Olen lukenut jostain, että tyttövauvalta ei saisi puhdistaa häpyhuulten välistä valkovuotoa pois, se jotenkin suojaa. Mutta pakkohan sieltä on pumpulin ja rasvan avulla poistaa kakkaakin, kun sitä menee, ja eikös tollanen valkovuototöhnäkin ole aika epähygieenistä ja voi alkaa haisemaan. Miten te muut puhdistatte? Kai pienten häpyhuulten välistä täytyy myös jotenkin saada likaa pois?
Tyttövauvan alapään puhdistus
10
1841
Vastaukset
- äiti2006
itse olen sieltä varovasti puhdistuspyyhkeillä(hajusteettomilla)ottanut kakan pois jos sitä pesun jälkeen on vielä jäänyt mutta muuten meillä on riittänyt ihan vesipesu aamuin ja illoin ja nyt helteillä useamminkin ettei märkä vaippa haudo..uskoisin että se lika minkä on tarkoitus lähteäkin niin lähtee juuri sillä vesipesulla...mutta se valkoinen töhnä todellakin suojaa eikä sitä saa hangata pois...
- vai tiedoksi
että kerran hätätilanteessa käytin itse noita vauvojen hajustamattomia puhdistuspyyhkeitä alapään puhdistukseen ja kirveli like hell! kuin olisi bensan perään tulta heitetty!
Eli ehkä kandee käyttää pumpuli ja vettä... - .........
vai tiedoksi kirjoitti:
että kerran hätätilanteessa käytin itse noita vauvojen hajustamattomia puhdistuspyyhkeitä alapään puhdistukseen ja kirveli like hell! kuin olisi bensan perään tulta heitetty!
Eli ehkä kandee käyttää pumpuli ja vettä...ei ne minua ainakaan kirvele?!
- äiti 10/2005
......... kirjoitti:
ei ne minua ainakaan kirvele?!
ei muakaan oo ikinä kirvellyt.
- äiti2006
vai tiedoksi kirjoitti:
Eli ehkä kandee käyttää pumpuli ja vettä...juu ei mullakaan ole kyllä koskaan kirvellyt nämä vauvan puhdistuspyyhkeet..sitä vartenhan ne ovat että niillä vauvan pyllyä pyyhitään...sen uskon että hajustetut saattavat ärsyttää ja kirvelläkin...ja en minä nyt ota sillä pyyhkeellä kuin ihan sen näkyvän kakan siitä,,muuten kyllä lähtee ihan vedelläkin..on varmasti ihan hyvä keino myös tuo pumpuli ja vesi tai perusvoide...keinonsa kullakin...:)
- tyttöjen äiti
Eli kokemusta on tyttölapsista,eikä tosiaan saa pyyhkiä valkovuotoa pois,se tosiaan suojaa.
Eihän se edes vauvalla haise.Eli pyyhitään vain se kakka tai pissa.- aloittaja
mutta kai sen valkovuodon saa poistaa isojen ja pienten häpyhuulten välisestä uurteesta, mitä se siellä suojaa???
- katja-83
aloittaja kirjoitti:
mutta kai sen valkovuodon saa poistaa isojen ja pienten häpyhuulten välisestä uurteesta, mitä se siellä suojaa???
no miksi ihmeessä se pitää sieltä mennä poistamaan?! jos sinne nyt sattuu kakkaa menemään, putsaa ne pois mutta ei sitä muuten tarvitse mennä ronkkimaan.
- käteen
taas! Vedellä pestään aamuin illoin ja puhdistuspyyhkeellä vaipanvaihdon yhteydessä. Ei pidä mennä liikaa sörkkimään.
- Anonyymi
Mites sun oma perse onko sitä pesty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139