oisko kellään kivoja juttuja järjestää duunikavereille yhteisessä illanvietossa, kaikki ideat otetaan ilolla vastaan...
Duunibileet
2
6435
Vastaukset
- hmmmm :)
Sekoita näppärästi ulostuslääkettä boolimaljaan. Takaan että kätevästi ainakin sinulla on kivaa (älä itse juo maljasta sekoittamisen jälkeen) Kiva leikki on myös kokeilla kuinka paljon sukkahousuja duunikaverisi pystyvät syömään oksentamatta :)
- Kelkkis
Aina hauska illanvietto syntyy puolitutussa porukassa pelillä nimeltä Psykiatri. Yksi on psykiatri, hän viedään ulos hetkeksi, ja muille kerrotaan pelin idea: Psykiatri kyselee jokaiselta läsnäolijalta henkilökohtaisia kysymyksiä, ja jokaisen tulee vastata kuten luulee VASEMMALLA PUOLEN istuvan vastaavan itsestään. Psykiatri itse ei tätä pelin ideaa saa siis kuulla ja hänen tehtävänsä on kysymyksiä kysymällä selvittää pelin idea. Hauskinta peli oikeastaan on niille, ketkä saavat keksiä vastauksia kysymyksiin sen mukaan, mitä toinen muka vastaisi. Kysymykset voivat olla mitän vain, mutta mielellään sellaisia, mitkä kertovat jotain mielipidettä tai henkilökohtaista totuutta, esimerkiksi elämän tärkeitä asioita, lempivaatteita, jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161