eli olen yhessä yli 20 miehen kanssa, aivan ihana ihminen!! mutta ongelman ydin on isäni, hän työskentelee poliisina, ja on saannut kuulla minusta ka poikaystävästäni minun aivan yli "ihanalta" 26 vuotiaalta serkultani. ja siitähän se metakka syntyi, isäni marssi työ paikalleen ja tutki pojan taustat ja yksi pieni rikos löytyi. pikkasen menee hänen oikeutensa yli, hän sanoo että poikaystäväni tulee satuttamaan minua liian paljon, ei satuta ei ikinä,hän ei minuun edes koske jos en tahdo. isäni epäilee että ei ole ollut pelkästään käsikädessä olemista, vaan paljon enemmän, ei ole totta, aivan nätisti olemme olleet.. voi olla että olette isäni puolella mutta minä en ole, poikakaverini ymmärtää isääni, liiankin paljon, isäni uhkaa rakastani poliisi jutulla, ei hänellä ole siihen oikeutta, eihän? poika sanoi että ei jätä minua tämän takia, meitä ei erota MIKÄÄN ei poliisit ei mikään. ei hän minulle mitään ole tehnyt, me vaan rakastamme toisiamme, ei se siitä muutu jos nyt jotkut poliisit tulee kuvioihin mukaan. jätkäkin sanoi että mielummin vankilassa istuu kun jättää minut! isälläni ei ole tähän oikeutta! HÄN ei tajua että satuttaa muo asialla enemmän! anteeksi en anna jos hän asiassa menee liian pitkälle. hän on sekasin, aivan sekasin! mitä voin sanoa, olen kokeillut kaiken, ihan kaiken, pojan kanssa ollaan soiteltu, isäkin sanoi että jos tekstaan tai soitan sille pojalle niin liittymä menee umpeen, mikä h*tto sitä ukkoo vaivaa? eikö se vaan voi tajuta että ei se auta mitään, ei se meitä pyty erottamaan, hyväksyis vain!!
voi olla että isä on nähnyt työssään kaikkea pahaa, mutta ei mun jätkä tee mulle mitään!
ihana audi poika. pahaa ei tee kärpäsellekkään! niin miks sitten tekis mulle? se ei ole päästään sekasin oleva sika!!
isät ja äidit mitä mieltä olette?
rakkaat äidit ja isät auttakaa!
48
4050
Vastaukset
- ole oikeutta
mennä tutkimaan poikaystäväsi taustoja, vaikka poliisi onkin. Käsittääkseni siinä on virka-aseman hyväksikäyttö kyseessä, mikä on rikos.
Onhan ne vanhemmat joskus ylisuojelevaisia, äitinä sen tiedän, mutta yritä riitelemättä keskustella asiasta isäsi kanssa. Tsemppiä sinulle, vaikutat niin mukavalta tytöltä, koettakaa isänne kanssa päästä johonkin kompromissiin asiassa.Toisaalta olet täysi-ikäinen,mutta toisaalta isäsi tahtoo vain suojella sinua harmeilta.Yritä ymmärtää myös isääsi,joskus vanhemmat vain näkevät asiat eri tavoin kuin lapsensa.- ashley_wannabe
olen ala-ikäinen.. eli se siitä :(
isän kanssa näissä asioissa ei pysty juttelemaan. en tassi sen äijän pillinmukaa vaikka olis kuinka poliisi. jos se erottaa mut ja mun poikaystävän niin mä en jätä sitä siihen mä vaikka haastan sen oikeutees sen toheloinnista rikos aina rikos! kiitän tuosta asiasta, voi kuulostaa julmalta mutta sitä on isänikin! kohta pitäis jollain ilveellä päästä kotoolta pois, muutan poikaystävini luokse heti kun saan peruskoulun pois alta!! - oikeus!
Tutkituttaa vaikka tyttärensä neitsyys lääkärillä. Ja kaikki oikeudet tutkia tuon pedofiilin menneisyys. Tuollaiset Perkeleen untuvikot ne ihmisille vaikeuksia järjestää. Runkkailkoot vaan kotonaan se ei ole laissa kielletty!
- ashley_wannabe
oikeus! kirjoitti:
Tutkituttaa vaikka tyttärensä neitsyys lääkärillä. Ja kaikki oikeudet tutkia tuon pedofiilin menneisyys. Tuollaiset Perkeleen untuvikot ne ihmisille vaikeuksia järjestää. Runkkailkoot vaan kotonaan se ei ole laissa kielletty!
ei se mies ole mulle tehnyt mitään! ja ei isällä ole oikeutta muo mihinkään tutkittavaks viedä! ja se mies ei ole mikään pedofili!! koita ymmärtää!
se ei ole tehnyt mulle MITÄÄN, mikä on ongelma? käyttäytynyt kunnolla. - Nimetön
ashley_wannabe kirjoitti:
ei se mies ole mulle tehnyt mitään! ja ei isällä ole oikeutta muo mihinkään tutkittavaks viedä! ja se mies ei ole mikään pedofili!! koita ymmärtää!
se ei ole tehnyt mulle MITÄÄN, mikä on ongelma? käyttäytynyt kunnolla.Ei isällä ole oikeutta viedä tytärtä tutkimuksiin, ellei rikoksesta ole todella vahvaa näyttöä, "RYSÄNPÄÄLTÄ, HOUSUT KINTUISTA YLLÄTETTY". Vasta alaikäisen raiskaus (em.tilanne, vaikka tyttö olisi mukana vapaaehtoisesti) johtaa oikeuslääketieteelliseen tutkimukseen. Onhan Suomi sentään sivistysvaltio:)
T. sama opo
- ashley_wannabe
isäni on vähän sellainen liian ylihuolehtiva. en tajua sitä äijää!! poliisin ammatissa kun se sinne menee niin kaikki kännipukarit osaa käsitellä rauhallisesti, mutta kun kyse on omasta rakkaasta tyttärestä, niin pitää kahlita kotiin ja vahtia kaikki ihan kaikki!! siitä se mun valkoinen valhe kierre lähtee, kauniisti hymyilen ja sanon menen "jennan" luokse, en, istun mustan audin etu penkille, ja auto käynnistyy ja lähdemme pois! isästä ei koskaan tiedä, jos ei minua kaveriltani kiinni saa niin se soittaa päivystävälle poliisipartiolle ja etsintäkuuluttaa minut, en yhtään ihmettelis jos auton ympyröis 20 poliisi autoa! sille voi tulla ihan mitä vaan mieleen, se kuvittelee liikaa, katselee niitä sen elokuviaan liikaa ja luulee että kaikki jätkät tahtoo vaan aina pahaa mulle! kohta mie lähden audin ja poikakaverini mukana matkustetaan kauas pois, en jäljettömiin pääse ikinä. ajamme vaan poikakaverini kämpälle ja ollaan kahdstaan vain me kaks! ja isä ei sitä pilaa, varmaan tulevat sinnekkin rynnäkkökiväärejen kanssa! :D no taitaa mullakin mielikuvitus hiukan laukata! mutta isästä ei koskaan tiedä. herran jumala jos se olis kapiainen varmaan pomottais muo.
- äittyllyyni
Katsoin profiilistasi, että olet vasta 14-vuotias.
Ymmärrän täysin isäsi huolen sinusta, hän on sinun turvallisuudestasi vastuussa vielä neljä vuotta jonka jälkeen saat päättää itse asioistasi.
Jos todella olette rakastuneita, niin uskoisin, että mies jaksaa odottaa sinua vielä muutaman vuoden ja kunnioittaisi isääsi.
Koita ehdottaa isällesi, että jos te saisitte tavata pojan kanssa esim. teidän kotona, niin isäsikin tietäisi ettei sinulle tapahdu mitään pahaa ja että isäsi voisi keskustella "miehesi" kanssa yhteisistä pelisäännöistä.
Itse olen 25-vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta teidän ja meidän erona on se, että itse olen aikuinen ja aikuisena suhteen aloittanut (25.vuotiaana) mieheni kanssa.- ashley_wannabe
kiitos! olen joo 14 vuotta, joo, mutta ei sen tarvitse kuitenkaan uhkailla poliiseilla, isällä on noussut vähän päähän toi poliisin ammatti, valitettavasti, se vaan jankuttaa että "sinua mä tässä autan, autan? erottamallako se auttaa? kyllä poikaystäväni jaksaa odottaa, mutta mä en sitä halua, isäni saa olla asiasta aivan mitä mieltä tahansa mutta, muo se satuttaa! nyttenkin se käy jotain puhelua tuolla työ kavereittensa kanssa, "tytär on nytten vähän hormooni mylläkässä" voi sanonko mitä! se ei tajua, ei ikinä! välillä voisin sanoa että voisin vaihtaa isää, se on niin inhottava, viiru silmiensä kanssa, kyselee kokoajan pojan osotetta, ja sano että mä ajattelen vaan sun parasta, mä en tahdo että joskus sä istut todistamassa sitä jätkää vankilaan, no ei se mihinkään vankilaan joudu, ei se mulle IKINÄ tekis pahaa, ei edes koske jos en halua! miks sitten se muo satuttais?
olen aina ymmärtänyt isääni, mutta en nytten!
isä ei meitä erilleen saa, siitä pidän huolen, ei ikinä! isä ei tahdo rikollista kotiinsa, siitä vuosia kun poika varasti!
kiitos kummiskin! - äiree kans
kiitos! olen joo 14 vuotta, joo, mutta ei sen tarvitse kuitenkaan uhkailla poliiseilla, isällä on noussut vähän päähän toi poliisin ammatti, valitettavasti, se vaan jankuttaa että "sinua mä tässä autan, autan? erottamallako se auttaa? kyllä poikaystäväni jaksaa odottaa, mutta mä en sitä halua, isäni saa olla asiasta aivan mitä mieltä tahansa mutta, muo se satuttaa! nyttenkin se käy jotain puhelua tuolla työ kavereittensa kanssa, "tytär on nytten vähän hormooni mylläkässä" voi sanonko mitä! se ei tajua, ei ikinä! välillä voisin sanoa että voisin vaihtaa isää, se on niin inhottava, viiru silmiensä kanssa, kyselee kokoajan pojan osotetta, ja sano että mä ajattelen vaan sun parasta, mä en tahdo että joskus sä istut todistamassa sitä jätkää vankilaan, no ei se mihinkään vankilaan joudu, ei se mulle IKINÄ tekis pahaa, ei edes koske jos en halua! miks sitten se muo satuttais?
olen aina ymmärtänyt isääni, mutta en nytten!
isä ei meitä erilleen saa, siitä pidän huolen, ei ikinä! isä ei tahdo rikollista kotiinsa, siitä vuosia kun poika varasti!
kiitos kummiskin!olipa isäsi poliisi tai ei, se 18v täyttänyt tekee rikoksen olemalla sun kanssa "silleen". Sitä se isäs pelkää. Vaikka sanoisit,juu, se ei käy!
Siksi isäs vaahtoaa,ja sitäpaitsi isäskin on ollut poika,samanikäinen,ja hän se tietää,mikä on mielessä senikäisellä klopilla. Siksi. Mitäs äitis sanoo? - ashley_wannabe
äiree kans kirjoitti:
olipa isäsi poliisi tai ei, se 18v täyttänyt tekee rikoksen olemalla sun kanssa "silleen". Sitä se isäs pelkää. Vaikka sanoisit,juu, se ei käy!
Siksi isäs vaahtoaa,ja sitäpaitsi isäskin on ollut poika,samanikäinen,ja hän se tietää,mikä on mielessä senikäisellä klopilla. Siksi. Mitäs äitis sanoo?ei se tee mitään mulle, jos mä en tahdo! ei se satuta muo, miks himskatissa kukaan ei voi luottaa muhun, kyllä mä tiedän mikä on feikkiä ja mikä ei! ei se muo satuta tai ole "sillain". me ollaan ihan normaalisti. ja ollaan yhdessä piti isä siitä tai ei!
- äiti myös..
kyllä se nyt vain niin on että isäsi on ihan aiheesta huolissaan! Mieti nyt vähän.. olet 14 vuotias ja poikaystäväsi on 20v.. Joka ikiselle täysi-ikäiselle tuo pistää korviin ja heti tietää että kaikki ei ole kunnossa! Ehkä tämä mies on nyt todella ihana ja lempeä sinulle.. antaa ymmärtää että rakastaa ja on aina luonasi yms, mutta sanotaanko että 90% varmuudella mies odottaa vain sitä että saa kiedottua sinut kokonaan pikkusormensa ympärille ja houkuttelee sinut sänkyynsä.
Sitten kun mies on saanut mitä haluaa, hän heittää sinut kuin rätin maahan ja häipyy elämästäsi!
Me "jo aikuiset" kyllä tunnemme tuon íhmis tyypin koska varmasti jokainen on törmännyt hänenlaiseen joskus.
Tiedän kuinka ihana on ajatella että sinulla on oma rakas joka väittää sinusta aivan valtavasti yms.. et tahdo nähdä sitä mitä muut näkevät!
Vaikka kuinka sinusta tuntuu että olet aikuinen ja osaat ajatella myös omilla aivoillasi, ja huomaisit kyllä jos kaikki ei olisi kunnossa, niin sinun täytyy ymmärtää että olet kuitenkin vielä lapsi! Vaikka kuinka sinusta tuntuu että olet jo "kypsä", EI sinä et ole!
Kuuntele isääsi ja jätä se aikuinen mies! Sinä kyllä löydät oman ikäisesti pojan jonka kanssa kulkea käsikädessä jne.. Tämä MIES on sekaantunut ALAIKÄISEEN LAPSEEN ja on näin jo rikollinen, vaikkette ole vielä sänkyyn asti päässeetkään.. Ota vastuu omasta elämästäsi näin ja anna isällesi arvoa, hän on se joka välittää sinusta aidosti, hän tietää kyllä tämän mies tyypin ja sen vuoksi haluaa sinua vain suojella ja IHAN AIHEESTA!
Luultavasti tämäkin kirjoistus oli ihan turha koska et usko kuitenkaan.. vasta kantapään kautta ja sitten tiedät miltä tuntuu olla petetty, hyväksikäytetty ja nurkkaan heitetty!!- ashley_wannabe
kuulin juuri tuon saman "saarnan" isältäni. ei se tee mulle mitään, ei se muo sormensa ympärille kieputa. kunnioitan isääni, mutta en tässä asiassa. hän ei kunnioita minua, ja minun päätäntä valtaani!
miks tää asia on niin vaikea takoa teidän aikuisten päähän? jos isä tai äiti asiasta tekee jokinlaisen ilmoituksen niin se oli viimeinen pisara! en ole sinisilmäinen pikku tyttö, tajuan kuka käyttää hyväkseen ja kuka ei!
ei isäni ole koskaan ollut nuori, aina leikkinyt autoilla. en ole syönnyt tänään mitään muuta kun aamupalan, naamaani en heillä näytä. parempi näin. niin kauan kun he eivät minua tai poikakaveriani kunnioita niin en minkään heitä, isä saakoon suojella muita hädässä olevia, minä en ole hädässä!
sen tiedän että jos isä ei olisi poliisi niin ei olisi näin tiukka, tutkisi joka paikan, varmaan on kääntänyt huoneenikin ympäri kun kävin suihkussa! ei hän mitään löydä!! isäni on kieroutunut, laittoi jonkun poliisi ystävänsä kyttää muo kun kävin "kävelyllä", kyllä mä tunnen jos joku mui seuraa tai vahtii, niin tietää myös poikakaverinikin, kummatkin tunsimme sen tunteen!
äitini seisää jämäkästi siän vieressä, ei yhtään puolusta! tekis mieli pakata kassit ja muuttaa jätkän luokse. siellä ei kukaan vahtis kokoajan menoja tai tekemisiä tai pitäis tunnin saarnoja "tämä on vaan sinun hyväksesi" "me ajattelemme sinun parastasi" "koeta ymmärtää meitä", kohta pää räjähtää tosta lastista. he eivät tajua, isä ei tajua ei kukaan! vaikka olisi ollut kuinka nuori tahansa! ei heru sympatiaa pätkääkään! kohta he varmaan kiikuttaa muo kaikenmaailman testeihin!
en tiedä mitä tehdä, mutta en voi sanoa poikakaverille et "sori vaan mut mä ajattelin vaan et olis ehkä parempi että sä häivyt, sä voit olla hirahtanut!" kun ei se ole, täys päinen 24 vuotias mies. mä tajuan kyllä en ole sinisilmänen, koettakaa nyt ymmärtää, ei se tee mitään pahaa, tai vastaavaa!! - äiti myös..
kuulin juuri tuon saman "saarnan" isältäni. ei se tee mulle mitään, ei se muo sormensa ympärille kieputa. kunnioitan isääni, mutta en tässä asiassa. hän ei kunnioita minua, ja minun päätäntä valtaani!
miks tää asia on niin vaikea takoa teidän aikuisten päähän? jos isä tai äiti asiasta tekee jokinlaisen ilmoituksen niin se oli viimeinen pisara! en ole sinisilmäinen pikku tyttö, tajuan kuka käyttää hyväkseen ja kuka ei!
ei isäni ole koskaan ollut nuori, aina leikkinyt autoilla. en ole syönnyt tänään mitään muuta kun aamupalan, naamaani en heillä näytä. parempi näin. niin kauan kun he eivät minua tai poikakaveriani kunnioita niin en minkään heitä, isä saakoon suojella muita hädässä olevia, minä en ole hädässä!
sen tiedän että jos isä ei olisi poliisi niin ei olisi näin tiukka, tutkisi joka paikan, varmaan on kääntänyt huoneenikin ympäri kun kävin suihkussa! ei hän mitään löydä!! isäni on kieroutunut, laittoi jonkun poliisi ystävänsä kyttää muo kun kävin "kävelyllä", kyllä mä tunnen jos joku mui seuraa tai vahtii, niin tietää myös poikakaverinikin, kummatkin tunsimme sen tunteen!
äitini seisää jämäkästi siän vieressä, ei yhtään puolusta! tekis mieli pakata kassit ja muuttaa jätkän luokse. siellä ei kukaan vahtis kokoajan menoja tai tekemisiä tai pitäis tunnin saarnoja "tämä on vaan sinun hyväksesi" "me ajattelemme sinun parastasi" "koeta ymmärtää meitä", kohta pää räjähtää tosta lastista. he eivät tajua, isä ei tajua ei kukaan! vaikka olisi ollut kuinka nuori tahansa! ei heru sympatiaa pätkääkään! kohta he varmaan kiikuttaa muo kaikenmaailman testeihin!
en tiedä mitä tehdä, mutta en voi sanoa poikakaverille et "sori vaan mut mä ajattelin vaan et olis ehkä parempi että sä häivyt, sä voit olla hirahtanut!" kun ei se ole, täys päinen 24 vuotias mies. mä tajuan kyllä en ole sinisilmänen, koettakaa nyt ymmärtää, ei se tee mitään pahaa, tai vastaavaa!!Jos isäsi ja äitisi eivät kunnioittaisi sinua, he eivät välittäisi vaikka seurustelisit 40v miehen kanssa! Mutta kun he VÄLITTÄVÄT!! He eivät tahdo nähdä sinun satuttavan itseäsi. Uskon että vanhempasi ymmärtävät kantasi, mutta sinä et tunnu ymmärtävän heitä, ja se kertoo sinusta sen että olet vielä lapsi! Sillä jos olisit jo aikuisten tavoin ajatteleva, ymmärtäisit heidän kantansa, ja itsehän sitä kokoajan jankkaat, ettet ymmärrä heitä, että miksi he käyttäytyvät näin.
Jokainen äideistä ja isistä on ollut nuori, ja muistamme kyllä millaisia itse olemme silloin olleet, EPÄKYPSIÄ! Vasta vuosien kuluttua tajuat sen itsekkin että olit vielä ihan lapsi kun ihastuit aikuiseen miheen!! Koeta nyt hyvä lapsi ymmärtää vanhempiasi ja elä lapsuutta niin kauan kun sitä on jäljellä! Sitten kun olet täysi-ikäinen voit vapaasti kerätä kamasi ja lähteä, nyt sinun on vain toteltava vanhempiasi sillä he tietävät mikä on sinun etujen mukaista! Niin se vaan menee!
- YMMÄRTÄMYSTÄ
....vanhemmillesi! Olen istunut oppilashuoltopalavereissa, juuri sinunlaistesi nuorten tyttöjen vuoksi! Vanhempi mies tulee, ON MAA-IL-MAN I-HA-NIN! ja kuinka ollakaan VUODEN, KAHDEN kuluttua maailma romahtaa...siis tytön! JOS vanhempasi ovat täysiä sikoja ja väärässä niin tee testi: Sano poikakaverillesi, että odotetaan vaikkapa vain muutama viikko tilanteen rauhoittumista. JOS poikakaveri vastaa, ettei voi olla erossa sinusta, voit olla varma, että vanhempasi ovat oikeassa..valitettavasti! Olen ihan oikea opettaja ja nämä jutut ovat arkipäivääni. Niin kuin muutkin äidit totesivat, JOS mies (poikakaveri) todella RAKASTAA sinua, hän on valmis odottamaan että kasvat niin henkisesti kuin fyysisestikin. Nyt tuntuu maailma romahtavan - aivan varmasti - mutta myöhemmin voit ehkä olla kiitollinen vanhemmillesi...et kyllä juuri nyt sen uskon!
- rv35
kun en lukenut noita muita juttuja, josko joku tästä on sinulle jo sanonutkin, mutta jos olet alle 16 vuotias niin valitettavasti poikaystäväsi on tehnyt rikoksen ja sekaantunut ala-ikäiseen, vaikka kuinka olisikin sinulle kiltti hellä ihana ja rakastaisi sinua..ja silloin isälläsi valitettavasti on oikeus vaikka haastaa tämä poika alaikäiseen sekaantumisesta..jos taas olet yli 16, niin tietääkseni isälläsi ei ole mitään sanomista(laillisesti)kenen kanssa kuljet ja mitehn olette...hän on kuitenkin isäsi ja huoltajasi ja haluaa vaan huolehtia sinusta..mikä rikos sieltä löytyi?jos huume tai pahoinpitelyrikos tai joku varkaus niin ymmärrän hyvin hänen suojelunsa...toivottavasti saatte asiat hoidettua ilman kauheita tappeluita..
- ashley_wannabe
rikos on aina rikos, mutta se tapahtui monta vuotta sitten hän ei ketään satuttanut, vaan varasti kaupasta! ei isä varmastikkaan häntä haasta mistään asiasta oikeuteen, ei varmasti sitä tee vaikka olenkin alle 16 vuotta! ilman tappeluita? me ollaan tapeltu täällä joka ikinen tunti, nukkua sain rauhassa!! 9 olisi lääkäri ja Poikakaverini ilmaantuu sinne pihalle. sitten pääsen menemään koluun.
eihän mun isä niin pitkälle menisi että jätkän haastaisi oikeuteen, ei todellakaan, vaikka ken tietää, ihmisissä piilee aina yllätyksiä, mitä ei ikinä osaisi järkevästi ajatella!
on isä mun jätkää jo uhkaillut kaikenmaailman alaikäseen sekaantumisista sessioilla!! se ei todellakaan olisi näin tiukka ilman sitä sen työtään! eihän mun isä niin pitkälle menis?!
- banaaniäiti
Minulla on 24-vuotias mies ja hänellä 15 vuotias pikkusisko...ja hänkin tässä vieressä sanoo ettei IKINÄ voisi kuvitella olevansa niin nuoren kanssa...ymmärrä lapsi hyvä, sen ikäinen mies on joko vähän vinoutunut tai sitten tosiaan haluaa vain "nuorta lihaa"..KUKAAN 24 vuotias TERVEJÄRKINEN mies ei rakasta häntä 12 vuotta nuorempaa, ALAIKÄISTÄ tyttöä!Se on ihan tosi juttu!Olisitpa kuinka kypsä ikäiseksesi tahansa, niin niin kypäs et kuitenkaan todennäköisesti ole, että teillä voisi olla tasavertainen suhde..hän on ammatissa(toivottavasti)sinä et ole edes peruskoulua lopettanut...kokemuksen syvällä rintaäänellä kerron kuinka minä seurustelin aikanani 16vuotiaana 25 v miehen kanssa..ja näin jälkeenpäin kun mietin, niin mietin tosiaan oliko mies ihan täysjärkinen...Vanhempasi on ihan aiheesta huolissaan, kuuntelisit heitä..sinun ikäisesi harvoin tapaavat tulevaa puolisoaan..suhteita tulee ja menee ja sydämiä särkyy...ja muuten...miehesi on siis jo syyllistynyt rikokseen ollessaan sinun kanssasi...ikäisesi pojat ovat sinua varten, voit aloittaa suhteen vanhempaan mieheen kun olet saanut lisää kokemusta ja varsinkin IKÄÄ...
- ashley_wannabe
no on se hyvä että teiltä löytyy ohjeitä, välillä liiankin kanssa :D
mun poikakaveri on sun miehes ikänen, töissä on armeijassa kapiaisena! ei se ole vinksahtanut, en ole sinisilmäinen pikkutyttö, tajuan kyllä kuka feikkaa ja kuka ei.
nyt voin suoralta kädelta sanoa että kuka on vinksahtanut, MUN ISÄ! se on aivan sekasin, soittelee kokoajan töihin ja sanoo että tätä asiaa aletaan selvittelee myös muittenkin avulla, ME EI APUJA TARVITA, ei me mitään poliiseja lisään kuvioihin tarvita, ei nyt,ei koskaan...
miksei se voi mennä jakeluun?
mä en mitään väijytystä tarvitse. jos vanhempani todella tahtoo saada elämäni pois raiteilta, minkä olen taas saannut kuntoon, niin sitten ehkä heidän kannattaa laittaa joku jepari muo vahtimaan ja viemään kouluun ja taluttamaan siellä ympäri taloa. vaikka olenkin 14 vuotias niin en ole tyhmä, tajuan kyllä!
tajuan että isäni vaan haluaa minun "parasta", mutta tämä on mulle parasta ei mikään muu. muo ei todellakaan kiinnosta käydä katsomassa mun elämän miestä missään vankilassa, jos se edes sinne asti meneekään. mutta isä menee liian pitkälle aivan liian pitkälle, ja jos se alkaa puimaan tätä asiaa työpaikallaan niin silloin en enään asu kotona, vaan aivan jossain muualla!
eikä isällä ole mitään todisteitä, jätkää vastaan, siitä mä olen pitänyt huolen, mun serkku oli meidät nähnyt, mutta sillä ei ole todisteita mistään, ei ole mun isälläkään, ja sen niistä kavereistä, ne ei mun asioita sönkötä yhtään missään, vaikka kyyläsivätkin muo mun "lenkillä" kun me juteltiin jätkän kanssa mitä tapahtuu sitten kun mä olen 18v. senkin ne varmaan jollain kuulo putkella kuunteli. ei isä vielä tiedä mikä kutsu postilaatikkoon kolahtaa.!
kiitos kummiskin!
jätkä ei tee mitään, ei yhtään mitään, ei edes koske jos en tahdo! - äiree--kanssa
no on se hyvä että teiltä löytyy ohjeitä, välillä liiankin kanssa :D
mun poikakaveri on sun miehes ikänen, töissä on armeijassa kapiaisena! ei se ole vinksahtanut, en ole sinisilmäinen pikkutyttö, tajuan kyllä kuka feikkaa ja kuka ei.
nyt voin suoralta kädelta sanoa että kuka on vinksahtanut, MUN ISÄ! se on aivan sekasin, soittelee kokoajan töihin ja sanoo että tätä asiaa aletaan selvittelee myös muittenkin avulla, ME EI APUJA TARVITA, ei me mitään poliiseja lisään kuvioihin tarvita, ei nyt,ei koskaan...
miksei se voi mennä jakeluun?
mä en mitään väijytystä tarvitse. jos vanhempani todella tahtoo saada elämäni pois raiteilta, minkä olen taas saannut kuntoon, niin sitten ehkä heidän kannattaa laittaa joku jepari muo vahtimaan ja viemään kouluun ja taluttamaan siellä ympäri taloa. vaikka olenkin 14 vuotias niin en ole tyhmä, tajuan kyllä!
tajuan että isäni vaan haluaa minun "parasta", mutta tämä on mulle parasta ei mikään muu. muo ei todellakaan kiinnosta käydä katsomassa mun elämän miestä missään vankilassa, jos se edes sinne asti meneekään. mutta isä menee liian pitkälle aivan liian pitkälle, ja jos se alkaa puimaan tätä asiaa työpaikallaan niin silloin en enään asu kotona, vaan aivan jossain muualla!
eikä isällä ole mitään todisteitä, jätkää vastaan, siitä mä olen pitänyt huolen, mun serkku oli meidät nähnyt, mutta sillä ei ole todisteita mistään, ei ole mun isälläkään, ja sen niistä kavereistä, ne ei mun asioita sönkötä yhtään missään, vaikka kyyläsivätkin muo mun "lenkillä" kun me juteltiin jätkän kanssa mitä tapahtuu sitten kun mä olen 18v. senkin ne varmaan jollain kuulo putkella kuunteli. ei isä vielä tiedä mikä kutsu postilaatikkoon kolahtaa.!
kiitos kummiskin!
jätkä ei tee mitään, ei yhtään mitään, ei edes koske jos en tahdo!se mies voi menettää työnsä,jos isäsi edes hisahtaakaan sinnepäin, että se mies on ollutkaan sun kanssa. Ei, vaikka ette ole "tehneet" mitään,laki kieltää täysi-ikäistä seurustelemasta ala-ikäisen kanssa. Miksi et suostu ymmärtämään. Ei tarvitse sun kieltäytyä,mutta kerran kun aikuinen mies kiihtyy "sillälailla" se on menoa ja silloin puhutaankin jo taas ert sävuun,silloin puhutaan raiskauksesta. Siihen tarvitaan sitten jo järeäpää apua.
Et voi edes kotoasi muuttaa vielä sen miehen luo,silloinhan se meno vasta yltyykin,sut haetaan pois sosiaaliviranomaisten toimesta,ja paipai sen miehen ura.
"Kapiaiset" on uraputkessa, niillä ei saa olla tahroja miekassaan...
Koeta ymmärtää.... - ashley_wannabe
äiree--kanssa kirjoitti:
se mies voi menettää työnsä,jos isäsi edes hisahtaakaan sinnepäin, että se mies on ollutkaan sun kanssa. Ei, vaikka ette ole "tehneet" mitään,laki kieltää täysi-ikäistä seurustelemasta ala-ikäisen kanssa. Miksi et suostu ymmärtämään. Ei tarvitse sun kieltäytyä,mutta kerran kun aikuinen mies kiihtyy "sillälailla" se on menoa ja silloin puhutaankin jo taas ert sävuun,silloin puhutaan raiskauksesta. Siihen tarvitaan sitten jo järeäpää apua.
Et voi edes kotoasi muuttaa vielä sen miehen luo,silloinhan se meno vasta yltyykin,sut haetaan pois sosiaaliviranomaisten toimesta,ja paipai sen miehen ura.
Koeta ymmärtää....niin teoistani en vastaa. isä ei hisahda minnekkään ja ei mitään! se pitää sunsa ommessa. tällästä se on kun oma isä vastustaa ja tytär vastustaa. mä vielä sille näytän. se ei ketään tuomitse syyttä!
- ashley_wannabe
äiree--kanssa kirjoitti:
se mies voi menettää työnsä,jos isäsi edes hisahtaakaan sinnepäin, että se mies on ollutkaan sun kanssa. Ei, vaikka ette ole "tehneet" mitään,laki kieltää täysi-ikäistä seurustelemasta ala-ikäisen kanssa. Miksi et suostu ymmärtämään. Ei tarvitse sun kieltäytyä,mutta kerran kun aikuinen mies kiihtyy "sillälailla" se on menoa ja silloin puhutaankin jo taas ert sävuun,silloin puhutaan raiskauksesta. Siihen tarvitaan sitten jo järeäpää apua.
Koeta ymmärtää....mä muutan kauas isästä. niin kauas että se ei muo tavota! en ymmärrä en halua, en ymmärrä isän ongelmaa, en ikänä! hänellä on ongelma. ja jos se sen virheen tekee että ilmoittaa miehestä hänen työ paikalleen niin silloin on piru vapaana!
- piru vapaaksi
mä muutan kauas isästä. niin kauas että se ei muo tavota! en ymmärrä en halua, en ymmärrä isän ongelmaa, en ikänä! hänellä on ongelma. ja jos se sen virheen tekee että ilmoittaa miehestä hänen työ paikalleen niin silloin on piru vapaana!
Ja katso miten käy. Mitä aiot tehdä? Ota huomioon, että olet antanut itsestäsi ja elämästäsi sen verran tietoja, että muutkin ammatti-ihmiset kuin poliisi voivat jo saada henkilöllisyytenne selville ja ilmoittaa miehesi työpaikalle teidän "seurustelusta". Hakkaa vaan päätäsi seinään, mutta alaikäisen kanssa seurusteleminen on RIKOS! Eli esim. koulussa joku voi kertoa vaikka terkkarille ja kun terkkari kertoo oppilashuoltopalaverissa asiasta niin HUPSIS! miehesi on vaikeuksissa ja tosi pahasti. Eli tiivistetysti: vaikka isäsi olisi putkimies tai presidentti niin HÄNEN AMMATILLAAN EI OLE TÄMÄN JUTUN KANSSA yhtään mitään tekemistä. Esimerkiksi rehtorin on tehtävä asiasta jo virkansa puolesta lastensuojeluilmoitus. USKO NYT tyttö hyvä, että täältä et ymmärrystä saa ja en yhtään ihmettelisi vaikka yhtenä päivänä poikakaverisi olisi haettu poliisikuulusteluihin, eikä isäsi tietäisi asiasta yhtään mitään, ei vaikka poliisi onkin. Jos karkaat kotoa niin lastensuojeluviranomaiset etsivät sinut JA MIEHESI käsiinne ennen kuin ehditte päätänne kallistaa "piilopaikassanne". Karkausreissulta jää koulu käymättä, joten kasaat vain ongelmia itsellesi (oppivelvollisuus on suoritettava). Karkailevat nuoret sijoitetaan aika helpolla KAUAS kotoa sijaitseviin "vahdittaviin" yksiköihin, tällöin sua vahtii paljon enemmän porukkaa kuin nyt vanhempasi. USKO JO!
- ashley_wannabe
piru vapaaksi kirjoitti:
Ja katso miten käy. Mitä aiot tehdä? Ota huomioon, että olet antanut itsestäsi ja elämästäsi sen verran tietoja, että muutkin ammatti-ihmiset kuin poliisi voivat jo saada henkilöllisyytenne selville ja ilmoittaa miehesi työpaikalle teidän "seurustelusta". Hakkaa vaan päätäsi seinään, mutta alaikäisen kanssa seurusteleminen on RIKOS! Eli esim. koulussa joku voi kertoa vaikka terkkarille ja kun terkkari kertoo oppilashuoltopalaverissa asiasta niin HUPSIS! miehesi on vaikeuksissa ja tosi pahasti. Eli tiivistetysti: vaikka isäsi olisi putkimies tai presidentti niin HÄNEN AMMATILLAAN EI OLE TÄMÄN JUTUN KANSSA yhtään mitään tekemistä. Esimerkiksi rehtorin on tehtävä asiasta jo virkansa puolesta lastensuojeluilmoitus. USKO NYT tyttö hyvä, että täältä et ymmärrystä saa ja en yhtään ihmettelisi vaikka yhtenä päivänä poikakaverisi olisi haettu poliisikuulusteluihin, eikä isäsi tietäisi asiasta yhtään mitään, ei vaikka poliisi onkin. Jos karkaat kotoa niin lastensuojeluviranomaiset etsivät sinut JA MIEHESI käsiinne ennen kuin ehditte päätänne kallistaa "piilopaikassanne". Karkausreissulta jää koulu käymättä, joten kasaat vain ongelmia itsellesi (oppivelvollisuus on suoritettava). Karkailevat nuoret sijoitetaan aika helpolla KAUAS kotoa sijaitseviin "vahdittaviin" yksiköihin, tällöin sua vahtii paljon enemmän porukkaa kuin nyt vanhempasi. USKO JO!
asia näyttää olevan selvä, seurustelusta on tehty jo poliisi asia. voi se karkaaminen hiukan vaikeaa olla kun isä kyttää kokoajan tekemisiäni, hyvä että vessassa saan olla rauhassa! jätkä tuntee isäni, se ei sitä pelkää! tänään kävi joku jepari kyselemässä multa maan ja taivaan väliltä olevat kysymykset ja sanoi "sinun parastas tässä vaan ajatellaa, kannattaa puhua," ne soittavat serkulleni joka oli ilmiantanut mut ja poikakaverini, poliisit kysyi häneltä missä hän oli mut ja jätkän nähnyt, ja tietenkin siinä oli sokos missä turvakamerat viritettynä. varmaan sinne lähti koko poliisi komitea selvittää videoita! anteeks isälle en anna,
- Millamaaria
Hei!
Kerrompa omia kokemuksiani. Sinua muutaman vuoden vanhempana seurustelin puoli vuotta itseäni 11 vuotta vanhemman miehen kanssa. Halusin silloin jättää seksin avioliittoon ja siihenhän se suhde tietysti kaatui ja vieläkin olen katkera. Aikuisella miehellä oli aikuisen miehen tarpeet. Itselleni seksittömyys ei ollut ongelma.
Ihan aikuisten oikeasti: 25-vuotias mies alkaa haluta kanssasi seksiä ennemmin tai myöhemmin. Jos suostut (mitä en suosittele) mies tekee rikoksen ja jäädessään kiinni voi ammattihaaveet vetää vessasta alas. Jos et suostu lähtee mies kävelemään.
Joka tapauksessa suhteellanne ei ole tulevaisuutta. Voit päättää lopetatko suhteenne itse ja jäätte ystäviksi vai odotatko sitä päivää, kun mies jättää sinut! Ensimmäinen vaihtoehto jättäisi sinulle vähemmän henkisiä arpia.
Isäsi ei tosiaan ole ainoa, joka teidät voi käräyttää. Pahimmassa tapauksessa sinut voidaan huostaanottaa, jotta itseäsi vahingoittava toiminta (suhde) loppuu.
PS: Minusta 25-v vanha, jota kiinnostavat teinit seksuaalisessa mielessä, kuulostaa vähän vinksahtaneelta. Tai sitten jotenkin aralta kun ei pysty luomaan suhdetta oman ikäistensä kanssa....- ashley_wannabe
parempi sekin olisi, kuin jäädä isän silmien alle! varmaan ne kohta on kiikuttanut itsensä jätkän työpaikalle! vihaan koko elämääni!! jätkää en jätä, eikä hänkään minua, se sanoi että istuu mielummin kuulusteluissa ja oikeudessa kuin tekisi sen päätöksen että lähtee lätkimään!!! todisteita ei ole, paitsi videokamerat mitkä kuvasi minut ja jätkäni! isäni on sairas.
- palstojen selailija
Vähän ihmettelen että oletko kokenut jonkun ihmeparantumisen, kun vastikään kirjoittelit kuolema ja surupalstalla parin kuukauden jäljellä olevasta elinajasta vai onko sinulla vilkas mielikuvitus?
- häämöttää
Lastensuojelulain perusteella "...nuori, jonka fyysinen tai psyykkinen kehitys on vaarassa, voidaan ottaa huostaan välittömästi". Tarkoittaa käytännössä esim. suhdetta yli 16 vuotiaan kanssa kun itse on alle 16 v, tai itsetuhoisuuden vaaraa. Jos olet jossain palstoilla esitellyt esim. itsemurha-aikeita niin eipä tilanteesi todellakaan ole kehuttava. Tarvitaan vain yksi ihminen lähipiiristäsi, soitto lastensuojeluun ja paikkakunnasta riippuen tunneista päiviin niin olet poissa kotoa / poissa miehesi luota halusit tai et! Aktiivinen netinkäyttäjäkin saa jo annetuista tiedoista selville poikakaverisi henkilöllisyyden. Ensin otetaan selville puolustusvoimista 24 vuotiaat miehet, sen jälkeen seulotaan myymälävarkauksista tuomion saaneet ja katsotaan moniko näistä omistaa mustan Audin? Ota nyt jo järki käteen ja lopeta suhde. Harmia saat osaksesi. Jos lastensuojelun huostaanottoon joudut niin voit sanoa hyvästit monille ammateille, jälki jää ja työnantajat eivät hyvällä moista merkintää katso. Onko Sinulla varaa uhrata tulevaisuutesi vai odotatko pari vuotta ja aloitatte sitten seurustelun uudestaan? JOS mies todella rakastaa sinua ei hän halua pilata sinun tulevaisuuttasi, omastaan puhumattakaan
- ashley_wannabe
valitettavasti, ehkä parempi luovuttaa?! en tiedä tahdonko enään poliisiksi, en ehkä! asia on mennyt jo poliisi juttuun. ehkä laitan viestin tänään jätkälle että "ehkä odotetaan pari vuotta, ja sitten ehkä." en halua pilata jätkän mainetta ja että hän menettäis työpaikkansa!!ehkä sanon isälle että lopettaa turhan tutkimisen. että jättää mut rauhaan ja keskittyy tärkeämpään asiaan!!! ehkä luovutan ja kuuntelen kilttinä tyttönä isän mielipiteet ja kysyn aina kaiken. ehkä näin on parempi.ehkä!
mutta kiitos kummiskin - keikula
valitettavasti, ehkä parempi luovuttaa?! en tiedä tahdonko enään poliisiksi, en ehkä! asia on mennyt jo poliisi juttuun. ehkä laitan viestin tänään jätkälle että "ehkä odotetaan pari vuotta, ja sitten ehkä." en halua pilata jätkän mainetta ja että hän menettäis työpaikkansa!!ehkä sanon isälle että lopettaa turhan tutkimisen. että jättää mut rauhaan ja keskittyy tärkeämpään asiaan!!! ehkä luovutan ja kuuntelen kilttinä tyttönä isän mielipiteet ja kysyn aina kaiken. ehkä näin on parempi.ehkä!
mutta kiitos kummiskinMitä olen lukenut viestejäsi, niin vaikutat itsepäiseltä pikkutytöltä, joka luulee olevansa jo aikuinen ja ymmärtävänsä, näkevänsä asiat kuin aikuinen.
Vanhemmilasi on rutkasti enemmän kokemusta ja isäsi varmasti töissään on kohdannut tilanteessasi olleita tyttöjä, joten varmasti tunnistaa "rikoksen merkit".
Ajattele mies on sinua 10-vuotta vanhempi eli sama asia kuin sinä alkaisit seurustelemaan 4-vuotiaan pojan kanssa.
Mitä yhteistä sinulla ja 4-vuotiaalla pojalla on?
Miksi pelkäät eroa, jos tiedät että "poika" rakastaa sua, jos aidosti rakastaa hän jaksaa odottaa.
Odotus varmasti palkitaan ja "poika" saa sitten ehkä isäsikin kunnioituksen osakseen. - ashley_wannabe
keikula kirjoitti:
Mitä olen lukenut viestejäsi, niin vaikutat itsepäiseltä pikkutytöltä, joka luulee olevansa jo aikuinen ja ymmärtävänsä, näkevänsä asiat kuin aikuinen.
Vanhemmilasi on rutkasti enemmän kokemusta ja isäsi varmasti töissään on kohdannut tilanteessasi olleita tyttöjä, joten varmasti tunnistaa "rikoksen merkit".
Ajattele mies on sinua 10-vuotta vanhempi eli sama asia kuin sinä alkaisit seurustelemaan 4-vuotiaan pojan kanssa.
Mitä yhteistä sinulla ja 4-vuotiaalla pojalla on?
Miksi pelkäät eroa, jos tiedät että "poika" rakastaa sua, jos aidosti rakastaa hän jaksaa odottaa.
Odotus varmasti palkitaan ja "poika" saa sitten ehkä isäsikin kunnioituksen osakseen.isäni ei sulata, asioita näin helpolla! vastaksen sain poikakaveriltani viestiin missä sanoin että " ehkä parempi että odotetaan, ihan myös oman urasi vuoksi, en tahdo että sen ammatin menetät!" ja vastauksen sain " ymmärrän sinua, odotetaan vaan, :)" isälle sanoin jo, hän sanoi vaan jäykkänä että oli miehellä kanttia laittaa poikki, sanoin siihen että, minä laitoin poikka, hänen työnsä puolesta!" aha, isä sanoi je lähti soittamaan! toivon että isäni jättää kundin rauhaan!
- keikula
isäni ei sulata, asioita näin helpolla! vastaksen sain poikakaveriltani viestiin missä sanoin että " ehkä parempi että odotetaan, ihan myös oman urasi vuoksi, en tahdo että sen ammatin menetät!" ja vastauksen sain " ymmärrän sinua, odotetaan vaan, :)" isälle sanoin jo, hän sanoi vaan jäykkänä että oli miehellä kanttia laittaa poikki, sanoin siihen että, minä laitoin poikka, hänen työnsä puolesta!" aha, isä sanoi je lähti soittamaan! toivon että isäni jättää kundin rauhaan!
Hyvä, että päätitte odottaa, se on teidän kummankin kannalta paras ratkaisu.
Pari vuotta kuluu kuin siivillä, kun käyt koulussa ja harrastuksissa sekä tapailet ikäisiäsi kavereita.
Sitten, jos sinusta tuntuu voit muutaman vuoden kuluttua ottaa "poikaan" yhteyttä. - ashley_wannabe
keikula kirjoitti:
Hyvä, että päätitte odottaa, se on teidän kummankin kannalta paras ratkaisu.
Pari vuotta kuluu kuin siivillä, kun käyt koulussa ja harrastuksissa sekä tapailet ikäisiäsi kavereita.
Sitten, jos sinusta tuntuu voit muutaman vuoden kuluttua ottaa "poikaan" yhteyttä.kyllä,kyllä! hänen uransa ja maineensa on vaarassa ja sitä en salli :)
kyllä me varmaan tekstaillaan välillä ja soitellaan mutta ei ehkä enempään, sitten kun olen yli 16 vuotias niin sitten katsotaan :D - NÄIN!
kyllä,kyllä! hänen uransa ja maineensa on vaarassa ja sitä en salli :)
kyllä me varmaan tekstaillaan välillä ja soitellaan mutta ei ehkä enempään, sitten kun olen yli 16 vuotias niin sitten katsotaan :DIhan sikana onnea päätöksellenne! JOS olette luodut toisillenne niin pari vuotta on todella lyhyt aika odottaa, tunnen monia, jotka ovat seurusteluaikana olleet "toisella puolella maapalloa" eli nähneet todella harvoin ja kummasti se kaksi vuotta kuluu.. Näytäpä vaikka äidillesi tämä keskusteluketju, on heidän hyvä havaita, että todella KÄRSIT! tilanteesta. Onneksi pyysit / sait apua täältä! Tsemppiä elämäänne!
- ashley_wannabe
NÄIN! kirjoitti:
Ihan sikana onnea päätöksellenne! JOS olette luodut toisillenne niin pari vuotta on todella lyhyt aika odottaa, tunnen monia, jotka ovat seurusteluaikana olleet "toisella puolella maapalloa" eli nähneet todella harvoin ja kummasti se kaksi vuotta kuluu.. Näytäpä vaikka äidillesi tämä keskusteluketju, on heidän hyvä havaita, että todella KÄRSIT! tilanteesta. Onneksi pyysit / sait apua täältä! Tsemppiä elämäänne!
ehkä näin on parempi, niin ei tarvitse itsekkään kärsiä siitä kun joku satuttaa lähimmäistään tai riistää häneltä työn. tai ei itse saa mitään vartiointi komiteaa ympärilleen! olkoon nytten vanhemmat tyytyväisiä kun oma kullannuppu on turvassa.!
- rv36
ehkä näin on parempi, niin ei tarvitse itsekkään kärsiä siitä kun joku satuttaa lähimmäistään tai riistää häneltä työn. tai ei itse saa mitään vartiointi komiteaa ympärilleen! olkoon nytten vanhemmat tyytyväisiä kun oma kullannuppu on turvassa.!
Ensimmäinen fiksu asia mitä täällä olet sanonut!!!Hienoa!!Ajattelet nyt todella viisaasti..Jos tosiaan olette luodut toisillenne ja toistenne elämänne rakkauksia, niin alatte seurustella kun olet 16...ja menette vaikka naimisiin sitten kun olet 18, kuten jo vihjasit...kunhan muistat että ei se naimisissa olo ole pelkkää rakkautta ja ruusuja vaikka niin kovasti oletetaan..se on paljon rankempaa kuin pelkkä seurustelu, koska silloin ero ei ole pakokeino "jos ei toimi"..fiksu päätös sinulta...ja huomaathan että jos poikaystävääsi syytetään nyt jostain, niin täältä saa aika hyvät todisteet kaikelle...Onnea 16 v synttäreiden odotukselle!äläkä ivaile mistään turvasta ja kullannupuista..ihan totta he ovat peloissaan, koska tietävät että 25 vuotias mies on seksuaalisesti aktiivinen eikä VARMASTI ole ilman seksiä kahta vuotta vain odottaakseen sinun kasvamistasi..joko hän pettää ti sitten ottaa sinulta...j silloin on tosiaan tapahtunut vielä pahempi rikos(vaikka olisitkin omasta tahdostasi mukana)...
- ihmettelijä...
Niin oletko kokenut ihmeparantumisen syövästäsi?
- et ole
maailman pahuuksilta, vaikka vanhemmat laittais sut häkkiin ja oven lukkoon! Usko pois, myöhemmin vielä mielessäsi kiität meitä kalkkiksia! Säästit miehesi mielipahalta, samoin itsesi ja vanhempasi. Kukaan ei tainnut muistaa vihjata, että JOS teidät olisi yllätetty tositoimista niin myös vanhempiasi olisi kuultu asian tiimoilta, eli vaikka isäsi on inhottava mulkku niin uskon hänen kuitenkin rahoittavan menojasi. Et siis uhrannut vain teidän kahden tulevaisuutta vaan myös isäsi ammatti olisi saanut ISON! tahran, sillä heitä olisi ihan hyvin voitu syyttää vanhemmuuden laiminlyönnistä. Ymmärrän, että maailma näyttää välillä vain musta-valkoiselta, mutta ehdit kyllä leikkiä varsin vaarallista leikkiä ainakin kolmen ihmisen tulevaisuudella.
Olet ihan oikeasti fiksu nuori nainen kun teit tuon päätöksen. vielä kun muistat, että "pahuus" voi vaania ihan missä vaan ja koska vaan niin olet oikealla kasvun tiellä. Erittäin paljon onnea tulevaisuudelle ja jossain vaiheessa näytä nämä keskustelut isällesi. Olisi hyvä, jos hän näkisi kuinka tosisaan olit /olet kyseisen pojan suhteen. Lisäksi voisitte keskustella siitä, että nämä keskustelut tosiaan pitävät paikkansa aika pitkälti ja siitä kuinka lähellä olit joutua sosiaalitoimenpiteiden piiriin. Ongelmana näissä huostaanotoissa on yleensä se, että niiden purkaminen vie aikaansa. Eli jos sinut olisi otettu huostaan ja olisit todennut, että "ok, lopetan seurustelun" et välttämättä olisi päässyt heti kotiin.
Aurinkoista syksyä!
T. opinto-ohjaaja / oppilashuoltoryhmän jäsen - ashley_wannabe
rv36 kirjoitti:
Ensimmäinen fiksu asia mitä täällä olet sanonut!!!Hienoa!!Ajattelet nyt todella viisaasti..Jos tosiaan olette luodut toisillenne ja toistenne elämänne rakkauksia, niin alatte seurustella kun olet 16...ja menette vaikka naimisiin sitten kun olet 18, kuten jo vihjasit...kunhan muistat että ei se naimisissa olo ole pelkkää rakkautta ja ruusuja vaikka niin kovasti oletetaan..se on paljon rankempaa kuin pelkkä seurustelu, koska silloin ero ei ole pakokeino "jos ei toimi"..fiksu päätös sinulta...ja huomaathan että jos poikaystävääsi syytetään nyt jostain, niin täältä saa aika hyvät todisteet kaikelle...Onnea 16 v synttäreiden odotukselle!äläkä ivaile mistään turvasta ja kullannupuista..ihan totta he ovat peloissaan, koska tietävät että 25 vuotias mies on seksuaalisesti aktiivinen eikä VARMASTI ole ilman seksiä kahta vuotta vain odottaakseen sinun kasvamistasi..joko hän pettää ti sitten ottaa sinulta...j silloin on tosiaan tapahtunut vielä pahempi rikos(vaikka olisitkin omasta tahdostasi mukana)...
:D enhän mä koskaan sellasta tekis :DD
- ashley_wannabe
ihmettelijä... kirjoitti:
Niin oletko kokenut ihmeparantumisen syövästäsi?
olenko minä vaittänyt että olen parantunut syövästä vielä? en ole! en minä sellasilla asioilla pelleile, käyn yhä hoidoissa. ja en ole kokenut "ihmeparantumista"!
- ashley_wannabe
et ole kirjoitti:
maailman pahuuksilta, vaikka vanhemmat laittais sut häkkiin ja oven lukkoon! Usko pois, myöhemmin vielä mielessäsi kiität meitä kalkkiksia! Säästit miehesi mielipahalta, samoin itsesi ja vanhempasi. Kukaan ei tainnut muistaa vihjata, että JOS teidät olisi yllätetty tositoimista niin myös vanhempiasi olisi kuultu asian tiimoilta, eli vaikka isäsi on inhottava mulkku niin uskon hänen kuitenkin rahoittavan menojasi. Et siis uhrannut vain teidän kahden tulevaisuutta vaan myös isäsi ammatti olisi saanut ISON! tahran, sillä heitä olisi ihan hyvin voitu syyttää vanhemmuuden laiminlyönnistä. Ymmärrän, että maailma näyttää välillä vain musta-valkoiselta, mutta ehdit kyllä leikkiä varsin vaarallista leikkiä ainakin kolmen ihmisen tulevaisuudella.
Olet ihan oikeasti fiksu nuori nainen kun teit tuon päätöksen. vielä kun muistat, että "pahuus" voi vaania ihan missä vaan ja koska vaan niin olet oikealla kasvun tiellä. Erittäin paljon onnea tulevaisuudelle ja jossain vaiheessa näytä nämä keskustelut isällesi. Olisi hyvä, jos hän näkisi kuinka tosisaan olit /olet kyseisen pojan suhteen. Lisäksi voisitte keskustella siitä, että nämä keskustelut tosiaan pitävät paikkansa aika pitkälti ja siitä kuinka lähellä olit joutua sosiaalitoimenpiteiden piiriin. Ongelmana näissä huostaanotoissa on yleensä se, että niiden purkaminen vie aikaansa. Eli jos sinut olisi otettu huostaan ja olisit todennut, että "ok, lopetan seurustelun" et välttämättä olisi päässyt heti kotiin.
Aurinkoista syksyä!
T. opinto-ohjaaja / oppilashuoltoryhmän jäsensinua opinto-ohjaaja! kyllä minä uskon että isäni työhön olisi tullut iso tahra, kyllä mä sen tiedä. mutta se on vaan silleen että, välillä ärsyttää sen huolenpito! hyvää syksyn jatkoa myös sinulle! :)
- ärsyttää
sinua opinto-ohjaaja! kyllä minä uskon että isäni työhön olisi tullut iso tahra, kyllä mä sen tiedä. mutta se on vaan silleen että, välillä ärsyttää sen huolenpito! hyvää syksyn jatkoa myös sinulle! :)
HEI! Uskon täysin, että isäsi huolenpito ottaa joskus päähän. "Surulla" säälin omia lapsiani, jotka tulevaisuudessa tulevat kärsimään äitinsä ammatista: monialainen näkemys lastensuojelusta ei ole yhtään kiva juttu lapsen kannalta. Vanhemman tietämys asioista ja kokemus kertovat omaa karua kieltään maailmasta ja sen pahuudesta. Ymmärrän isääsi enemmän kuin hyvin, meidänkin koulun oppilashuoltoryhmään kun kyseisen ammatin edustaja kuuluu. Nostan hattua vanhemmillesi, tuollaisia vanhempia kun olisi enemmän niin koko oppilashuoltoryhmä voitaisiin lopettaa, näillänäkymin työni jatkuu...
että tänä päivänä noin nuoret vanhemmat jaksavat kantaa oikeasti vastuuta murrosikäisestään, sinusta! He rakastavat sinua todella paljon, kun eivät anna kaikessa periksi. Paljon helpompi heidän olisi panna pää pensaaseen ja toivoa vaan, että kaikki on ok. Kunnioitan vanhempiasi todella paljon. Olet onnentyttö heidän lapsenaan. Onko sinulla sisaruksia?
- ashley_wannabe
saan siskon ja veljen, eli kaksoset on tulossa :) onhan he nuoria, ja ehkä se heitä pelottakiin kun olin sen miehen kanssa että saavat uutisen että heistä on tulossa mummo ja pappa, niinkuin heille kävi! :) olenhan minä vanhemmistani tyytyväinen, mutta välillä niitten huolenpito häiritsee...
saan siskon ja veljen, eli kaksoset on tulossa :) onhan he nuoria, ja ehkä se heitä pelottakiin kun olin sen miehen kanssa että saavat uutisen että heistä on tulossa mummo ja pappa, niinkuin heille kävi! :) olenhan minä vanhemmistani tyytyväinen, mutta välillä niitten huolenpito häiritsee...
tuleva isosisko! Ja eipä tosiaan ihme, jos vanhempasi käyvät vähän "ylikierroksilla". Koeta ymmärtää heitä. Sinun parastasi he tahtovat. Heillä on myös ne omat, ehkä kipeätkin muistot... Jokaisella vahhemmalla on joitain asioita, mistä haluaisi omat lapset varjella, niin hyvin kuin voi. Se on sitä arkirakkautta.
Nauti tulevista vauvoista! Et ole vielä itse vastuussa heistä, mutta voit rakastaa ja helliä heitä mielin määrin.- ashley_wannabe
purje kirjoitti:
tuleva isosisko! Ja eipä tosiaan ihme, jos vanhempasi käyvät vähän "ylikierroksilla". Koeta ymmärtää heitä. Sinun parastasi he tahtovat. Heillä on myös ne omat, ehkä kipeätkin muistot... Jokaisella vahhemmalla on joitain asioita, mistä haluaisi omat lapset varjella, niin hyvin kuin voi. Se on sitä arkirakkautta.
Nauti tulevista vauvoista! Et ole vielä itse vastuussa heistä, mutta voit rakastaa ja helliä heitä mielin määrin.he käyvät aina ylikieroksilla. varsinkin isä. ihan kun hän tietäisi jotain muuta, jotain mitä minä en tiedä. miten ihminen voi olla noin raivoissaan ihmiselle joka on vaan varastanut taskulampun ja pattereita! miten voi olla niin vihainen, pelkkä viha silmissä? mitä muuta on mitä en tiedä? kun kysyn asiaa, isä synkkenee ja sanoo et sinun sitä vielä tarvitse tietää! mitä hittoa on meneillään? mitä? miksei se voi sanoa? mikä voi olla sellaista mitä minulle ei sanota?
he käyvät aina ylikieroksilla. varsinkin isä. ihan kun hän tietäisi jotain muuta, jotain mitä minä en tiedä. miten ihminen voi olla noin raivoissaan ihmiselle joka on vaan varastanut taskulampun ja pattereita! miten voi olla niin vihainen, pelkkä viha silmissä? mitä muuta on mitä en tiedä? kun kysyn asiaa, isä synkkenee ja sanoo et sinun sitä vielä tarvitse tietää! mitä hittoa on meneillään? mitä? miksei se voi sanoa? mikä voi olla sellaista mitä minulle ei sanota?
käyttäytyi aikanaan myös aika kummallisesti, kun poikaystäviä alkoi tulla kuvioihin. Olen vanhin kolmesta tytöstä. En kyllä aina ymmärtänyt kaikkia juttuja, mutta ymmärrän nyt jälkeen päin, että rakkaus oli hänen motiivinsa. Olimme isäni kanssa joissain asioissa hyvin läheiset. Isäni kuoli äkisti vuosi sitten. Nyt on ollut aikaa miettiä asioita ja muistella hyvällä.
- ashley_wannabe
purje kirjoitti:
käyttäytyi aikanaan myös aika kummallisesti, kun poikaystäviä alkoi tulla kuvioihin. Olen vanhin kolmesta tytöstä. En kyllä aina ymmärtänyt kaikkia juttuja, mutta ymmärrän nyt jälkeen päin, että rakkaus oli hänen motiivinsa. Olimme isäni kanssa joissain asioissa hyvin läheiset. Isäni kuoli äkisti vuosi sitten. Nyt on ollut aikaa miettiä asioita ja muistella hyvällä.
kurja juttu! nyt kun järjellä ajattelee niin en minäkään mitenkään kunnolla ole ollut! ehkä tämä mun asenne on mennyt vähän yli rajojen!!
kurja juttu! nyt kun järjellä ajattelee niin en minäkään mitenkään kunnolla ole ollut! ehkä tämä mun asenne on mennyt vähän yli rajojen!!
Tiedän, että olet fiksu nuori nainen. Kyllä sinä tästä kaikesta selviät. Saatpa nähdä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431649
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111551Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va281179Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931121- 83951
- 74921
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351913- 61788
- 49761
- 50756