Onko aivan sama tarjoileeko lohta/silakoita/pakastekalaa kissalle?
Keitettynä ja/tai raakana?
Lohi ja kala
9
8839
Vastaukset 9
- Sae
ei ole väliä.
Nyrkkisääntö on että järvikala pitää keittää, muut voi antaa raakana.- Siiri.
Raa'asta järvikalasta voi saada matoja. Madot tuhoutuvat joko kypsentämällä TAI pakastamalla. Itse suosin aina pakastamista ja annan kaiken ruuan raakana.
- Mapalato
Siiri. kirjoitti:
Raa'asta järvikalasta voi saada matoja. Madot tuhoutuvat joko kypsentämällä TAI pakastamalla. Itse suosin aina pakastamista ja annan kaiken ruuan raakana.
seuraavista järvikaloista Ahven, hauki, made ja kiiski . Muikusta ja särkikaloista sitä ei saa.
- tuhoaa tiamiinia
Kissalle ei saa antaa kalaa raakana.
- ...
raakaa kalaa, kunhan syöttää sopivasti eli noin kerta viikossa, niin hyvä on.
kissoilla, jotka syövät paljon kalaa on vaara sairastua keltarasvatautiin. - tenula
... kirjoitti:
kissoilla, jotka syövät paljon kalaa on vaara sairastua keltarasvatautiin.Taidan tehdä kuten tähänkin asti; tarjoilen sitä kalaa mitä sattuu olemaan, eri valmistustavoilla :).
Sitäpaitsi minun kattipatti ei syö yksipuolisesti koska herra kyllästyy viimeistään kahden aterian jälkeen samaan muonaan.... - montakin kertaa vkossa
... kirjoitti:
kissoilla, jotka syövät paljon kalaa on vaara sairastua keltarasvatautiin.niin...saako keitettyä kalaa, esim. seitiä tai silakkaa antaa useimmin kuin kerran vkossa ?!. Kissani ei suostu raakaa kalaa (ei myöskään raakaa lihaa) syömään mutta tykkää kalasta keitettynä tosi paljon.
Liha kannattaa varmaan myös keittää..jos silloin kelpaisi ? - ....
montakin kertaa vkossa kirjoitti:
niin...saako keitettyä kalaa, esim. seitiä tai silakkaa antaa useimmin kuin kerran vkossa ?!. Kissani ei suostu raakaa kalaa (ei myöskään raakaa lihaa) syömään mutta tykkää kalasta keitettynä tosi paljon.
Liha kannattaa varmaan myös keittää..jos silloin kelpaisi ?lihasta häviää kissalle elintärkeä tauriini..
- Anonyymi00009
Saa antaa, riippuu mitä kalaa tarjoat. Voit antaa seitin ja lohen raakana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291364
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4601076Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "160651- 47575
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187574Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68548- 40538
- 71533
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20516