Tietääkö kukaan mistä saisi edullisesti ja hyväkuntoisen teltan, joka vetäisi noin 100 vierasta. Teltan pitåisi olla valkoinen.Kellään kokemuksia. Pirkanmaan suuntaan....
telttavuokrausta häihin??
5
534
Vastaukset
- morsmaikkonen
Samaa tuumaillaan täällä Pohjois-savossa päin. Mistähän sais vuokrattua esim. sissiteltan tai vastaavan ensi kesälle? Ei tarvitse olla hieno, kunhan sadetta pitää!
- teltan perässä myöskin
googlettakaa juhlateltta. sieltä löytyy iso valikoima teltan vuokraajia, jos vähän jaksaa panostaa.
- häihisi
jos vielä olet isoa, valkoista, "ikkunallista" telttaa vaille, ottanet yhteyttä [email protected]
Pystytys, purku, kuljetus. Ja mikä parasta, kohdallaan olevat hinnat. - nyrppy
olisko kaupungin vapaa-aikatoimikunnalla?? Meille tulee urheiluseuralta...
- Antti koo
Me hankittiin teltta häihin Dancoverilta. Toimitus oli aika nopea ja telttaa tuli käytettyä vielä jälkeen päin vaimon suvun rapujuhlilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940