mistä saisin samurai 110cc crossiin piikki renkaat ajattelin ajella sillä talvella... ne vois olla käytetyt, uudetkin kyllä mutta haluisin että ne ei olis kalliit joten jos saisin ne alle 100 niin olis hyvä! kertokaa paikkoja mistä voi ostaa käytettyjä -> laita paikan netti osote
piikki renkaat?
13
6540
Vastaukset
- tietäjä____
- Mistä?
Korjaan alle 50 mielellää niitten renkaitten pitäs olla 14/12 tuumaset! KIITOS!
- ...tuo
Noilla tehoilla voipi eteneminen olla aika verkkaista piikkirenkailla.
- mistään
piikkirenkaita alle sadan euron, tai et ainakaan sellaisia millä tekis jotain.
uudet maksaa n.350 euroa... mulla on kyllä yhdet piikkirenkaat tuossa varastossa, eturengas 98% kuntoinen ja takarengas 77%. eturengas 21" ja takarengas 18" jos tuntuu sopivalta ota yhteyttä.
tosin en niitä ihan sadalla eurolla myy :-)
ne on siis PIIKKIRENKAAT, terävillä jääratapiikeillä. nastarenkaat on sitten asia erikseen.- pipro
mistä saisin piikkirenkaat pitpro:hon takarengas on kokoa 10 ja eturengas kokoa12
- kissakuski toinen
pipro kirjoitti:
mistä saisin piikkirenkaat pitpro:hon takarengas on kokoa 10 ja eturengas kokoa12
ruuvaa nappulaan ruuvi, varo ettei mene läpi ja sisäkumi puhki, sitten katkaise ruuvi soipivasta kohdasta. ns.köyhänmiehen piikkirengas, on tyhjää parempi. ainakin mopo/samurai pojille.
- spoore
kissakuski toinen kirjoitti:
ruuvaa nappulaan ruuvi, varo ettei mene läpi ja sisäkumi puhki, sitten katkaise ruuvi soipivasta kohdasta. ns.köyhänmiehen piikkirengas, on tyhjää parempi. ainakin mopo/samurai pojille.
Tuolta löytyy ainakin samuraihin sopivia 12 ja 14" piikkirenkaita halvalla:
www.wandamotor.com - hissipaskaa
mulla ois tossa nyrkki joka mahtuis just hyvin sun silmään. kusisin sinne ensin.
- hissipaska
kissakuski toinen kirjoitti:
ja haista sinä talonpoika sen edellisen kusisilmän kusista silmämunaa ja leikkaa sivuleikkurilla peukaloos.
T: samurain ylpeä omistaja
- santeri.v
wandamotor.com sieltä varmaan löytyis
- ostakkee pois!
multahan tollaset 14/12" enskanastapallot löytyy käyttämättömänä! sekä todella huonokuntoset 2.50-10 nastagummit. http://www.motot.net/talli/osat/id34526/ mikäli kiinnostaa niin rohkeesti soittamaan, kysymään ja tarjoomaan jos hinta ei miellytä!
pitoja löytyy aivan riittävästi vaikka jääradalle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859