Voiko sims2 pelata netis ja jos voi niin miten?
Voikao sims2 peliä pelata netissä?
13
1954
Vastaukset
- stuuupid
ei mun tiätääkseni..
- ...
En tiedä ja haluisin itekki tietää.
- Pikkuinen.....!
Minäkin haluaisin tietää mutta veikkaan ettei oo
;(;( - siu sau1
kyllä voi hyvinki jos löytää semmosen peli paika mutta mä en oo löytäny
- ja se kuuluu?
ne pelit tuottaa viel niin hyvin että ne ei varmaan anna viel pelata netissä....... paitsi jos löytyis jokin tosi salainen pelipaikka niin sitten......
- unelmoia
ja se kuuluu? kirjoitti:
ne pelit tuottaa viel niin hyvin että ne ei varmaan anna viel pelata netissä....... paitsi jos löytyis jokin tosi salainen pelipaikka niin sitten......
samat sanat!olis ihanaa pelata simssii niin et sitä ei tartte ladata mistään!et vois tallentaa ne tiedot koneelle ja jatkaa koska vaan!kertokaa heti jos niin pystyy tehä...
- LAKUnaru
unelmoia kirjoitti:
samat sanat!olis ihanaa pelata simssii niin et sitä ei tartte ladata mistään!et vois tallentaa ne tiedot koneelle ja jatkaa koska vaan!kertokaa heti jos niin pystyy tehä...
VOIKO SIMSII PELAA NETISSÄ KUKA TIETÄÄ NI TULEE KERTOO!
- sims!
ootan kanss : )
- heh:'D
haluisin itsekkin tietää,hävitin simssin peli levykkeen ja en nyt voi sitten pelata sitä peliä vaikka kuinka haluisin,vanhemmat eivät ole halukkaita maksamaan sims peleistä...--'
- mmoi mä oon viivi
voi jos sen lataa koneelle
- hih hih
mistä pystyy lataamaan simin koneelle
- Etsin yhä edelleen.
Itekki oon ettiny joka paikasta sellasta et simssii vois pelata netissä.. :)
- sims paunu vittulain
Kyllä simssii voi pelata netissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!9311912Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla1069030Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1144938- 1014158
Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka364145Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti63924Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei703730Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113709Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden393587Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle293551