Mulla on tallentava dvdsoitin ja tallentava digiboksi, mutta olen kytkentöjen kanssa ihan hukassa:( miten vetää piuhat että dvd:lle voisi tallentaa digiboksilta tulevaa ohjelmaa???
tallentava digiboksi + tallentava dvd...
7
2507
Vastaukset
Yleensä on hyvä mainita laitteiden merkit, mutta yleisesti ensimmäinen kytkentä, jota kannattaa koittaa on scartit: Boksi -> DVD -> TV.
- milla magia
boksi handan 6000, dvd phillips 3365
milla magia kirjoitti:
boksi handan 6000, dvd phillips 3365
Sitten kannattaa todella kytkeä niin kuin mainitsin. Philipsissä on TV/DVD-nappula, jolla voit vaihtaa boksin ja DVD:n välillä.
- Digiboksit ovat salajuoni
okaro kirjoitti:
Sitten kannattaa todella kytkeä niin kuin mainitsin. Philipsissä on TV/DVD-nappula, jolla voit vaihtaa boksin ja DVD:n välillä.
Mikään digiboksi ei pysty laittamaan tallentava dvd ajastukselle, muuten kuin sille kyseiselle kanavalle jota katsot juuri silloin.
Vai olenko väärässä, jos olen niin kertokaa..?
itselläni tallentava DVD philips 3365 ja testannut forcea, kaonia jne.. Digiboksit ovat salajuoni kirjoitti:
Mikään digiboksi ei pysty laittamaan tallentava dvd ajastukselle, muuten kuin sille kyseiselle kanavalle jota katsot juuri silloin.
Vai olenko väärässä, jos olen niin kertokaa..?
itselläni tallentava DVD philips 3365 ja testannut forcea, kaonia jne..Yksi perusboksi ei voi olla kahdella kanavalla yhtä aikaa. Tämä itsestäänselvyys on oikeastaan ainoa rajoite. Ei kukaan pakota katsomaan mitään kanavaa. Bokseissa on yleensä ajastin, jolla voidaan hoitaa useammaltakin kanavalta tallentaminen ajastettuna. Ilmankin ajastinta voi tallentaa useita kanavia, mutta vain yhdeltä kanavalta ajastuskertaa kohden.
Hankkimalla toinen perusboksi voidaan myös katsoa eri kanavaa.
Kyse se boksisi tallentimen EXT2-liitäntään ja tallenna DVDlle ko. liitännästä. Forcessa ainakin on jonkinlainen ajastin, jolla saat boksin vaihtamaan kanavaa haluttuun aikaan (muutahan boksin ajastimen ei oikeastaan tarvitse tehdä)- tomipoika
okaro kirjoitti:
mulla sama ongelma. mites nuo antenni piuhat pitää laittaa? mistä mihin jne? scartit on noin nyt miten sanoit?
tomipoika kirjoitti:
mulla sama ongelma. mites nuo antenni piuhat pitää laittaa? mistä mihin jne? scartit on noin nyt miten sanoit?
Antennijohto ketjutetaan niihin laitteisiin, joiden virittimiä käytät. Jos olet antennissa eikä ole digi-TV:tä niin ei kannata viedä kuin boksille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566598Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404362- 542179
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241104
- 171091
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018