mulla ois kysymys...

nasu93

Tietääkö kukaan et missä päin etelä-ranskaa Johnny Depp asuu?

12

1227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Annabelle*

Wau en tiennytkään, että asuu Ranskassa.Luulin että asuu Usassa niinku melkein kaikki suurtähdet..Johnny on iiihana.Katsoin Elokuvan miehestä, joka keksi Peter Panin tarinan, missä Depp pääosassa..Mutta se hänessä onkin niin ihanaa että ei suostu muiden taluteltavaksi, vaan kulkee omia polkujaan.Johnny älä koskaan myy sieluasi rahalle ja mainosmiehille.Olet uniikki kappale-muista se aina.Näitkö Johnnyn tähtihaastattelun viikonloppuna.Se oli just niin upea tyyppi kun silmistä voi lukea.Ihania kommentteja.omaperäisiä, Wau...Luojamme luomistyön helmi!

• JcDII

Asuupa hyvinkin myös Ranskassa, niin kuin USAssakin. Asunto löytyy myös Englannista, ja Bahamalla hänellä on oma saari.

Tuosta sielunmyymisestä, niin omastamielestäni Depp antautui tuohon paheeseen, kun suostui Pirates of the Caribbeanin jatko-osiin. Vielä kun hänen roolisuorituksensa jäi valovuosia ensimmäisen osan roolisuorituksesta niin en voi muuta epäillä, kun sitä, että kun tarpeeksi laitettiin rahaa eteen, Johnny saatiin jatkamaan Jackin esittämistä. Toivottavasti tämä sarja jää kolmeen elokuvaan. Ja Johnny siirtyisi tekemään niitä elokuvia (eli siis mitä omituisempia rooleja) mistä hän on tullut tunnetuksi.

• *Annabelle*
        JcDII kirjoitti:

Asuupa hyvinkin myös Ranskassa, niin kuin USAssakin. Asunto löytyy myös Englannista, ja Bahamalla hänellä on oma saari.

Tuosta sielunmyymisestä, niin omastamielestäni Depp antautui tuohon paheeseen, kun suostui Pirates of the Caribbeanin jatko-osiin. Vielä kun hänen roolisuorituksensa jäi valovuosia ensimmäisen osan roolisuorituksesta niin en voi muuta epäillä, kun sitä, että kun tarpeeksi laitettiin rahaa eteen, Johnny saatiin jatkamaan Jackin esittämistä. Toivottavasti tämä sarja jää kolmeen elokuvaan. Ja Johnny siirtyisi tekemään niitä elokuvia (eli siis mitä omituisempia rooleja) mistä hän on tullut tunnetuksi.

Minustakaan se ihminen ei sovi siihen rooliin.Ehkäpä pikkupoika sisällä heräsi henkiin.

• nasu93

et johnny haastattelu tuli viikonloppuna...!=(

• katinka
        JcDII kirjoitti:

Ei siitä osasta turhaan tullut Oscar -ehdokkuutta. Ihan mielettömän hieno roolityö!! Luulen että Deppin ei tarvitse juosta rahan perässä. Rohkeutta on myös se että ottaa sellasen roolin joka miellyttää, on se sitten pienen tai ison budjetin elokuva.

• John Cristopher Depp

Se asuu Plan de la Tourin kylässä....

• Annepulla

Se on kyllä Plan de la Toun,eikä Plan de la Tourin......

• La Vache

No ainakin plan de la tour on oikeasti olemassa, noita sinun vaihtoehtojasi ei ainakaan minun googleni edes tunnistanut........

• Annepulla

Sorke.... Plan de la Tourn!!!!!!!!

• nasu93

ku keroitte missä johnny asuu, se tuli tarpeeseen..=)

• *Annabelle*
        nasu93 kirjoitti:

ku keroitte missä johnny asuu, se tuli tarpeeseen..=)

Lähdetään porukalla RAnskaan ihan omalle fanimatkalle..kohteena tietty ihana Johnny Depp!!

• lalalalalala93la

Mä en edes tienny et Johnny Depp asuu etelä-Ranskassa...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      501
      1887
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      379
      1576
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1378
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1367
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      113
      972
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      929
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      916
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      771
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      764
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      763
    Aihe