Onko aivan sama tarjoileeko lohta/silakoita/pakastekalaa kissalle?
Keitettynä ja/tai raakana?
Lohi ja kala
9
8828
Vastaukset
- Sae
ei ole väliä.
Nyrkkisääntö on että järvikala pitää keittää, muut voi antaa raakana.- Siiri.
Raa'asta järvikalasta voi saada matoja. Madot tuhoutuvat joko kypsentämällä TAI pakastamalla. Itse suosin aina pakastamista ja annan kaiken ruuan raakana.
- Mapalato
Siiri. kirjoitti:
Raa'asta järvikalasta voi saada matoja. Madot tuhoutuvat joko kypsentämällä TAI pakastamalla. Itse suosin aina pakastamista ja annan kaiken ruuan raakana.
seuraavista järvikaloista Ahven, hauki, made ja kiiski . Muikusta ja särkikaloista sitä ei saa.
- tuhoaa tiamiinia
Kissalle ei saa antaa kalaa raakana.
- ...
raakaa kalaa, kunhan syöttää sopivasti eli noin kerta viikossa, niin hyvä on.
kissoilla, jotka syövät paljon kalaa on vaara sairastua keltarasvatautiin. - tenula
... kirjoitti:
kissoilla, jotka syövät paljon kalaa on vaara sairastua keltarasvatautiin.Taidan tehdä kuten tähänkin asti; tarjoilen sitä kalaa mitä sattuu olemaan, eri valmistustavoilla :).
Sitäpaitsi minun kattipatti ei syö yksipuolisesti koska herra kyllästyy viimeistään kahden aterian jälkeen samaan muonaan.... - montakin kertaa vkossa
... kirjoitti:
kissoilla, jotka syövät paljon kalaa on vaara sairastua keltarasvatautiin.niin...saako keitettyä kalaa, esim. seitiä tai silakkaa antaa useimmin kuin kerran vkossa ?!. Kissani ei suostu raakaa kalaa (ei myöskään raakaa lihaa) syömään mutta tykkää kalasta keitettynä tosi paljon.
Liha kannattaa varmaan myös keittää..jos silloin kelpaisi ? - ....
montakin kertaa vkossa kirjoitti:
niin...saako keitettyä kalaa, esim. seitiä tai silakkaa antaa useimmin kuin kerran vkossa ?!. Kissani ei suostu raakaa kalaa (ei myöskään raakaa lihaa) syömään mutta tykkää kalasta keitettynä tosi paljon.
Liha kannattaa varmaan myös keittää..jos silloin kelpaisi ?lihasta häviää kissalle elintärkeä tauriini..
- Anonyymi00009
Saa antaa, riippuu mitä kalaa tarjoat. Voit antaa seitin ja lohen raakana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76959
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm54686- 42671
- 90608
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 40513
- 41498
- 72473