Poliisi tukki moottoritien

Onnettomuuden välttänyt

Aiheuttaen minulle ja perheelleni onnettomuuden vaarna tai jopa kuoleman vaara.
Poliisi pysäytteli autoja moottoritielle ja liittymään tukkien vapaan ajamisen moottoritiellä.
Osa autoista väisteli ohituskaistalle ja samalla ei jäänyt juurikaan väliä poistua rampille koska siinä tiellä seisoi poliiseja ja autot osittain moottoritiellä vaikka piennarta oli käytettävissä.
Kuuluuko poliisille mahdollisesti jopa kuoleman vaaran aiheuttaminen ns ylinopeutta ajaneiden pysäyttäminen 100km/h:n omaavalle tielle.
Miten poliisin menettelystä asian suhteen voi tehdä ja minne koska jos samalle poliisiasemalle mene tekemään mahdollisen ilmon kuoleman vaaran aiheittamisesta vai pitääkö tehdä toiseen piiriin koska vastaanottamassa saattaa olla juuri se joka kyseisen vaarapaikan aiheutti eli asia aletaan painamaan villasella heti.

53

3289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beagle Bo

      Tällaista tekstiä tulee, kun inisijän päästää irti.
      Ehkä ne poliisit ovat kúitekin vähän enemmän perillä liikenteestä, kuin inisijä.
      Poliisin tarkoitus ei tietekään ole toimenpiteillään vaarantaa muuta liikennettä, vaan poimia liikennesiat autovirrasta ulos, mutta jos paikan ohittaa vaikka kymmenentuhatta autoa, niin ainahan siihen muutama inisijäkin mahtuu.

      Olisit pysähtynyt ja ryhtynyt neuvomaan.

      Lääninhallituksen poliisiosastoon voi ilmoittaa, että surkea ammattitaito niillä poliiseilla ja antaa samalla hyviä neuvoja, miten olisi pitänyt toimia.

      • Kyllä

        Mahdollisen kuoleman vaaran aiheuttaminen ei kuulu poliisin tehtäviin.
        Tai no ammattataidottomien poliisien varmaankin.
        Olisi asia mennyt toisin jos olisin ajanut jonkun autosta nousevan tai tyhmän poliisin päälle ?
        Poliisihan aiheutti myös pysäytetyille hengenvaaran koska näitten (siis jotka haluaa nousta autosta )autosta noustessa olisi käveltävä moottoritiellä jossa autot menee ohitte vähintään 100:sta.
        Inisijä on jolle aiheuttaan kuoleman vaara ?
        Aika kummaa veljeilyä ja poliisin perseen nuolentaa.


      • Jugi
        Kyllä kirjoitti:

        Mahdollisen kuoleman vaaran aiheuttaminen ei kuulu poliisin tehtäviin.
        Tai no ammattataidottomien poliisien varmaankin.
        Olisi asia mennyt toisin jos olisin ajanut jonkun autosta nousevan tai tyhmän poliisin päälle ?
        Poliisihan aiheutti myös pysäytetyille hengenvaaran koska näitten (siis jotka haluaa nousta autosta )autosta noustessa olisi käveltävä moottoritiellä jossa autot menee ohitte vähintään 100:sta.
        Inisijä on jolle aiheuttaan kuoleman vaara ?
        Aika kummaa veljeilyä ja poliisin perseen nuolentaa.

        ja inisijä pysäyttää autonsa moottoritielle, eikä pientareelle. On inisijän vika eikä poliisin.


      • On sallittua ?
        Jugi kirjoitti:

        ja inisijä pysäyttää autonsa moottoritielle, eikä pientareelle. On inisijän vika eikä poliisin.

        Jos sen tekee poliisi..
        Itse kyllä lisäsin vauhtia kun kyseille kohdalla jotta se ei päässyt laskemaan edes ohjearvoon koska tiellä saa ja pitää ajaa sitä minimi nopeutta.
        No on kaise on hienoa kuolla tai vammautua työnsä puolesta.Toivottavasti jäisi paljon jälkikasvua suremaan moisessa tapauksessa jossa kuollaan asennevamman takia.
        Mutta mitä tulee pysäköintiin moottoritiellä niin se ei ole siellä sallittua kuten muukaan vaaran aiheuttaminen mutta meillähän on mailman vähiten korruptunein ja rehellisin poliisi mailmassa...vittu mikä klisee asennevammaisilta poliiseilta.
        Ps. asiakas ei pysäytä autoa jos poliisi antaa pysähtymismerkin tai ainakaan omalla kohdallani en näin tee..a(koska sitä ei välttämättä huomaa b)ei uskalla koska poliisin käyttätyminen on tai oli uhkaavaa ja väkivallan uhka olemassa .c)se ei maksa paskaakaan (73 euroa)d)poliisin pysähtymis merkki ei ole riittävä jos huitoo kädellä koska se on harhaan johtava esim verrattavissa tervehdykseen..että silleen se pysähtymis merkin huomiomatta jättäminen...


      • busa

        inisee jälleen...


    • virkamies

      Aika säälittävä kirjoitus. Jos ihmiset käyttäisivät silmänsä ajaessa, jokainen järkevä kuljettaja huomaa mitä edessä tapahtuu ja ehtii hiljentää vauhtia. Toinen asia on jos riidellään vaimon kanssa, puhutaan puhelimessa, mietitään miksei viime yönä saanut tai puuteroidaan nenää. No, eihän silloin voin huomata mitä edessä tapahtuu. Ne, jotka kaahaavat ja eivät ole ajan tasalla liikenteessä, ovat juuri ne jotka haukkuvat muita. Shokki, joka syntyy siitä että tulee yllätyksenä sitä mitä edessä oikein tapahtuu, tekee sen että lähdetään puolustuslinjalle. Ei ole minun vikani. Miksi te voitte pysäyttää autoja noin vain?

      Oppikaa hyvät ihmiset itse ajamaan ennen kuin ruvette opettamaan muita.

      • Vaikka 100km/h:n rajoitus

        Ja minulla on oikeus ajaa siinä 100 toleranssit eikä siinä kuulu poliisin vaarantaa minun eikä perheeni turvallisuutta..

        Oliko kyseessä kuuluisat asennevammaiset poliisit joista täälläkin on ollut mainintaa monta kertaa.
        Vielä pieni kysymys miksi tiellä pitää hiljentaa vauhtia ja sitten poliisi saisi vaarantaa tiellä liikkujien hengen..
        jos taas olisi ajanut ylinopeutta niin en tosiaan olisi pysähtynyt moiseen paikkaan ja vaarantanut perheeni henkeä olkoon tyhmät poliisit mitä mieltä tahansa.
        Oman turvallisuuteni eteen teen töitä eli en tosiaan pysähty moiseen vaarapaikkaa.


      • Beagle Boy
        Vaikka 100km/h:n rajoitus kirjoitti:

        Ja minulla on oikeus ajaa siinä 100 toleranssit eikä siinä kuulu poliisin vaarantaa minun eikä perheeni turvallisuutta..

        Oliko kyseessä kuuluisat asennevammaiset poliisit joista täälläkin on ollut mainintaa monta kertaa.
        Vielä pieni kysymys miksi tiellä pitää hiljentaa vauhtia ja sitten poliisi saisi vaarantaa tiellä liikkujien hengen..
        jos taas olisi ajanut ylinopeutta niin en tosiaan olisi pysähtynyt moiseen paikkaan ja vaarantanut perheeni henkeä olkoon tyhmät poliisit mitä mieltä tahansa.
        Oman turvallisuuteni eteen teen töitä eli en tosiaan pysähty moiseen vaarapaikkaa.

        Poliisin ammattihan on ainoa Suomessa, missä jokainen suomalainen osaa sen paremmin, kuin siitä leipänsä tienaavat. Neuvojia riittää.
        Totuushan on se, että auto pysähtyy siihen mihin sen käsketään pysähtymään. Jos ei hyvällä niin sitten pahalla. Jatkot katsotaan sitten käräjillä.


      • No kai se jonkun on
        Beagle Boy kirjoitti:

        Poliisin ammattihan on ainoa Suomessa, missä jokainen suomalainen osaa sen paremmin, kuin siitä leipänsä tienaavat. Neuvojia riittää.
        Totuushan on se, että auto pysähtyy siihen mihin sen käsketään pysähtymään. Jos ei hyvällä niin sitten pahalla. Jatkot katsotaan sitten käräjillä.

        Paska käräjille mene pysähtymättömyys..reilun 70:ä maksaa kun jättää pysähtymis merkin huomiomatta tai on huomaamatta.
        Totuushan on se että poliis juoksee ja asiakas ajaa mihin sitä huvittaa.
        Poliisin ammattion sellainen että siinä ei ole vara virheisiin ja kyse ei ole ammatin paremmin osaamisesta ja kuka nyt suojatyöpaikkaan töihin haluaakaan..sinä koiraseni ?


      • Se maksaa vain 72 eura kun ...
        Beagle Boy kirjoitti:

        Poliisin ammattihan on ainoa Suomessa, missä jokainen suomalainen osaa sen paremmin, kuin siitä leipänsä tienaavat. Neuvojia riittää.
        Totuushan on se, että auto pysähtyy siihen mihin sen käsketään pysähtymään. Jos ei hyvällä niin sitten pahalla. Jatkot katsotaan sitten käräjillä.

        Sen pysähtymis merkin huomiomatta..siis 72 euroa voitko kuvitella 72 eli siinä saa poliisin kyrpä tehdä koko rahan edestä töitä..pari paskalakkia vyljää asian kanssa vaikka tunnin niin aika hyvä panos..paljonko siinä ajassa menetetään muita tuloja niin ollaankin aika mukavissa summissa..


      • pitää olla
        Vaikka 100km/h:n rajoitus kirjoitti:

        Ja minulla on oikeus ajaa siinä 100 toleranssit eikä siinä kuulu poliisin vaarantaa minun eikä perheeni turvallisuutta..

        Oliko kyseessä kuuluisat asennevammaiset poliisit joista täälläkin on ollut mainintaa monta kertaa.
        Vielä pieni kysymys miksi tiellä pitää hiljentaa vauhtia ja sitten poliisi saisi vaarantaa tiellä liikkujien hengen..
        jos taas olisi ajanut ylinopeutta niin en tosiaan olisi pysähtynyt moiseen paikkaan ja vaarantanut perheeni henkeä olkoon tyhmät poliisit mitä mieltä tahansa.
        Oman turvallisuuteni eteen teen töitä eli en tosiaan pysähty moiseen vaarapaikkaa.

        joku täysin kehitysvammanen...


      • 72euroa
        Se maksaa vain 72 eura kun ... kirjoitti:

        Sen pysähtymis merkin huomiomatta..siis 72 euroa voitko kuvitella 72 eli siinä saa poliisin kyrpä tehdä koko rahan edestä töitä..pari paskalakkia vyljää asian kanssa vaikka tunnin niin aika hyvä panos..paljonko siinä ajassa menetetään muita tuloja niin ollaankin aika mukavissa summissa..

        sopiihan sitä päiviä lisätä. Ja jos poliisi joutuu väistämään, vähintään virkamiehen väkivaltainen vastustaminen.


    • homma

      inisijä. Sullahan oli varmaan lain vaatima tarpeellinen turvaväli käytössä???????

      • Kun ei vetänyt

        Koko nippua päin ja olisi nyt mailma parempi paikka ilman muutamaa kyrpää...


      • kirjoitus
        Kun ei vetänyt kirjoitti:

        Koko nippua päin ja olisi nyt mailma parempi paikka ilman muutamaa kyrpää...

        Sait minut juuri vakuuttuneeksi kirjoituksellasi, minkä vuoksi lopettaa tämän palstan lukeminen.

        Olet saanut loistavan kirjallisen tuotoksen aikaiseksi...


      • Kyrpä,
        kirjoitus kirjoitti:

        Sait minut juuri vakuuttuneeksi kirjoituksellasi, minkä vuoksi lopettaa tämän palstan lukeminen.

        Olet saanut loistavan kirjallisen tuotoksen aikaiseksi...

        Pois pelistä on aina voitto yhteiskunnalle ja minulle .


      • Onneks
        Kyrpä, kirjoitti:

        Pois pelistä on aina voitto yhteiskunnalle ja minulle .

        99,99999999% toivoo tuon olevan toisinpäin... sori vaan idiootti.


    • Vittu mitä perseen nuolijoita

      Heti ollaan puolustamassa kyrpiä poliiseja jotka aiheuttaa kansalaisille kuoleman vaaran.
      Luokittelen kyseisen toiminan ja sen puolustamisen todella asennevammaiseksi ja mielivaltaiseksi kuten kaikki poliisin toiminta.
      Asennevammaisia paskiaisia kaikki tyyni ja taas todistettiin 99%:sti asennevammainen poliisin toiminta ja myös niiden puolustaminen.
      Eipä mene verorahat hukkaan ,no eipä.

      • kaikki:

        pikkusiskoni kirjotti ton viestin...


    • Tielläliikkuja

      liikenteen vaarantamisesta selviää yleensä sakoilla, jos toinen osapuoli on sen toiminnalaan aiheuttanut. Siis ensi kerralla päälle ja kovaa moottotitiellä.

    • asiantuntija

      miten poliisin olisi pitänyt toimia ko. tilanteessa?

      • Todellakin

        Joko liittymän jälkeen tai liittymään tarvittaessa koska kyrpiä oli sen verran monta partiota .
        Ei poliisin kuulu aiheuttaa pysäytetylle vaara tilannetta että oven avaamalla se on jo kaistalla josta kuten minäkin ajoi tasan 100:sta ohitte.
        Siinä välissä vielä poliiseja eli auton ja kaistan välissä poukkoilemassa.
        Myös minulle ja perheelleni poliisi aiheutti vaara tilanteen tai kuoleman vaaran joka ei kuulu poliisin toimintaan missään muodossa.
        Kyllä poliisin ammattitaito petti tuossa tilanteessa aika pahasti kuten aika yleesä tapahtuukin.
        Miksi poliisilla ei ollut edes hälytys valoja päällä oli taas todella törkeä laiminlyönti koska oltiin tukkimassa vapaata ajokaistaa ja myös liittymäään menoa..seuraava ramppi olisi tehnyt ajomatkaani noin 20 km ylimäärisen ajon..


      • Beagle Boy
        Todellakin kirjoitti:

        Joko liittymän jälkeen tai liittymään tarvittaessa koska kyrpiä oli sen verran monta partiota .
        Ei poliisin kuulu aiheuttaa pysäytetylle vaara tilannetta että oven avaamalla se on jo kaistalla josta kuten minäkin ajoi tasan 100:sta ohitte.
        Siinä välissä vielä poliiseja eli auton ja kaistan välissä poukkoilemassa.
        Myös minulle ja perheelleni poliisi aiheutti vaara tilanteen tai kuoleman vaaran joka ei kuulu poliisin toimintaan missään muodossa.
        Kyllä poliisin ammattitaito petti tuossa tilanteessa aika pahasti kuten aika yleesä tapahtuukin.
        Miksi poliisilla ei ollut edes hälytys valoja päällä oli taas todella törkeä laiminlyönti koska oltiin tukkimassa vapaata ajokaistaa ja myös liittymäään menoa..seuraava ramppi olisi tehnyt ajomatkaani noin 20 km ylimäärisen ajon..

        Inisijähän voisi kertoa oman ammattinsa, niin kansalaiset voisivat ryhtyä arvioimaan hänen ammattitaitoaan.
        Luulen, että jokainen suomalainen osaa sen inisijän ammatin paremmin kuin hän. Työnantajakin huomaisi maksavansa heikolle ammattimihelle aiva turhaan.


      • ammattiautoilija
        Todellakin kirjoitti:

        Joko liittymän jälkeen tai liittymään tarvittaessa koska kyrpiä oli sen verran monta partiota .
        Ei poliisin kuulu aiheuttaa pysäytetylle vaara tilannetta että oven avaamalla se on jo kaistalla josta kuten minäkin ajoi tasan 100:sta ohitte.
        Siinä välissä vielä poliiseja eli auton ja kaistan välissä poukkoilemassa.
        Myös minulle ja perheelleni poliisi aiheutti vaara tilanteen tai kuoleman vaaran joka ei kuulu poliisin toimintaan missään muodossa.
        Kyllä poliisin ammattitaito petti tuossa tilanteessa aika pahasti kuten aika yleesä tapahtuukin.
        Miksi poliisilla ei ollut edes hälytys valoja päällä oli taas todella törkeä laiminlyönti koska oltiin tukkimassa vapaata ajokaistaa ja myös liittymäään menoa..seuraava ramppi olisi tehnyt ajomatkaani noin 20 km ylimäärisen ajon..

        "Ei poliisin kuulu aiheuttaa pysäytetylle vaara tilannetta että oven avaamalla se on jo kaistalla josta kuten minäkin ajoi tasan 100:sta ohitte."

        En minäkään poliiseista erityisemmin perusta, mutta kyllähän tuossa sinä itse sen vaaratilanteen aiheutit, kun et hidastanut vauhtiasi, eivät suinkaan poliisit poliisit.

        Sinulla on kuitenkin lakisääteinen velvollisuus ajaa korkeintaan kulloiseenkin tilanteeseen sopivaa nopeutta, ja tarkkailla jatkuvasti liikennettä.

        Jos tuossa olisit aiheuttanut onnettomuuden, ja olisit perustellut sitä sillä, ettet huomannut edessä olevia poliiseja/muita ihmisiä, tuo on päinvastoin raskauttava asia eikä suinkaan lieventävä.

        Suomessa ei muuten ole yliajo-oikeutta, vaikka toinen osapuoli toimisikin väärin.


      • Antti amiksen
        Todellakin kirjoitti:

        Joko liittymän jälkeen tai liittymään tarvittaessa koska kyrpiä oli sen verran monta partiota .
        Ei poliisin kuulu aiheuttaa pysäytetylle vaara tilannetta että oven avaamalla se on jo kaistalla josta kuten minäkin ajoi tasan 100:sta ohitte.
        Siinä välissä vielä poliiseja eli auton ja kaistan välissä poukkoilemassa.
        Myös minulle ja perheelleni poliisi aiheutti vaara tilanteen tai kuoleman vaaran joka ei kuulu poliisin toimintaan missään muodossa.
        Kyllä poliisin ammattitaito petti tuossa tilanteessa aika pahasti kuten aika yleesä tapahtuukin.
        Miksi poliisilla ei ollut edes hälytys valoja päällä oli taas todella törkeä laiminlyönti koska oltiin tukkimassa vapaata ajokaistaa ja myös liittymäään menoa..seuraava ramppi olisi tehnyt ajomatkaani noin 20 km ylimäärisen ajon..

        käydä jonkinlainen äidinkielen kurssi ennen tänne kirjottamista...


      • ja myös lupa ajaa sitä
        ammattiautoilija kirjoitti:

        "Ei poliisin kuulu aiheuttaa pysäytetylle vaara tilannetta että oven avaamalla se on jo kaistalla josta kuten minäkin ajoi tasan 100:sta ohitte."

        En minäkään poliiseista erityisemmin perusta, mutta kyllähän tuossa sinä itse sen vaaratilanteen aiheutit, kun et hidastanut vauhtiasi, eivät suinkaan poliisit poliisit.

        Sinulla on kuitenkin lakisääteinen velvollisuus ajaa korkeintaan kulloiseenkin tilanteeseen sopivaa nopeutta, ja tarkkailla jatkuvasti liikennettä.

        Jos tuossa olisit aiheuttanut onnettomuuden, ja olisit perustellut sitä sillä, ettet huomannut edessä olevia poliiseja/muita ihmisiä, tuo on päinvastoin raskauttava asia eikä suinkaan lieventävä.

        Suomessa ei muuten ole yliajo-oikeutta, vaikka toinen osapuoli toimisikin väärin.

        Se taas ei ole minun ongelma jos poliisi ohjaa sakottettavan keskelle kaistaa palloilemaan..
        Minä tosiaan ajoin satasta ohitte koska saan ajaa ja missään ei kielletä ajamasta poliisin vierestä vaikka pomppa heiluisi..
        Minä en perusta poliiseista lainkaan koska ne ovat yhteiskunnan pohja sakkaa..


      • Pysy sinä vaan siellä
        Antti amiksen kirjoitti:

        käydä jonkinlainen äidinkielen kurssi ennen tänne kirjottamista...

        Koulussa ja yritä päteä vaikka oppilaille..kiitos


      • satasta
        ja myös lupa ajaa sitä kirjoitti:

        Se taas ei ole minun ongelma jos poliisi ohjaa sakottettavan keskelle kaistaa palloilemaan..
        Minä tosiaan ajoin satasta ohitte koska saan ajaa ja missään ei kielletä ajamasta poliisin vierestä vaikka pomppa heiluisi..
        Minä en perusta poliiseista lainkaan koska ne ovat yhteiskunnan pohja sakkaa..

        kun näyttää sulle pysähtymismerkkiä, se lähentelee murhan yritystä... ainakin virkamiehen väkivaltainen vastustaminen täyttyy. Ja vaikka ei pysäyttäisikään, et silti saa ajaa satasta hänen ohitseen, et kenenkään muunkaan. Vai onko tapanasi esim. 80:n tiellä ajella tien vieressä kulkevien lasten läheltä? Rikot lakia ja paljon!


      • Missään vaiheessa
        satasta kirjoitti:

        kun näyttää sulle pysähtymismerkkiä, se lähentelee murhan yritystä... ainakin virkamiehen väkivaltainen vastustaminen täyttyy. Ja vaikka ei pysäyttäisikään, et silti saa ajaa satasta hänen ohitseen, et kenenkään muunkaan. Vai onko tapanasi esim. 80:n tiellä ajella tien vieressä kulkevien lasten läheltä? Rikot lakia ja paljon!

        Ei ole ollut puhetta pyshtymis merkistä eikä sen huomiomatta jättämisestä vaan siitä että poliisi tukki tien ja mesoi kaistalla vaarantaen itsensä ja myös vaarantamalla ajamista.
        Missä kohtaa laissa on että en saa ajaa kaistallani 100:sta 100:n alueella ..
        80:n alueella olkoon lapsia tai mummoja tien vieressä niin mikään ei velvoita ajamaan alle 80:ä ..en ole näin koskaan tehnyt enkä tule tekemään ja taaskaan ei ole mistään lain rikkomisesta kyse eikä myöskään mistään paljosta ..vai mikä helvetin käsite on paljon ?


      • suosittelisin
        Missään vaiheessa kirjoitti:

        Ei ole ollut puhetta pyshtymis merkistä eikä sen huomiomatta jättämisestä vaan siitä että poliisi tukki tien ja mesoi kaistalla vaarantaen itsensä ja myös vaarantamalla ajamista.
        Missä kohtaa laissa on että en saa ajaa kaistallani 100:sta 100:n alueella ..
        80:n alueella olkoon lapsia tai mummoja tien vieressä niin mikään ei velvoita ajamaan alle 80:ä ..en ole näin koskaan tehnyt enkä tule tekemään ja taaskaan ei ole mistään lain rikkomisesta kyse eikä myöskään mistään paljosta ..vai mikä helvetin käsite on paljon ?

        perehtymään tohon Suomen lakiin hieman paremmin. Ja et, et sinä aja satasen tiellä satasta sen jälkeen, jos poliisi sulle näyttää stop-merkin. opit sen sitten autokoulussa.


      • ja matka jatkuu
        suosittelisin kirjoitti:

        perehtymään tohon Suomen lakiin hieman paremmin. Ja et, et sinä aja satasen tiellä satasta sen jälkeen, jos poliisi sulle näyttää stop-merkin. opit sen sitten autokoulussa.

        satasta siihen asti kun itseä huvittaa..
        Millos muuten meinasit mennä autokouluun?
        Mulla sentää reilut 20 vuotta kun ekan kerran siellä kävin..


      • taksikuskin
        ja matka jatkuu kirjoitti:

        satasta siihen asti kun itseä huvittaa..
        Millos muuten meinasit mennä autokouluun?
        Mulla sentää reilut 20 vuotta kun ekan kerran siellä kävin..

        kommentti. "Ollu kortti jo 20vuota". Etkä vieläkään osaa...


      • sä oikein
        ja matka jatkuu kirjoitti:

        satasta siihen asti kun itseä huvittaa..
        Millos muuten meinasit mennä autokouluun?
        Mulla sentää reilut 20 vuotta kun ekan kerran siellä kävin..

        revit ton 72euroa?


      • Poliisin (asennevammaisten )
        sä oikein kirjoitti:

        revit ton 72euroa?

        Sakkolaskuriin niin se selviää tyhjälle päällesikin..


      • Oletko
        Poliisin (asennevammaisten ) kirjoitti:

        Sakkolaskuriin niin se selviää tyhjälle päällesikin..

        kuullut liukumasta koskaan??? Ja mieltäni lämmittää suunnattomasti, että olet tuollainen työtön spurku!!!


      • Isolla
        Oletko kirjoitti:

        kuullut liukumasta koskaan??? Ja mieltäni lämmittää suunnattomasti, että olet tuollainen työtön spurku!!!

        Mutta en kuitenkaan varaton...
        Liukumasta mihin ? pulkka mäkeen ?
        Vai pinempään suuntaan sakossa ?


    • tienkäyttäjä

      Mitä eroa on keltaisella viivalla ja poliisimiehellä ?

      Keltaisen viivan yli ei saa ajaa.

      • sinä todella

        fiksu! Ihanko itse keksit? Kerro isillekkin toki, kun niin hyvä juttu on.


      • Fiksulta
        sinä todella kirjoitti:

        fiksu! Ihanko itse keksit? Kerro isillekkin toki, kun niin hyvä juttu on.

        Mutta asia on todellakin totta


      • olevasi
        Fiksulta kirjoitti:

        Mutta asia on todellakin totta

        astetta kovempi jätkä?


      • Vaan tiedän olevani
        olevasi kirjoitti:

        astetta kovempi jätkä?

        Mutta tiedätkö olevasi ruskeakieli ?


      • HAHHAHHAH
        Vaan tiedän olevani kirjoitti:

        Mutta tiedätkö olevasi ruskeakieli ?

        ei ei ei....


    • naurettava

      väite. Tämä on taas näitä huonoja provoja... hohhoijaa. Eikö ylläpito voisi poistaa näitä???

      • Kaikki on naurettavaa

        Missä kerrotaan poliisin tehneen lain vastaista toimintaa..
        Haluatko venäjä tyyppistä ylläpidon toimintaa ?
        Venäjälläkin homma on vapaantunempaa kuin suomessa ..


      • lukisin
        Kaikki on naurettavaa kirjoitti:

        Missä kerrotaan poliisin tehneen lain vastaista toimintaa..
        Haluatko venäjä tyyppistä ylläpidon toimintaa ?
        Venäjälläkin homma on vapaantunempaa kuin suomessa ..

        asiallista viestiketjua, mutta se ei ole mahdollista, koska porukka haukkuu toisiaan täällä... Ja onhan toi selvä provo. Siis eihän kukaan voi tosissaan tollasta kirjottaa, no way.


    • turhaa valitusta

      Taitaa kirjoittajan tilannenopeus olla käsitteenä ja käytännönkin tasolla hakusessa...

      Tässä muistin virkistykseksi tieliikennelain pykälä:

      ---

      23 §

      Tilannenopeus

      Ajoneuvon nopeus on sovitettava sellaiseksi kuin liikenneturvallisuus edellyttää huomioon ottaen muun ohella tien kunto, sää, keli, näkyvyys, ajoneuvon kuormitus ja kuorman laatu sekä liikenneolosuhteet. Nopeus on pidettävä sellaisena, että kuljettaja säilyttää ajoneuvon hallinnan. Ajoneuvo on voitava pysäyttää edessä olevan ajoradan näkyvällä osalla ja kaikissa ennalta arvattavissa tilanteissa. Ennen kaukovaloilta lähivaloille vaihtamista nopeus on sovitettava uusia näkyvyysolosuhteita vastaavaksi.

      Kuljettajan on sovitettava ajoneuvonsa nopeus sellaiseksi, etteivät muut tienkäyttäjät joudu kohtuuttomasti lian tai soran roiskumiselle alttiiksi.

      ---

      Erityistä huomiota kannattaa kiinnittää kohtaan: "Ajoneuvo on voitava pysäyttää edessä olevan ajoradan näkyvällä osalla ja kaikissa ennalta arvattavissa tilanteissa."

      Eli jos näkyväisyys on hyvä (kirkas sää/päivä) ja tien reunassa näkyy "liikettä", kuten pysäköity poliisauto, tulee käyttää sellaista nopeutta, että oma auto pysähtyy tarvittaessa.

      Monet autoilijat luulevat, että esim. 120 km/h -nopeusrajoitus tarkoittaa miniminopeutta, jota täytyy pystyä pitämään yllä kaikissa tilanteissa ko. nopeusrajoituksen vaikutusalueella. Näinhän asia ei ole. Jos tilanne edellyttää, niin nopeutta lasketaan esim. 60 km/h:ssa, jolloin ehditään hyvin pysähtyä, jos "tien näkyvälle" osalle ilmestyy esim. virkatehtävissä oleva poliisimies.

      • Se on mininopeus

        Tästä on väitelty tienpäällä poliisien kanssa eikä sitä ole pystynyt kumoamaan asennevammainen poliisi eikä myöskään kukaan muukaan..
        nopeusrajoitus (lue ohjearvo ) kanslaiseten perusoikeus ja sitä pitää ja saa ajaa ilman että siitä voi saada sakkoja tai muuta vastaavaa...
        Oikea tilannenopeus on juuri se mitä asiakas ajaa sallituissa puitteissa eli itse en syyllisty koskaa alle ohjearvon ajamiseen...


      • tästä
        Se on mininopeus kirjoitti:

        Tästä on väitelty tienpäällä poliisien kanssa eikä sitä ole pystynyt kumoamaan asennevammainen poliisi eikä myöskään kukaan muukaan..
        nopeusrajoitus (lue ohjearvo ) kanslaiseten perusoikeus ja sitä pitää ja saa ajaa ilman että siitä voi saada sakkoja tai muuta vastaavaa...
        Oikea tilannenopeus on juuri se mitä asiakas ajaa sallituissa puitteissa eli itse en syyllisty koskaa alle ohjearvon ajamiseen...

        on väitellä, koska olet väärässä. Sehän lukee laissa selvästi.


    • On mahdollista tehdä kaikkea

      Lain vastaista koska siitä ei tunnu koituvan mitään sanktiota vaan mainetta ja kunniaa eli kuka polkee asiakkaiden oikeuksia eniten niin lisää sulkia hattuun..

    • hooännä

      ..kun niin ottaa heillä henkeen kun poliisia hieman arvostellaan.Poliisi ei ole ihminen, sen täytyy olla kone kun he eivät ikinä tee virheitä?

    • KUSIPÄÄ POLIISIT

      JA PERSEEN NUOLIJAT ÄRÄHTIVÄT RÄKSYTTÄEN KUIN SUOJATYÖPAIKKALAISET KONSANAAN.
      10 PISTETTÄ JOKA NUOLIJALLE.
      HIENOA ON TUKEA JOKA MUODOSSA LAITONTA JA ASENNEVAMMAISTA POLIISIN KÄYTTÄYTYMISTÄ.

      • minulta

        pääsi pissa housuun.


      • VIELÄ LURAHTI
        minulta kirjoitti:

        pääsi pissa housuun.

        RÄKSYTTÄJILLE PÖKSYYN ETTEI VAAN IHAN UNIFORMUUN ?


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe