Onkohan kenelläkään kokemusta vastaavasta.
Kanilla pystyt korvat normaalisti, päivän aikana toinen alkoi roikkumaan.
http://img138.imageshack.us/my.php?image=pupukorvalerpassavm8.jpg
Käytettiin heti seuraavana päivänä eläinlääkärissä. Eläinlääkäri ei löytänyt selvää syytä, epäili että sisäkorvassa on tulehdus, ja antoi lääkekuurin Ditrim 2ml 2 kertaa päivässä 10 päivän ajan.
Kanilla ei ole siis mitään muuta vaivaa kuin tämä korva, ei edes arista korvaa ollenkaan, ei pidä päätään kallellaan, ei tasapaino-ongelmia. Syö ja juo aivan normaalisti.
Siksi kyselenkin onko jollain ollut vastaavaa, mistä johtui, ja jos korva nousi takaisin ylös kuinka pian tämä tapahtui? Meillä kanilla nyt ollut 5 päivää lääkekuuri päällä, eikä ainakaan vielä näy mitään muutosta.
Korva roikkuu
8
4850
Vastaukset
- ikäinen
kanisi on? onko se risteytys vai rotukani? jos se on risteytys niin sillä saattaa vasta nyt korva/korvat laskeutua. Riippuu tietysti iästä.
- Sissi
Ikää on noin 3kk, en tiedä ihan tarkkaa syntymäaikaa.
Kanin emä ja isä on belgianjättejä, joten belgianjätti se periaatteessa on vaikka sillä ei papereita olekaan, ja siksi pitäisi sanoa risteytykseksi. - Helm
Meidän pupulla on sama ongelma ja sen emällä ja isällä on kummallakin pystykorvat ja se meidän pupu on puoliksi belgianjättikani ja puoliksi Saksanjätticheck
- Kanikorva
Meillä on ollut pari viikkoa kani taitaa olla selarotuinen muutaman päivän on toinen korva lerpattanut enkä toedä pitäisikö hulostua
- Helm
Mun siskon kanilla on ihan sama ongelma ja oon huolissani siitä
- Soittolekuriin
Jos kanilla on normaalisti pystyt korvat, mutta toinen yhtäkkiä alkaa lerpattamaan, niin syy voi olla vaikka korvatulehdus. Soittakaa eläinlääkärille ja kysykää, olisiko tarvista käydä näyttäytymässä. Jos kanilla on jotain vikana, niin odottelu pahentaa tilannetta ja on kaiken lisäksi eläinsuojelulain vastaista.
- Anonyymi
Meillä oli pupulla sama ongelma jonkin aikaa ja lopulta yhtäkkiä loppui takajalkojen kontrollointi. Noin 45min myöhemmin kani kouristeli ja kuoli.
- Anonyymi
Kurjaa. Mikähän vaiva saa tuommoista aikaan? Pupu parka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422856Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302489Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202313Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007