Lohi ja kala

tenula

Onko aivan sama tarjoileeko lohta/silakoita/pakastekalaa kissalle?
Keitettynä ja/tai raakana?

9

8789

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sae

ei ole väliä.

Nyrkkisääntö on että järvikala pitää keittää, muut voi antaa raakana.

• Siiri.

Raa'asta järvikalasta voi saada matoja. Madot tuhoutuvat joko kypsentämällä TAI pakastamalla. Itse suosin aina pakastamista ja annan kaiken ruuan raakana.

• Mapalato
        Siiri. kirjoitti:

Raa'asta järvikalasta voi saada matoja. Madot tuhoutuvat joko kypsentämällä TAI pakastamalla. Itse suosin aina pakastamista ja annan kaiken ruuan raakana.

seuraavista järvikaloista Ahven, hauki, made ja kiiski . Muikusta ja särkikaloista sitä ei saa.

• tuhoaa tiamiinia

Kissalle ei saa antaa kalaa raakana.

• ...

raakaa kalaa, kunhan syöttää sopivasti eli noin kerta viikossa, niin hyvä on.
        kissoilla, jotka syövät paljon kalaa on vaara sairastua keltarasvatautiin.

• tenula
        ... kirjoitti:

Taidan tehdä kuten tähänkin asti; tarjoilen sitä kalaa mitä sattuu olemaan, eri valmistustavoilla :).
        Sitäpaitsi minun kattipatti ei syö yksipuolisesti koska herra kyllästyy viimeistään kahden aterian jälkeen samaan muonaan....

• montakin kertaa vkossa
        ... kirjoitti:

niin...saako keitettyä kalaa, esim. seitiä tai silakkaa antaa useimmin kuin kerran vkossa ?!. Kissani ei suostu raakaa kalaa (ei myöskään raakaa lihaa) syömään mutta tykkää kalasta keitettynä tosi paljon.

Liha kannattaa varmaan myös keittää..jos silloin kelpaisi ?

• ....
        montakin kertaa vkossa kirjoitti:

niin...saako keitettyä kalaa, esim. seitiä tai silakkaa antaa useimmin kuin kerran vkossa ?!. Kissani ei suostu raakaa kalaa (ei myöskään raakaa lihaa) syömään mutta tykkää kalasta keitettynä tosi paljon.

Liha kannattaa varmaan myös keittää..jos silloin kelpaisi ?

lihasta häviää kissalle elintärkeä tauriini..

• Anonyymi00009

Saa antaa, riippuu mitä kalaa tarjoat. Voit antaa seitin ja lohen raakana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      19
      2600
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1659
    3. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1607
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      112
      1579
    5. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      47
      1503
    6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1434
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1356
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1214
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1137
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1096
    Aihe