koh samet

yö missä+ranta

joo, elikkä minkä nimisellä rannalla kannattaa tällä koh sametilla yöpyä? ja minkänimisessä bungalowissa tai hotellissa. kertokaas. ja nyt on kiire, ollaan matkalle lähdössä tällä viikolla. yhdeksi yöksi sinne olen siis menossa.

8

2922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • John Doe

Se nyt riippuu ihan täysin siitä mitä on hakemassa. Nythän on low-season joten majoituspaikoista ei ole pulaa. Itse olen juuri palannut ko. saarelta ja ainakin minun mieleen oli saaren pohjoiskärki; rauhallinen ja vähemmän farangja. Mutta missään nimessä ei kannata jämähtää yhdelle rannalle vaan kiertää vaikka koko saari. Mönkijän tai mopon vuokraaminen on naurettavan halpaa.

Tosin viimeisen kuukauden ajan kelit on olleet melko syvältä joten siihenkin on hyvä varautua. Esim. heinäkuussa vettä tuli todella paljon, ei mitään pikku kuuroja vaan pari-kolmekin päivää saattoi olla harmaata ja sateista. Koh Sametilla ja Rayongissa paikallisetkin ihmettelivät kelejä.. No onneksi oli ainakin kuuma.

• 170 osumaa

hyvä että sentään ehdit kirjoittamaan kysymyksesi, näitä aiemmin aiheesta kirjoitettuja juttujahan ei kannata ajanpuutteessa lukea läpi ennen omien kysymyksien järkevää muotoilua?
      eihän?

170 osumaa Lajittele: Sisällön mukaan | Päivämäärän mukaan

1. koh samet ja koh chang
      Oisko kellään kokemuksia koh sametista tai koh changista thaimaassa? Lähinnä rantojen siisteys ja vesien kirkkaus kiinnostaa. Onko mahdollista snorklata/sukeltaa? Ja onko mahkuja saada hotelli vasta paikanpäältä, kun netistä varatessa tuntuu, että revitään kaksinkertainen hinta.(ainakin...
      19.7.2006 - kirjoittanut: minttuki -
      Matkailu > Aasia > Thaimaa

2. Khao Lak, Koh Lanta ja Koh Samet - millaisia paikkoja?
      ... paikka tuo on? Onko ihan kauhee turistirysä? Mites Koh Lanta ja Koh Samet? Onko kukaan käväissyt siellä suunnassa? Kohteelta haluttaisiin upeita maisemia, hyvää ruokaa ja muutama baari ois kova sana.
      12.8.2004 - kirjoittanut: Maria -
      Matkailu > Aasia > Yleistä Aasian matkailusta

3. Koh Samet vai Koh Samui?
      kannattaisi mennä? mielenkiintona eksoottisuus,rauhallisuus ,puhatus ja hyvät majoitus mahdollisuudet toukokuussa?
      17.4.2006 - kirjoittanut: kumpaako -

4. koh samet vai koh samui?
      olisi parempi matkakohde ja millä perustein? kiitti paljon informaatiosta mikäli sitä löytyypi?:)
      21.4.2006 - kirjoittanut: kumpi.... -

5. Koh Samet
      ... Meillä oli myös pelkät lennot. Lähdimme Pattayan kautta Koh Samet saareelle, joka sijaitsee pattayalta n. 200km etelään. PAttayaa en suosittele, tai no, riippuu mitä hakee Thaimaasta. Koh Samet oli todella rauhallinen, pieni (n.12*6km) saari. Voi suositella kaikille. :) Hotellin saaminen oli ihan helppo...
      19.3.2005 - kirjoittanut: mie - Lue koko viestiketju

6. Koh Samet
      Pattayalta pääsee mm. Koh Sametille, siellä on valkonen hienohiekka, turkoosi vesi ja takuulla näet varpaasi kun seisot vedessä! Totuushan on, että pattayan jomtien baechin vedessä voi hyvinkin uida, muttei se kirkasta ole. On siellä myös paljon muita saaria, ei tosin niin...
      1.8.2005 - kirjoittanut: mellu - Lue koko viestiketju

7. Koh Samet...
      ... olen kulkenut vain sen läpi bussilla huristellessa. Koh Samet oli kyllä rento mesta ja voisin kyllä suositella sitä matkakohteeksi (Rayongista Ban Phen kylään, josta pääsee laivalla saarelle). Muuten, kun kerta olet menossa omatoimimatkalle, niin suosittelen, ettet varaa Rayongista (tai Koh Sametilta)...
      2.8.2004 - kirjoittanut: *R* - Lue koko viestiketju

8. Bangkok ja Koh Samet
      ... yhden kaverin luona. Lähdettiin toiseksi viikoksi Koh Sametin saarelle, joka on lähelä Pattayaa. Pattayaa en suosittele. Koh Samet oli ihana paratiisi saari. Saimme helposti ja halvalla bungalowit suoraan rannalta. Sametille pääsee Ban Phen kylästä veneellä. Kysytte vain joltain yksityisveneeltä...
      29.8.2001 - kirjoittanut: Anna - Lue koko viestiketju
      Matkailu > Yleistä matkailusta

9. Pattaya ja Koh Samet
      Onko Koh Sametilla käyneitä? Olen menossa Pattayalle ja ajattelin yöksi/pariksi mennä Koh Sametille, mutta miten siellä on hotellihuoneita saatavilla? Saako ihan ilman varausta majoitusta? Mitäköhän hintaluokkaa?
      6.7.2004 - kirjoittanut: Minttu -

10. Koh Samet
      ... kovin pitkä matka jos sitä verrataan esim. matkaan Koh Sametille.
      16.1.2006 - kirjoittanut: Kukko - Lue koko viestiketju

Osumat 1-10. Yhteensä 170 osumaa: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Seuraava >>

• idiootti vastailija

Oliko tämmöisestä idiootista paljon hyötyä? Pitäisi turpans kiinni. Toivottavasti saat jonkun asillisen vastauksen, minä kun en vaan viitsi lukea tästä samasta aiheesta tällä sivulla jo olleita keskusteluita ja vain tyhmät vaivautuu käyttämään tuota haku toimintoa!

• ja kiitos
        idiootti vastailija kirjoitti:

Oliko tämmöisestä idiootista paljon hyötyä? Pitäisi turpans kiinni. Toivottavasti saat jonkun asillisen vastauksen, minä kun en vaan viitsi lukea tästä samasta aiheesta tällä sivulla jo olleita keskusteluita ja vain tyhmät vaivautuu käyttämään tuota haku toimintoa!

joo ja aina voi saada juuri matkanneilta uutta kommenttii. edelleen odotellen vastauksia. :D

• vaan

suosittelen ostamaan: Suomalainen matkaopas: Thaimaa , kirjoittanut Markus Lehtipuu. on todella hyvä opas ja on paljon erittäin tarkkaa tietoa, myös koh sametista on 3 sivua. hyvää matkaa sinulle ja käy moikkaamassa suomalaista Rogeria kun sametilla käyt, hän on siellä ollut jo muistaakseni 16 vuotta!

• kiitti

nyt sain haluamiani vastauksia. :D kiitti

• ole hyvä vaan
        kiitti kirjoitti:

nyt sain haluamiani vastauksia. :D kiitti

OHO! ja varmaan järisyttävä kokemus; vetää vihdoinkin päänsä ulos perseestään. ;D

• georgioz

Käy moikkaan Rogeria....
        Niin missähän siellä???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17053
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4794
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2718
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      144
      2006
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1597
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      397
      1530
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1497
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      22
      1306
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1203
    Aihe