Olen ajatellut ostaa Fiesta van turbo dieselinä. Onko jonkulla kokemusta sen käytöstä. Suurimpia syitä on polttoaineen pieni kulutus 3,8l/100km -.
Miten autolla sujuisi esim lapin reissut? 2500 km reissuun tarvittaisiin polttoainetta n. 100 l - arvo n. 100€.
Uusi Fiesta van TDi
3
1289
Vastaukset
- isompi...
Entisenä Fiestan omistajana (vm.-04, 1,6 bensa) neuvoisin tuollaisille reissuille pykälää isompaa autoa: Fiestan kokoluokassa kun on melkein järjestäen kaikki autot tehty enemmän kaupunki- kuin maantieajoon. Tämä näkyy mm. sisälle kantautuvassa metelissä ja lyhyissä vaihteiden välityksissä.
- FocusII
Joo, ei se välttämättä ole oikea auto lapinreissuun. Etenkin jos pitkät reissut ovat yleisiä. Yksin ajettavaan työmatka- ja hyötyajoon tämä on kyllä varsin mainio kulkupeli. Diesel-/käyttövoimavero on "naurettava", koska se lasketaan pakettiautoksi ja veroksi taitaa tulla jotain 40€/vuosi. Tuon rahan saa takaisin jo todella pienellä ajomäärällä. Muutama tankillinen ja veroon menevä raha on "saatu takaisin"...
- nismomies
työmatka autoksi tuota olen ajatellut kanssa, päivässä tulee n.60km maantiellä ajoa.
mitenkäs onko kenelläkään kokemusta minkälainen arkku toi on talvella?
onko lisälämppäri pakollinen varusta?
tm 6/05 pitäis olla juttua autosta joten pitänee lähteä käymään kirjastossa joku päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107