uima rannalla

ukkeli

oli kesäkuun lämmin ilta ja puhelin soi. ystäväni miia soiteli ja pyysi et kerkiäisinkö viemään hänet uimarannalle no totta kai minä vaan kerkiän. no saavuimme yksityiselle uimarannalle ja miia oli jo kotona laittanut uimapuvun pääleen joka oli tosi seksikäs rinnat pursuivat ja muodot tosiiaan tuli huomattua. no tuhmat ajatukset tuli heti mieleen et tuotako saisi ni huh huh.
miia meni uimaan ja huuteli et tule sinäkin vesi on tosi lämmintä no minäkin sit menin ja kaluni rupesi herämään miia taisi sen kyl huomata ja sanoi et haluaisinko helpotusta jäykään kaluuni.
sanoin vaan et jos hän niin haluaa ni kyllä.miia ui lähemmäksi ja tarrasi kovaan kulliini ja alkoi vatkata sitä, itse pistin sormeni hänen pilluun miia sanoi et haluaa mun kalun suuhun ja hän sukelsi pinnanalle ja imeskeli sitä sielä pitkän aikaa ja palasi sit pintaan haukkaan happea ja sukelsi taas tunnis kuinka mälli lähti irti ja miia sai kaikki suuhunsa. sanoin miialle et jos vaik huomenna haluat kyydin uimarannalle ni aina kerkiän. kävimme siitä lähtien joka paivä uimassa ja jotakin muuta tekemässä !!

4

11238

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tollo2

ja hienosti kirjoitettu.

LISÄÄ ! ! ! ! !

• kun tuon luin

to della m ahtavast ikirjoitettu

• sukelsi
        kun tuon luin kirjoitti:

to della m ahtavast ikirjoitettu

uppo nalle. kirjoitti uimaran nalle.

Virkkeenaloittaminenisollaalkukirjaimella on tarpeetonta haaskausta näin säästetään esim shiftnäppäintä ja välilyöntiä

todellamahtavastikirjoitettu

• LUKIJAINEN

Miksi pilkkaate pientä poikaa, joka juuri ja juuri on oppinut tuntemaan kirjaimet.

K A N N U S T A K A A !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      171
      1086
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      65
      886
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      810
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      737
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      683
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      78
      632
    7. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      599
    8. 28
      585
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      575
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      569
    Aihe