Luontokuvia Helsingistä

10

1352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastajakuvaaja

Suurimmaksi osaksi kuvia, joissa ei ollut mitään. "Laidun ilman hevosia" Tuo kuva kiteyttää koko seikkailusi. Teknisesti ajatellen lähes kaikki kuvat olivat tarkkoja, mutta useimmissa ei ollut mitään kohdetta. Maisemia, jotka eivät esitä mitään.

Mutta toisaalta olihan siinä muutama melko hyväkin kuva, eli eivät ne nyt aivan surkeita ole! :) Pari maisemaa olivat ihan kunnon kuvia. Sitä paitsi internetissä on monia paljon paljon huonompia kuvia... Nämä olivat sellaista keskitasoa.

Jatka harrastustasi, niin jonain päivänä olet huipputason kuvaaja! :)

• Alex_

mielellään katselee,hienoja ovat.

• gfj

Mun mielestä, ja monen muunkin kuulemma, valon laatu on tärkeimpiä tekijöitä valokuvauksessa. Kokeilepa samaa retkeä esim. aamuvarhaisella, niin voi tulla paljon parempia kuvia kuin keskipäivän auringossa.

• victor

Ehkä aavistuksen "tylsiä" kuvia, ja kuten joku jo tuolla aikaisemmin kiteytti, kuvissa ei ole minkäänlaista sanomaa, "kohdetta", jota katsojan olisi tarkoitus etsiä. Myöskin valotus ei ole kaikissa aivan optimaalinen.
      Kuvasi ovat kyllä kohtalaisia (älä siis missään nimessä lopeta kuvaamista, valokuvaamistahan ei opi nenä kiinni kirjassa), mutta kehittämisen varaa löytyy kyllä lähes joka kuvasta.

PS. Korjaappa tuo ilkeä kirjoitusvirhe, "Luontosekkalu"...

• jokaisella

on oikeus virheisiin...

• oli se

viimeinen kuva!

• kuvia

Kuolleita, mielikuvituksettomia kuvia. Kuvista tulee mieleen "virkamiesmainen" yllätyksettömyys ja latteus. Kuville turha antaa nimiä. Teknisesti myöskin paljon parantamisen varaa.

• minä se vain

Aika perinteisiä kuvia, monet samasta kuvakulmasta otettuja.Ei saanut katsojaa innostumaan ympäristöstä! Ainoita postiviivisia poikkeuksia oli käpy (joskin hyvin tavanomainen) sekä haamu jossa kuvaaja on päästänyt sisäisen lapsensa esiin. Kuvaaja voisi kehittää luovuuttaan kuvaajana esimerkiksi kuvaamalla mallia luonnossa.

• kuvaajatartar

Millainen kalusto sinulla on?

• känön

Kuvien rakenteesta veikkasin Canon Pover shot A 700.
        :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      76
      2595
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1616
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      72
      1381
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1375
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1285
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      145
      1173
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      157
      1164
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1069
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      76
      1058
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      70
      1048
    Aihe