oisko kellään kivoja juttuja järjestää duunikavereille yhteisessä illanvietossa, kaikki ideat otetaan ilolla vastaan...
Duunibileet
2
5242
Vastaukset
- hmmmm :)
Sekoita näppärästi ulostuslääkettä boolimaljaan. Takaan että kätevästi ainakin sinulla on kivaa (älä itse juo maljasta sekoittamisen jälkeen) Kiva leikki on myös kokeilla kuinka paljon sukkahousuja duunikaverisi pystyvät syömään oksentamatta :)
- Kelkkis
Aina hauska illanvietto syntyy puolitutussa porukassa pelillä nimeltä Psykiatri. Yksi on psykiatri, hän viedään ulos hetkeksi, ja muille kerrotaan pelin idea: Psykiatri kyselee jokaiselta läsnäolijalta henkilökohtaisia kysymyksiä, ja jokaisen tulee vastata kuten luulee VASEMMALLA PUOLEN istuvan vastaavan itsestään. Psykiatri itse ei tätä pelin ideaa saa siis kuulla ja hänen tehtävänsä on kysymyksiä kysymällä selvittää pelin idea. Hauskinta peli oikeastaan on niille, ketkä saavat keksiä vastauksia kysymyksiin sen mukaan, mitä toinen muka vastaisi. Kysymykset voivat olla mitän vain, mutta mielellään sellaisia, mitkä kertovat jotain mielipidettä tai henkilökohtaista totuutta, esimerkiksi elämän tärkeitä asioita, lempivaatteita, jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341