meihin naismotoristeihin??
kun välillä hetetään kommentteja teidän kirjoituksiin.ainakin mä teen niin ja tulen tekee.:))
mut mä sain jossain täällä palautetta että mitäs me naismotoristit täällä tehdään.ja yritetään olla ÄIJÄÄ:))
no meitä on todella monenlaisia..kuka on nk kovis.kuka taas tavallinen mp harrastaja...
mut eiks tää oo keskustelu palsta..eli myös meidän naismotoristien paikka..vai miten on????
miten te suhtaudutte...
36
4081
Vastaukset
- motoristivaihäh
Ei tämä paikka ole motoristeille.Motoristit ovat ajelemassa tai jossain muualla kuin täällä.
- blackwomans
no enhän mä tarkoita nyt noita juttuja mitä noi kundit mättää..siis kinaa ja onhan täällä asiaakin joskus...
no ei oo turo..tai en tiedä,,mut parit kundit mä tunnen jotka skriivaa täällä ja ne on motoristeja:))) - että...
blackwomans kirjoitti:
no enhän mä tarkoita nyt noita juttuja mitä noi kundit mättää..siis kinaa ja onhan täällä asiaakin joskus...
no ei oo turo..tai en tiedä,,mut parit kundit mä tunnen jotka skriivaa täällä ja ne on motoristeja:)))nääs skriivaa sä vaan tummaan tuheroos...
- blackwomans
että... kirjoitti:
nääs skriivaa sä vaan tummaan tuheroos...
että säkin muistit mua..voi jee:)) mut mene sä poju ottaa taas sitä maitoo tuttipulloos sieltä jääkaapista ja käy nukkuu..::)) good night:)))
- se paljon
blackwomans kirjoitti:
että säkin muistit mua..voi jee:)) mut mene sä poju ottaa taas sitä maitoo tuttipulloos sieltä jääkaapista ja käy nukkuu..::)) good night:)))
parempi ja terveempi vaihtoehto mennä vetään unta palloon kuin päivystää täällä... häh.. eli jatka skriivaamista tummaan tuheroos... Passaako mustalle ladylle että otan kaapista yoghurttipurkin ja ammennan naamaani maidon sijasta?
- blackwomans
se paljon kirjoitti:
parempi ja terveempi vaihtoehto mennä vetään unta palloon kuin päivystää täällä... häh.. eli jatka skriivaamista tummaan tuheroos... Passaako mustalle ladylle että otan kaapista yoghurttipurkin ja ammennan naamaani maidon sijasta?
en mä päivystä: mä teen duunia tällä mun koneella..joten se siitä.))
sitä paitsi mä en oo musta:)))
mut ota sä mitä haluut kuhan et enää puutu mun kirjoituksiin:))) - mieltä
blackwomans kirjoitti:
en mä päivystä: mä teen duunia tällä mun koneella..joten se siitä.))
sitä paitsi mä en oo musta:)))
mut ota sä mitä haluut kuhan et enää puutu mun kirjoituksiin:)))olisko syytä alkaa vetään unta palloon että jaksat huomenna paremmin vetää melaa mustaan palloon?
- blackwomans
mieltä kirjoitti:
olisko syytä alkaa vetään unta palloon että jaksat huomenna paremmin vetää melaa mustaan palloon?
sä taidat olla noita runoilija miehiä..ne on kyllä vähän niin ja näin..mut mene afrikkaan jos oot mustan kippee:)))
sitä paitsi huono vitsi..huonosti riimitelty..sori:)))
- yrmy
tien päällä erota, onko nais-vai miesmotoristi. Siitä voi korkeintaa päätellä, että jos joku ajaa erittäin "siististi", niin silloin kyseessä todennäköisesti on nainen.
Kattelen naista pyörän päällä kun karvaista äijää. Oletuksena siis että ylipäätään pitäis valita...
- blackwomans
mun on pakko heittää tähän että tuskin kukaan ajelee pelkissä karvoissa..en oo koskaan ees nähnyt:))) mut mä taas katselen noita mp kundeja.ja ero on siinä että mä oon nainen ja sä mies:)))
- Juise
positiivisesti suhtaudun.
Ja hattua nostan jokaiselle uudelle naismotoristille.Kuin myös jannuillekkin.
Todella hienoa, että vuosi vuodelta tulee yhä enemmän naisia omalla pyörällään vastaan.
Ja varsinkin kerhotoimintaan toivoisin lisää vastakkaista sukupuolta. Näkökannat laajenee ja erillaisten tapahtumien järjestelyissä riittää kaikille tekemistä.
Onhan totta, että vieläkin mainitsemansi mukaisia käsityksiä löytyy, niinkuin tietysti kaikkialta.
Ennenkaikkea pyörän hallintaan ja turvalliseen etenemiseen vaikuttaa vähiten se mitä löytyy jalkojen välistä.
Vilpittömästi, rohkeesti mukaan.- blackwomans
tosin oon ajellu noita moottoripyöriä jo 18v lähtien..välillä 5 vuotta taukoa pitäen..
mutta omalta osaltani toivotan myös kaikki uudet moottoripyörä harrastajat mukaan joukkoon:))
ja etenkin naiset..koska tänäpäivänä on naismotoristien määrä lisääntymään päin..se ei ole enää vain ja ainoastaan miesten harrastus:)))
- Bluesway
... erittäin tervetulleita - sekä tien päälle pyörän selkään että myös tälle palstalle.
Toivottavasti käsityksesi meistä miesmotoristeista ei rakennu pelkästään tämän foorumin kirjoittajien älykkyystason perusteella, koska todellisuus ei onneksi ole ihan näin synkkä.
Lienee luonnollista, että tällainen palsta kiinnostaa peruskouluikäisiä jannuja (ja miksei tyttöjäkin). Sääli vaan, että heidän lähestymistapansa on niin märkäkorvainen: keskusteluun tekisi mieli osallistua, mutta kun ei osata tai uskalleta, niin mennään ali (siis nimenomaan ali) siitä, mistä aita on matalin - eli lähdetään vetämään nimimerkin turvassa eräänlaista roolipeliä: "mä oon kova jätkä ja mulla on h....n iso pyörä".
Jos asiallinen viesti saa asiallisia vastauksia, niin silloin tämä palsta toimii. "Tyhjistä tynnyreistä" ei tarvitse välittää - ne vaan kolisevat ja pitävät kovaa ääntä.- blackwomans
haittaa minkälaisia vastauksia mä saan.. niin ja täähän on keskustelupalsta.ei täällä ajella noilla moottoripyörillä.. mä en ainakaan ajele..vaan näppiksiä kulutan kun joskus vastailen.
ni ei todellakaan mun käsitys mies motoristeista muutu suuntaan eikä toiseen näitten kirjoitusten saati sit nickien perusteella:))
täähän on ajankulua kirjoitella täällä tai jossain muualla mp palstalla.mut oon kyllä sitä mieltä että tän palstan jutut on laskenu kun lehmän häntä..alaspäin.missä vika????
En usko että suhtaudun mitenkään, eikä mulla oikein ole varaakaan suhtautua. Kun sinäkin todennäköisesti olet parempi pyöräilijä kun minä, koska minulla tuota ajokokemusta on vain noin kolmelta viikolta.
Sinä itse muuten asetat naiset eri asemaan miehiin nähden, heittämällä tällaisen kysymyksen ilmaan.
Sen verran pitäisi olla tervettä itsetuntoa, että vähät välittää meidän joittenkin asenteista.
Tämmöisiä ajatuksia.- -julia-
eli: "Sinä itse muuten asetat naiset eri asemaan miehiin nähden, heittämällä tällaisen kysymyksen ilmaan. "
Sama tuli mullakin heti mieleen. Kumma kysymys naiselta.
Ajaahan naiset rekkoja, takseja, traktoreita, junia, raitsikoita ja jopa hävittäjiä, ni mikäs nyt yhdessä prätkässä on???
Kirjoittajalla taitaa olla jokin "kompleksi"?!
...olenko kova jätkä kun mulla on prätkä, no olen, no en ole...juupas eipäs....
Mulla on myös prätkä (ja iso onkin) eikä kukaan muo aseta mihinkää eri kastiin sen takia- päin vastoin, miehillä riittää ainakin jutun juurta (vaikkeivat ite harrastaiskaan mopoja)
Ja tän palstan pölinät voi tosiaan jättää omaan arvoonsa! - blackwomans
-julia- kirjoitti:
eli: "Sinä itse muuten asetat naiset eri asemaan miehiin nähden, heittämällä tällaisen kysymyksen ilmaan. "
Sama tuli mullakin heti mieleen. Kumma kysymys naiselta.
Ajaahan naiset rekkoja, takseja, traktoreita, junia, raitsikoita ja jopa hävittäjiä, ni mikäs nyt yhdessä prätkässä on???
Kirjoittajalla taitaa olla jokin "kompleksi"?!
...olenko kova jätkä kun mulla on prätkä, no olen, no en ole...juupas eipäs....
Mulla on myös prätkä (ja iso onkin) eikä kukaan muo aseta mihinkää eri kastiin sen takia- päin vastoin, miehillä riittää ainakin jutun juurta (vaikkeivat ite harrastaiskaan mopoja)
Ja tän palstan pölinät voi tosiaan jättää omaan arvoonsa!kysymys minkälainen prätkä kelläkin on..ja lueppa mun aloitus uudestaan niin osaat vastata siihen mitä mä kysyn?????
kun kysymys oli lähinnä siitä kirjoittelemisesta tähän palstalle:)) - blackwomans
kun tuntuu välillä että tän palstan jutut on ihan mitä tahansa niin ajattelin heittää oman kysymykseni tänne)) en todellakaan laita meitä naisia mihinkän eriarvoiseen asemaan mies motoristien kanssa:))
niin ja siitä ajelusta moottoripyörällä..sen verran että sullekkin karttuu vuosien myötä kokemusta:))
ja sen voin kertoa että mulla on sitä itsetuntoa..enhän mä muuten ees moottoripyörällä ees ajelis vaan tavallisella polkupyörällä.ja silläkin pimeässä ettei kukaan koskaan näkis:)))
- ...ok...
..., mut susta en ois varma...
- Auto
Suomalainenhan kysyy norsultakin, että mitä sä minusta ajattelet.
Siinä mielessä ei ole ihme, että suomalainen naismotoristi kysyy nettipalstalla, että mitäs te minusta ajattelette.
Mistä muuten tietää tien päällä ajavan nimenomaan NAISmotoristin? Minusta ne näyttää kaikki ihan samalta.- blackwomans
norsuja nähny vapaana täällä suomessa..ja enhän mä sulta kysynyt mitä mieltä sä musta oot?? ja oot mitä mieltä tahansa sou not:)))
- MustÄm
oikeinkirjoitusosaamattomuuttasi????
- blackwomans
niin ja jos oot äikän ope niin mulla oli 8 äikkä..joten se siitä:)) oot vika palstalla:::
- MustÄm
blackwomans kirjoitti:
niin ja jos oot äikän ope niin mulla oli 8 äikkä..joten se siitä:)) oot vika palstalla:::
käytöstä vaan osoittaa tuo huolimaton kirjoitustyylisi.
kyllä tänne mopopalstalle voi niinkin kirjoittaa, että siitä saa selvää... - blackwomans
MustÄm kirjoitti:
käytöstä vaan osoittaa tuo huolimaton kirjoitustyylisi.
kyllä tänne mopopalstalle voi niinkin kirjoittaa, että siitä saa selvää...mut älä lue jos on vaikeaa lukea jätä väliin ..niin on helpompaa sulle:)) onhan täällä artikkeleita joista saa hyvin selvää:))
sitä paitsi mulla on kyllä nyt just hame päällä.joten se siitä äijästä:))ja nyt en viitsi enää väitellä kanssasi joten hyvää loppukesää sinulle:)) - MustÄm
blackwomans kirjoitti:
mut älä lue jos on vaikeaa lukea jätä väliin ..niin on helpompaa sulle:)) onhan täällä artikkeleita joista saa hyvin selvää:))
sitä paitsi mulla on kyllä nyt just hame päällä.joten se siitä äijästä:))ja nyt en viitsi enää väitellä kanssasi joten hyvää loppukesää sinulle:))En suinkaan väittele. Kunhan kerroin mielipiteeni alussa asettamaasi johdattelevaan kysymykseen.
- the-real-nicki
Tuovat värikkyyttä harrastukseen.
Näin Tanskassa: Yamaha XV1700RC Road Star ja vieläpä naisen omistuksessa.
WoW, oli katsomista..kummassakin :)
Olen minäkin nähnyt "paljon" mut en sellaista yhdistelmää, mut nyt olen :)
Hmm..kumpihan herättää huomiota enempi liikenteessä, nais tai mies motoristi, ilman mc-tunnuksia...
Kyllä, keskustelu palsta tämä on, Naisille niin kuin miehillekkin!! Niin minä olen asian ymmärtänyt.- blackwomans
niin kerrankin yksi joka oivalsi mitä mä tossa kysyin:))
niin eihän tässä kyselty minkälainen mp sulla on?? sati sit kengän numeroo.. mut mitäs näistä jokainen saa skriivata mitä haluaa..täähän on vaan virtuaalia tää:))
eriasia on tienpäällä livenä se mp ajelu:))) - tunnustaa
blackwomans kirjoitti:
niin kerrankin yksi joka oivalsi mitä mä tossa kysyin:))
niin eihän tässä kyselty minkälainen mp sulla on?? sati sit kengän numeroo.. mut mitäs näistä jokainen saa skriivata mitä haluaa..täähän on vaan virtuaalia tää:))
eriasia on tienpäällä livenä se mp ajelu:)))että kyllä ihailen teitä naismotoristeja. Moni teistä on prätkänsä kanssa niin sinut, että omat ajotaitoni kalpenevat mennen tullen. Minusta on upeeta ja suuri rikkaus tässä harrastuksessa ovat juuri te naismotoristit.
- helmut
olette aivan ihania ihmisiä,eihän me miehet tultais toimeen ilman teitä.Noista kommenttien heittämisistä en tiedä mutta mukavinta matkaseuraa olette
- tyttååå
me naiset ei aina olla mitään kotiäitejä :D kait mekin voimme hankkia ja ajaa moottoripyörillä! ajattelin itse hankkia 16 vuotiaana kevytmoottoripyörä kortin :) ja moottoripyörä poliisi tai rikospoliisi on minun ammattini! mutta minusta me naisetkin voimme yhtä hyvin ajaa moottoripyörällä :)
- hd-män
ei akkoja ikinä mopo sarviin ,aka paikka on hella ja nyrki välis,ja pesemäs pyykei motomiähel kotonas,,
- RonjaM
hd-män kirjoitti:
ei akkoja ikinä mopo sarviin ,aka paikka on hella ja nyrki välis,ja pesemäs pyykei motomiähel kotonas,,
...ja sut vois lähettää äidinkielen tukiopetukseen.
Joko on maitohampaat lähteny? - hd-män
RonjaM kirjoitti:
...ja sut vois lähettää äidinkielen tukiopetukseen.
Joko on maitohampaat lähteny?on lähten ja samate kortti ,lährell rauma ajoi
160km videoauto ohi ,heti jepet peräs....
sakot ja kaks kuukaut ajokielto, selväst muija syy
- HooDeeRamone
Siis eli en suhtaudu mitenkään erityisellä tavalla,ei tuu ylimäärästä respectii sen takii et ovat naisia,mut en samasta syystä ala myöskään lokaan polkemaan.
Eli olkaa ihan vaan motoristeja.
Lapaa ilmaan!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412538Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761853Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821328- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171208TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913