Hei!
Osaisiko joku kertoa, onko Varkaudessa jotain tiettyä baaria, jossa meikäläiset mieluiten aikaansa viettävät? Olemme lähdössä mökkeilemään sinne lähettyville, ja tarkoitus olisi nyt viikonloppuna johonkin baariin Varkaudessa mennä...
*VARKAUS*
12
1911
Vastaukset
- niistä
muutamasta baarista joita siellä on.
- Vimpulan himpula
Kertokaa mullekin minne baariin sitten päätätte mennä, kun mekin ajattelimme oman kullan kanssa käydä hieman tutustumassa Varkauden baari tarjontaan :) Itse olen käynyt siellä kertaalleen yhdessä baarissa, mutta paikan nimeä en enää muista...Hmm..Ja pakkohan siellä on meikäläisiäkin jossakin baarissa olla :)
- göoopipöo
Vimpulan himpula kirjoitti:
Kertokaa mullekin minne baariin sitten päätätte mennä, kun mekin ajattelimme oman kullan kanssa käydä hieman tutustumassa Varkauden baari tarjontaan :) Itse olen käynyt siellä kertaalleen yhdessä baarissa, mutta paikan nimeä en enää muista...Hmm..Ja pakkohan siellä on meikäläisiäkin jossakin baarissa olla :)
miten olis Next Step tai Rammari nyt perjantaina?
- lepakot
käy bailaamssa kuopiossa...
- eivät siis
juurikaan vietä ollenkaan baari-iltoja Varkaudessa???
Siellä ei siis ole mitään tiettyä baaria missä kävisi varkautelaisia lepakoita jos bilettäminen ei kiinnosta... - Kuopiossa
Ne käy bailaamas...
Menossa sinne huomenna... Kai siellä menoa on keskiviikkonakin.. ???
- entinen varkautelainen
varkaus on ruma ja haiseva kaupunki. Ahdasmielistäkin porukkaa siellä osaa olla.. Olkaa drinkkien kanssa sitten tarkkoina..
- tulla
LEPPÄVIRRALLE
- Biiuli
Leppävirta rules :)Täältä meitä löytyy...
- Anonyymi
ilkka
- Anonyymi
saapas
- Anonyymi
ilkka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450