Ostin uuden Olympus SP-320 digikameran ja pelittää muuten ihan hienosti, mutta videonpätkissä ei ole ääntä!?!? Miten saan äänen niihin?
Käyttöohjeessa ei kerrota mistään mitään, se on ihan surkea =(
Olympus SP-320
Minä vain
2
369
Vastaukset
- Miguel1983
http://www.dpreview.com/reviews/olympussp310/page8.asp
"You can use the optical zoom during filming, but only if you shoot without sounds (sound on/off is an option in the mode menu). You can also enable and use the 4x digital zoom, which is better than nothing, though the quality drops significantly if you do zoom in digitally."
Eli ilman ääntä pystyt optisesti zoomailemaan, äänillä vain digitaalinen zoomaus käy.- Minä vai
Pitääpä yrittää etsiä oikea kohta menun alta =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889