Älkää aina haukkuko

kansalaismies

Meillä on kuitenkin Euroopan rehellisin ja vähiten korruptoitunut poliisi, joka tuottaa meille laadukasta turvallisuutta kustannustehokkaasti, nurkumatta ja kellonajasta riippumatta.

26

2047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saulu

Ehkä eniten vituttaa ne kaikki inisijät ja valittajat, jotka osaavat joka tilanteessa poliisin ammatin paremmin, kuin poliisit itse. Jokaisen pitäisi aina kommenttien lopussa kertoa oma ammattinsa, jolloin katsottaisiin, miten se oma työnteko sujuu ja keskityttäisiin niihin epäkohtiin myös.

• 3===0

Siis vitutus joka napsahtaa juuri oikeaan kohtaan.
        Mitä taas poliisin ammattiin tulee niin sen monessa kohtaa kyllä osaisi hoitaa paremmin kuten nyt monen asennevammaisen poliisin kohdalla.
        Itsellä ainakaan ei työ vaivaksi ja toiseksi vapailla markkinoilla kenkää tulee jos hommat ei luista mutta verraten poliisin suojatyöpaikkaan niin sitä kenkää ei helpolla tule vaikka palvelu olisi ala-arvoista omasta mielestäni kaikki poliisit ovat aivan perseestä eli olen vittumainen jokaisella koska suurin osa on todistettavasti asennevammaisia..isoin vamma tuli kouluun haettaessa koska muualle ei paärjääty vaan haluttiin suojattuun työpaikkaan.

• mitä sinä
        3===0 kirjoitti:

Mitä taas poliisin ammattiin tulee niin sen monessa kohtaa kyllä osaisi hoitaa paremmin kuten nyt monen asennevammaisen poliisin kohdalla.
        Itsellä ainakaan ei työ vaivaksi ja toiseksi vapailla markkinoilla kenkää tulee jos hommat ei luista mutta verraten poliisin suojatyöpaikkaan niin sitä kenkää ei helpolla tule vaikka palvelu olisi ala-arvoista omasta mielestäni kaikki poliisit ovat aivan perseestä eli olen vittumainen jokaisella koska suurin osa on todistettavasti asennevammaisia..isoin vamma tuli kouluun haettaessa koska muualle ei paärjääty vaan haluttiin suojattuun työpaikkaan.

teet työksesi, vai teetkö mitään?

• muualle
        3===0 kirjoitti:

ei ois päässy.... tosta sai taas tän päivän parhaat naurut... voi itku sun kanssa! =)

• 3===0
        muualle kirjoitti:

ei ois päässy.... tosta sai taas tän päivän parhaat naurut... voi itku sun kanssa! =)

Vapailla markkinoilla ?
        Epäilen yhdenkään poliisin pärjäävän tai jos sattuu pääsemään niin kyllä tili napsuu nopeesti kouraan koska kuka nyt selkään puukottajaa haluaa alaisena pitäää..rehdimpiäkin löytää töihin..

• Siis kustannus

Siis kustannustehokkaasti, eli suomeksi sanottuna halvalla. On se hyvä, että poliisiin riittää lähes ilmaisen työntekijöitä vuodesta toiseen... Se on meidän veronmaksajien etu...

• 3==0

Suojatyöpaikan etuihin nähden aika kova palkka..liekkö sokevalla näin kovat palkat ja vielä veljeily ja miltei koskemattomuus pesti

• 3===0

Ei se nyt ihan niin rehellinen ja rehti ole mitä "tutkimukset " kertoo...itse tutkitaan itseä niin tuleehan sitä mukavat tulokset.
      Laadullista kyllä mutta taso on aika matalalla ..ei tiedetä edes liikennesääntöjä mistä yritetään sakottaa *huom yritetään*
      kustannustehokkuus ei nyt niin kovin korkealla ole suojatyöpaikassa..
      Kellon ajasta on aika paljon palvelu kiinni..vittu miten käymätön sana poliisiin eli palvelu..

• kansalaismies

"Kellon ajasta on aika paljon palvelu kiinni"

Virastopalvelut ja sen semmoiset saa tietysti virastoaikaan. Kyllähän nuo muuten nuo poliisitehtävänsä hoitavat ihan kellon ympäri.

"vittu miten käymätön sana poliisiin eli palvelu"

Miten niin? Kyllä minä ainakin olen lähes aina saanut ihan hyvää palvelua, myös silloin, kun olen itse ollut väärässä, esim. sakotustilanteissa.

Tätä ei voi sanoa läheskään kaikista muista valtion viranomaisista, yksityisistä yrityksistä puhumattakaan.

Onko sinun kohdallasi kenties sattunut niin, että poliisi on epäonnistunut palvelutyössään, vai vastaako metsä sinulle vaan, niinkuin sinne huutelet?

• Saulu
        kansalaismies kirjoitti:

Virastopalvelut ja sen semmoiset saa tietysti virastoaikaan. Kyllähän nuo muuten nuo poliisitehtävänsä hoitavat ihan kellon ympäri.

Miten niin? Kyllä minä ainakin olen lähes aina saanut ihan hyvää palvelua, myös silloin, kun olen itse ollut väärässä, esim. sakotustilanteissa.

Tätä ei voi sanoa läheskään kaikista muista valtion viranomaisista, yksityisistä yrityksistä puhumattakaan.

Onko sinun kohdallasi kenties sattunut niin, että poliisi on epäonnistunut palvelutyössään, vai vastaako metsä sinulle vaan, niinkuin sinne huutelet?

Jokaisena niinä kertoina, jolloin olen poliisin kanssa asioinut (rikosilmoituksen teko, puhallusratsiat, rutiinipysäytykset), on poliisi käyttäytynyt asiallisesti ja palvelevasti. Pelkkää positiivista sanottavaa.

• 3===0
        kansalaismies kirjoitti:

Kertaakaan poliisilta saanut puolueetonta palvelua ja mikä parasta vaikka poliisi ei toimisi lain puitteissa niin sekään ei tunnu pahasti siinä talossa haittaavan..
        Poliisi epäonnistunut eilen ja viimeksi reilu 2 viikkoa sitten todella törkeästi ja lain vastaisesti (tutkinnassa vielä ) että silleen...
        Metsään muuten huudellaa nykyään siihen malliin kun sieltä on vastauksia kuulunut ..

• Mutta kokeileppa
        Saulu kirjoitti:

Jokaisena niinä kertoina, jolloin olen poliisin kanssa asioinut (rikosilmoituksen teko, puhallusratsiat, rutiinipysäytykset), on poliisi käyttäytynyt asiallisesti ja palvelevasti. Pelkkää positiivista sanottavaa.

Tehdä rikosilmoitus valtion laitoksesta = veljeily alkaa..
        Teeppä poliista tutkinta pyyntö = eipä ihme kun ei tutkittavaa löydy..
        Teeppä poliiisin lainvastaisesta toiminnasta valitus ...
        Rikosilmoitusten teko on ihan kiinni siitä ketä j mitä vastaan teet ilmon..että näin kannattaa kokeilla niin on pohjaa mistä kertoilla

• tehdä?
        Mutta kokeileppa kirjoitti:

Tehdä rikosilmoitus valtion laitoksesta = veljeily alkaa..
        Teeppä poliista tutkinta pyyntö = eipä ihme kun ei tutkittavaa löydy..
        Teeppä poliiisin lainvastaisesta toiminnasta valitus ...
        Rikosilmoitusten teko on ihan kiinni siitä ketä j mitä vastaan teet ilmon..että näin kannattaa kokeilla niin on pohjaa mistä kertoilla

Ei kukaan normaali ihminen joudu tilanteeseen, että tarvitsisi tehdä ilmoitus poliisin toiminnasta. Ne on rikolliset, jotka sellasia tekee, eikä niillä ole mitään väliä!

• olla itse
        3===0 kirjoitti:

Kertaakaan poliisilta saanut puolueetonta palvelua ja mikä parasta vaikka poliisi ei toimisi lain puitteissa niin sekään ei tunnu pahasti siinä talossa haittaavan..
        Poliisi epäonnistunut eilen ja viimeksi reilu 2 viikkoa sitten todella törkeästi ja lain vastaisesti (tutkinnassa vielä ) että silleen...
        Metsään muuten huudellaa nykyään siihen malliin kun sieltä on vastauksia kuulunut ..

rikollinen, kun noin usein poliisin kanssa asioit. Tiedätkä, mikä on säälittävää? Tuo katkeruus, joka sinusta paistaa.

• Normaali ihminen ei
        tehdä? kirjoitti:

Ei kukaan normaali ihminen joudu tilanteeseen, että tarvitsisi tehdä ilmoitus poliisin toiminnasta. Ne on rikolliset, jotka sellasia tekee, eikä niillä ole mitään väliä!

Tarvitse tehdä poliisista valitusta vaikka olisi joutunut ilman omaa syytään poliisin mielivallan uhriksi ?
        Poliisillahan on oikeus kohdistaa antipatioita asiakkaaseen ilman että siitä saisi tehdä valitusta.
        Onko epänormaalia jos poliisi tekee rikoksen asiakasta kohtaan jos auto ei mielytä ja ei ole tehnyt mitään lain vastaista mutta se on sinun mielestä oikein että poliisi voi tehdä lain vastaista kenelle kansalaiselle huvittaa jos sattuu olemaan huono päivä..
        Siis jos on joutunut rikoksen uhriksi valtion laitoksen taholta niin siitä ei saa tehdä rikosilmoitusta ja varsinkaan jos poliisi on toiminut puolueellisesti ilmoittajaa kohtaan ?
        Siinäpä pieniä aiheita miksi tehdä ilmo poliisista vai onko mielestäsi parempi käyttää omaa oikeutta ja esim tappaa väärin tehnyt poliisi jotta säästyisi turhalta paperi sodalta ja asia olisi hoidettu kuten ennen vanhaan...

• 3===0
        olla itse kirjoitti:

rikollinen, kun noin usein poliisin kanssa asioit. Tiedätkä, mikä on säälittävää? Tuo katkeruus, joka sinusta paistaa.

Juuri tuollainen kuvien kumartaminen ja perseen nuolenta ..juuri tuollainen on todellakin säälittävää mikä sinustakin paistaa suoranaisesti läpitte eli ruskea kielisyys..herää juippi tämä on nykyaikaa ja nyt ei tarvitse nöyristellä ...

• en mielestäni
        3===0 kirjoitti:

Juuri tuollainen kuvien kumartaminen ja perseen nuolenta ..juuri tuollainen on todellakin säälittävää mikä sinustakin paistaa suoranaisesti läpitte eli ruskea kielisyys..herää juippi tämä on nykyaikaa ja nyt ei tarvitse nöyristellä ...

ole kenenkään perseitä nuollut, mutta sinä olet katkera rikollinen.

• unestani
        Normaali ihminen ei kirjoitti:

Tarvitse tehdä poliisista valitusta vaikka olisi joutunut ilman omaa syytään poliisin mielivallan uhriksi ?
        Poliisillahan on oikeus kohdistaa antipatioita asiakkaaseen ilman että siitä saisi tehdä valitusta.
        Onko epänormaalia jos poliisi tekee rikoksen asiakasta kohtaan jos auto ei mielytä ja ei ole tehnyt mitään lain vastaista mutta se on sinun mielestä oikein että poliisi voi tehdä lain vastaista kenelle kansalaiselle huvittaa jos sattuu olemaan huono päivä..
        Siis jos on joutunut rikoksen uhriksi valtion laitoksen taholta niin siitä ei saa tehdä rikosilmoitusta ja varsinkaan jos poliisi on toiminut puolueellisesti ilmoittajaa kohtaan ?
        Siinäpä pieniä aiheita miksi tehdä ilmo poliisista vai onko mielestäsi parempi käyttää omaa oikeutta ja esim tappaa väärin tehnyt poliisi jotta säästyisi turhalta paperi sodalta ja asia olisi hoidettu kuten ennen vanhaan...

juu ei normaalia ihmistä kohtaan tapahdu noi, mitä luettelit. Ei kannata olla säälittävä hörhö!! Niinkuin palstan suurin pelle 3===0.

• Rikollinen kuin perseen nuo...
        en mielestäni kirjoitti:

ole kenenkään perseitä nuollut, mutta sinä olet katkera rikollinen.

Mutta selviätkö itse päivääkään ilman rikosta ?
        Itse en ainakaan..ensin homma alkaa aamusta jos nyt sattuu tarvetta lähteä ajelemaan niin aina yli ohjearvon..näin on menty 20 vuotta eli ei syytä muuttaa tapojaa ..että silleen

• Perseen nuolijalla
        unestani kirjoitti:

juu ei normaalia ihmistä kohtaan tapahdu noi, mitä luettelit. Ei kannata olla säälittävä hörhö!! Niinkuin palstan suurin pelle 3===0.

Muuttuu kun napsahtaa omalle kohdalle

• Eihän se tunnu eikä näy
        unestani kirjoitti:

Ennen kuin mielivallan ja huonon käyttäytymisen uhriksi joutuu..mutta parempihan se on kun ei joudu mutta itsellä näin on käynyt eli puhtaan siitä mistä tiedetään eikä mutuilla..

• 3===0

Pikkusiskoni kirjoittaa jällen omia mielipiteitä tänne. No kyllähän te sen jo huomasittekin, kun taso on 5-vuotiaan...

• Hau

Kannattasko hankkia oma nimimerkki ettei tartte nöyristelevänä pellenä joka päivä aamulla herätä ?
        terv: 3===0 ( aito )

• Aito 3===0
        Hau kirjoitti:

Kannattasko hankkia oma nimimerkki ettei tartte nöyristelevänä pellenä joka päivä aamulla herätä ?
        terv: 3===0 ( aito )

ei se jätä mua rauhaan...

• perustuu?

Aloittaja väittää, hyväuskoisena kuin hammaskeijuun uskova pikkukarara:

"Meillä on kuitenkin Euroopan rehellisin ja vähiten korruptoitunut poliisi..."

Väläytäpä vähän todisteita väitteesi tueksi.

• Hau Hau

Näitä tuulesta tempaajia ja poliisin perseen nuolijoita joka lähtöön ..pitäs herätä että nyt ei olla kuten venäjällä..

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      54
      3138
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      55
      2339
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      75
      2230
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      106
      2146
    5. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      26
      2118
    6. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      71
      1858
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1613
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      60
      1379
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      141
      1331
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      1201
    Aihe