maailma" eivät oikein toimi niin hyvin... kiva kun ihmiset mollaa, varmaan kiva harrastus. Itse ainakin haluan tietää mitä ostan ennen kun tuhlaan rahojani... Jos harrastaa valokuvausta niin manuaalilla on todellakin hyötyä mutta muille automatiikka on ehkä ainoa tarve jos ei osaa... sorge..

• Canonisti 3

Kuule tytön tyllerö, jutut ovat siten, että häiriköille annetaan tietoja aivan kuten kameran jo omistaville.
      On peräti turhaa mainita jokin tyyppimerkki ja kysellä tietoja kun saat ne suoraan
      www.canon.fi
      eli kääntynet suoraan maahantuojan tiedoitteisiin.
      - nuijalla on edelleenkin töitä -

• Noi Ixukset on tehty simppeleiksi, joten niissä ei ole tuollaisia hienouksia. Samalla voidaan piilottaa käyttäjältä se, että sulkimessa on vain kaksi aukkovaihtoehtoa. Kameran logiikka ainakin Ixus 30:ssä on, että EV13:een asti aukko on auki. EV13-14 välillä aukko pienenee kahdella ja EV14 jälkeen aukko on aina pienellä. Tämä siis siinä mitä kamerassa pidetään manuaaliasentona.

Eli kun kuvaa aurinkoisella säällä nopeita kohteita voi aika ISO50:llä olla pienempi kuin ISO100:lla - tai sitten ei. Ärsyttäväsi menee tuolle rajalle.

Lapset ja lemikit -ohjelma liittyy tarkennukseen. En oikein tiedä miten se tarkalleen toimii niinkuin muistakaan erikoisohjelmista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4807
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2168
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1812
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1351
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1279
    7. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      30
      1223
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      315
      1068
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe