Private show - mitä sellsessa tapahtuu?

Pikku#myy

Olen nyt ollut naimisissa noin kuukauden yli 10 vuoden seurustelun jälkeen. Ollaan erittäin onnellisia ja luotamme toisiimme täysin. Toissapäivänä sain kuitenkin sattumalta kuulla että miehelläni oli polttareissa ollut privaatti show Vaasan strippibaarissa - eikä ollut kertonut mulle siitä mitään. Kun se silloin aikaisemmin kertoi mulle polttareista niin se sanoi vain että porukka oli käynyt sellases paikas, juonut kahvia ja antanut naisille tippiä kun ne tanssi niiden pöydän ympärillä. Kysyin jos se oli koskenut niihin, ja se vastas ettei ollut. OK. Eihän siinä mitään, stripteasehän voi olla ihan hienoa ja "mielenkiintoista" katsottavaa, joten en miettinyt sitä sen enempää...

Kunnes nyt sitten sainkin tietää tästä yksityisesityksestä. En ole mustasukkaista tyyppiä, mutta en kerta kaikkiaan siedä kun mulle valehdellaan. Ja jotenkin musta tuntuu että sitä just mieheni teki kun se ei kertonut mulle koko totuutta. Kyllä se tuntee mut niin hyvin että se tietää etten olis välittänyt siitä esityksestä, mutta nyt kun sain tietää siitä muualta niin... Miks se halusi salata sitä multa? Tapahtuiko siinä jotain muuta kuin pelkkää tanssimista?

En ole koskaan itse käynyt stripshowssa (paitsi niissä missä mä strippaan itse - miehelleni :) joten en tiedä mitä siinä yksityiskopissa oikein tapahtuu. Mutta suomi24:stä löytyy varmasti aika moni joka tietää, ja joka vois kertoa minulle :) Haluan vähän enemmän faktaa näistä asioista ennen kuin juttelen miehen kanssa...

Voi reppana, kyllä se tulee katumaan ettei se kertonut mulle totuutta :D

24

38021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hilperi

      Riippuu paikasta, yleensä mennään tuon virallisen kaavan mukaan:

      Virallisesti: stippari tanssii yksityisen esityksen huoneessa, jossa ei ole muita. (yleistä on, että henkilökunta näkee huoneeseen valvontakameralla tms.) Katsoa saa, mutta ei koskea. Strippari voi kiehnätä sylissä, mutta asiakas ei saa koskea (tarttua tisseihin tms.) strippariin.

      Epävirallisesti: mitä vaan

      • ammattilainen

        Itselleen saa katselija tehdä mitä halua, mutta tyttöön ei kosketa.


    • elämästä

      mulla oli omissa polttareissa privaatti ja tuo kyllä meni hieman pidemmälle. Ensin oli strippausta ehkä 5min, jonka jälkee tyttö pyysi ottamaa vaatteet pois ja käymään "hierontapöydälle". Antoi ensin ihan hyvän selkähieronnan, jonka jälkeen pyysi kääntymään sellälleni. Sitten neito yhtä ja toista "hierontaa" öljyjä käyttän. Homma päättyi kun "tulin". Todella asiallinen ja hienotunteisesti hoidettu homma kaikin puolin, mutta hieman enemmän ainakin tuolloin tapahtui kun vaan "katsoa saa mutta ei koskettaa" tai ihan tarkalleen ottaen minä en koskenut tyttöä, mutta hän kyllä senkin enestä minua... Kaippa niitä ihan pelkkiä strippejäkin on paljon, mutta myös näitä em. löytyy.

    • otan osaa

      Kuule, musta tuntuu että hän olisi kertonut privaatista, jos siellä EI olisi tapahtunut mitään.

      Vai kahvilla strippibaarissa? -Just joo.

      O.K. Osa paikoista on fiksuja, mutta kyllä se on ihan yleisesti tiedossa, että privaateissa sattuu ja tapahtuu.

      Olen todella pahoillani, miehesi ja hänen kaverinsa vaikuttavat olevan aika katalia mulkkuja. :(

      Tee itsellesi palvelus, yritä onkia tieto siitä mitä siellä on oikein taphtunut? -Jos miehesi on ollut niin idiootti, että on suostunut kaikkeen mitä on tarjottu, heivaa pellolle.

      • ei sovi

        mustasukkaisille... Eikös rakkaus ole sitä, että pyritään antamaan toiselle pyyteettömästi kaikkea mahdollista hyvää, molemmin puolin ja yhdessä? Kaltaisenne mustasukkaiset kääkät nostaa karvat pystyyn. Onko se tosiaan teiltä pois, jos mies on vähän käynyt irrottelemassa ja vieläpä polttareissa joihin ko touhut jo perinteisestikin kuuluu...??


      • kehiin!!!
        ei sovi kirjoitti:

        mustasukkaisille... Eikös rakkaus ole sitä, että pyritään antamaan toiselle pyyteettömästi kaikkea mahdollista hyvää, molemmin puolin ja yhdessä? Kaltaisenne mustasukkaiset kääkät nostaa karvat pystyyn. Onko se tosiaan teiltä pois, jos mies on vähän käynyt irrottelemassa ja vieläpä polttareissa joihin ko touhut jo perinteisestikin kuuluu...??

        Vai että strippiklubissa käynti kuuluu perinteisesti polttareihin. En tiedä mitä ihmisiä sinun ystäväpiiriisi kuuluu, mutta meidän ystäväpiirissä ei ole ainakaan tapana viedä miehiä tai naisia strippipaikkoihin. Sitä on paljon laadukkaampaakin ohjelmaa pystyy järjestämään, jossa mukana on koko polttareissa mukana oleva lössi. Sitä paitsi tuo koko strippijuttu on jo niin vanha ja kulunut juttu ettei siinä ole mitään viehätystä enää.

        Sitä paitsi kaikki miehet tietävät, että kenenkään naiset eivät pidä siitä että heidän miehiään viedään strippipaikkoihin, niin miksi turhaa ottaa sitä vihaa niskoillensa? Irroitella voi niin moneen tapaan, mutta kaikkihan sitä ei ymmärrä!


      • otaan osaa
        ei sovi kirjoitti:

        mustasukkaisille... Eikös rakkaus ole sitä, että pyritään antamaan toiselle pyyteettömästi kaikkea mahdollista hyvää, molemmin puolin ja yhdessä? Kaltaisenne mustasukkaiset kääkät nostaa karvat pystyyn. Onko se tosiaan teiltä pois, jos mies on vähän käynyt irrottelemassa ja vieläpä polttareissa joihin ko touhut jo perinteisestikin kuuluu...??

        Tässä oli kyse ainoastaan kahden ihmisen välisestä rehellisyydestä. -Onko se sinun mielestäsi pyyteettömän hyvän antamista toiselle osapuolelle jos vaikka hieroo vieraan naisen rintoja naamaansa jossain tilanteessa? Rakkautta?

        -Ihmisiä on monenlaisia, joku hyväksyy enemmän joku vähemmän. Ymmärrän että erehdyksiä voi ihmiselle sattua, mutta jos niitä sattuu polttareissa, on teon takana harkintaa ja homma on vähän niin kuin jo etukäteen suunniteltu. -Se on minusta järjestelmällistä pettämistä ja pettämiseen yllyttämistä kavereiden kohdalta. Sinun sanojesi mukaan irroittelua.

        Olet ilmeisen typerän tuntuinen tyyppi, et pystynyt hahmottamaan näiden kirjoitusten ydintä... mitä varmimmin olet joku provosoija, mutta oli ihan pakko vastata tähän viestiin. Ihan vaan siltä varalta, että sattuisit olemaan ihan oikea ihminen näiden ahtaiden mielipiteiden kera.


      • ei sovi kirjoitti:

        mustasukkaisille... Eikös rakkaus ole sitä, että pyritään antamaan toiselle pyyteettömästi kaikkea mahdollista hyvää, molemmin puolin ja yhdessä? Kaltaisenne mustasukkaiset kääkät nostaa karvat pystyyn. Onko se tosiaan teiltä pois, jos mies on vähän käynyt irrottelemassa ja vieläpä polttareissa joihin ko touhut jo perinteisestikin kuuluu...??

        jos mies on avioliitossa tai hänellä on vakituinen naisystävä ja hän todella rakastaa omaa naistaan ei sovi katsella muita naisia saatika strippareita!
        Stripparit ovat avioliiton tappajia.

        Jos todella rakastaa, miehelle riittää oman naisen ihailu ja katselu ja hän näkee siinä kauneutta.


      • joo86
        suudelma73 kirjoitti:

        jos mies on avioliitossa tai hänellä on vakituinen naisystävä ja hän todella rakastaa omaa naistaan ei sovi katsella muita naisia saatika strippareita!
        Stripparit ovat avioliiton tappajia.

        Jos todella rakastaa, miehelle riittää oman naisen ihailu ja katselu ja hän näkee siinä kauneutta.

        mitä ihmeellistä siinä on jos käy strippibaaris.mul o vakituinen tyttöystävä ja sen kaa ollaa monta kertaa käyty strippibaaris,ei sen takii mitää eroja oteta.ei ne tee ku työtään ne tanssijat.


      • murrmurr
        ei sovi kirjoitti:

        mustasukkaisille... Eikös rakkaus ole sitä, että pyritään antamaan toiselle pyyteettömästi kaikkea mahdollista hyvää, molemmin puolin ja yhdessä? Kaltaisenne mustasukkaiset kääkät nostaa karvat pystyyn. Onko se tosiaan teiltä pois, jos mies on vähän käynyt irrottelemassa ja vieläpä polttareissa joihin ko touhut jo perinteisestikin kuuluu...??

        öö..kivaa kyllä pitää pitää, mutta jos parisuhde on sellainen, ettei se hyväksy pussailua vieraan naisen/miehen kanssa, se ei hyväksy seksiä vieraan naisen/miehen kanssa, se ei taatusti hyväksy stripparin kanssa panemista, stirpparin tekemää suu/käsihoitoa yms.

        Totta perkeleessä on olemassa pareja, jotka ottaa suhteen alkuvaiheissa mukaan muita osapuolia, hyväksyy, että kumppani pitää kivaa toisten kanssa jne. ja niitä, jotka haluaakin jossain vaiheessa jotain piristystä ja sitten on salittua sutia miten sattuu tai turvallisesti jonkun vakkaripanon kaa. Mutta jos se pari on vaan sellanen, ettei tollasia hyväksytä, ei se jumalauta oo mikään selitys häiden alla tehdä mitään sellasta. Ja jos vahinko käy, miehet kun on kännissä kovin typeriä laumaeläimiä, tekee mitä kaverit yllyttää, pitää kertoa tulevalle vaimolle. Se sitten on joko anteeksi anto tai sitten suhteen loppuminen, onneksi, ennen avioliittoa. -säästyypä jokunen euro sitten siitä, kun asia jossain vaiheessa tulee esille, avioerosta..

        Rakkaus on erillaista, erillaisilla ihmisillä. Jos kuvitellaan näin, että mies tietää että naista sattuisi jos hän vaikka suutelisi toista naista, ei se sitä kännissäkään tekisi, jos naistaan todella rakastaa. Jos sen tekis mieli toista niin paljon, ettei voi sitä itseltään enään kieltää, se jättäisi kumppanin reilusti, teki se kuinka kipeää tahansa. Mutta useimmat ihmiset ei uskalla jättää kumppaniaan, vaikka halut on jo muualla, ihan vaan silkan turvallisuuden ja tottumuksen takia. Moni elää lopulta onnetonta elämää, kun ei uskalla ottaa askelta tuntemattomaan. Toiset löytää teininä koko elämänsä kestävän rakkauden ja kumppanin, toiset ei koskaan. Joillakin se oikea kävelee vastaan samana vuonna kun vanhuus vie hautaan.

        Elämä ei ole reilua.

        Itse voisin antaa polttari kämmäyksen anteeksi, mutten unohtaisi. Ja saattaisin alentua ikäviin tekoihin,,


      • MeeToo_2

        No joo, tässä on taas yksi siveyden sipuli perse kiinni isänmaassa. Älä utele. Anna olla. Aika näyttää mihin rakkaus johtaa...


    • nästyyki

      kerran lahdessa strippari antoi imeä isoa tissiään ja samalla tyydytin itseäni maksoi vain 20 euroa ja sitä ennen hän pyllisti ja kalsarit jalassa painuon häneen kiinni takaapäin spermat lennetettyäni hän tarjosi ruokaa ja vielä halit päälle

    • eeki667

      Yleisesti ottaen siellä on strippaus ja lopuksi tanssijatar ottaa suihin asiakkaalta.
      siis tämä perussetti. Toki voi tilata muita palveluita.

      • Siinäsitä

        Ei sitä kuule aina oteta "suihinottoa" tai mitään muuta extraa. Moni tanssija ei edes suostu noihin, koska ratsijoita on ollut paljon.

        Ja jos heillä 10 vuotta on ollut suhde pystyssä ja nyt naimisissa, niin olisi kyllä ihme jos hän sielä jotain "extraa" olisi tilannut, epäilen vahvasti vaikka en kyseisiä henkilöitä tunne.

        Itse strip-teasessa käyminen ei niin paha asia ole, mutta tottakai se herättää naisessa paljon mustasukkaisuutta mikä on tietysti hyväksi vain joka merkkaa että hän välittää ja kovaa.

        Mies ei kyllä aina nää tollasesta jutusta mitään pahaa, mutta se onkin tyypillistä.

        Pieni todennäköisyys on että jotain olisi tapahtunut sielä, toivottavasti ootte sopineet kaikki ja elätte onnellisesti :)


    • Totuudentorviko

      Noh, kannattaisi varmaan kysyä paikan nimi missä mies on käynyt (taidat tietääkkin kyllä sen jo). Vaasassa on aika erilaisia paikkoja, strippari baari ja hieronta-paikkoja. Ei kyllä ole kokemusta kummistakaan, mutta jutut kulkee aina... Ää ole liian hyvä uskoinen.

      Miehesi kävi varmaan miesporukalla siellä niin oletettavasti mukana oli myös muita varattuja ja hekin pääsivät vieraan makuun samalla. Koskien tai katsellen.

      On monta mielipidettä siitä että kumpi on pahempi ajatus vai teko. Mun mielestä ajatus, koska tekoa ei voi olla ilman ajatusta. Todennäköisesti miehesi haaveilee jostain muusta kuin sinusta salaisesti. Enpä usko että miehesi on väkisin raahattu stripparipaikkaan ja pakotettu olemaan siellä, kyllä se tapahtuu ihan omasta vapaasta tahdosta. En voi ymmärtää että polttareissa mennään strippari paikkaan, aika sairasta menoa. Sitten varmaan kaupungille myymään pusuja tai kortsuja jossain idiootti asussa..

      Olen mies ja jos vaimoni olisi ollut vastaavissa polttareissa niin harkitsisin vakavasti avioeroa, kuinka luottaa toiseen jos heti alkumetreillä on valheita pää täynnä.

      • Petetty1002

        Arvon naiset. Pettäkää takaisin. Tehkää miehellenne kaikkea sitä mistä hän ei pitäisi!!!! Siitähän pettävä mies tajuaa miltä tuntuu. Itse sain vauvan ja jäin ilman rakkautta ja huomiota. Hoidin vauvaa öin ja päivin ja sain kärttää rakastelua ja läheisyyttä. Vauvamme täytti vuoden ja sain tietää et mieheni oli pettänyt minua ja haaveillut ulkomaalaisesta kumppanista joka ei valittaisi hänelle mistään vaan palvelisi vaan häntä... Kun jäi kiinni, otti baarista matkaansa ensimmäisen horon ja meni sen kans huorabaariin ja privaattiin ym ym. Pistin hänelle kaiken x 10 takaisin. Olin ollut hölmö, sinisilmäinen, rehellinen ja täysin uskollinen mutta siihen loppui se haavekuva. Ei sitä kannata antaa toisen pitää itseään narrina loputtomiin. Tätä peliä voi pelata kaksikin.


      • Isukki1
        Petetty1002 kirjoitti:

        Arvon naiset. Pettäkää takaisin. Tehkää miehellenne kaikkea sitä mistä hän ei pitäisi!!!! Siitähän pettävä mies tajuaa miltä tuntuu. Itse sain vauvan ja jäin ilman rakkautta ja huomiota. Hoidin vauvaa öin ja päivin ja sain kärttää rakastelua ja läheisyyttä. Vauvamme täytti vuoden ja sain tietää et mieheni oli pettänyt minua ja haaveillut ulkomaalaisesta kumppanista joka ei valittaisi hänelle mistään vaan palvelisi vaan häntä... Kun jäi kiinni, otti baarista matkaansa ensimmäisen horon ja meni sen kans huorabaariin ja privaattiin ym ym. Pistin hänelle kaiken x 10 takaisin. Olin ollut hölmö, sinisilmäinen, rehellinen ja täysin uskollinen mutta siihen loppui se haavekuva. Ei sitä kannata antaa toisen pitää itseään narrina loputtomiin. Tätä peliä voi pelata kaksikin.

        Turhaa valitusta, naisena saa aina jonkin kännisen itseään panemaan jos haluaa, eikä tarvitse kovin ihmeelinen siiderivalas olla. Toivottavasti se sitten lohduttaa. Parempi tasoisellakaan miehellä ei välttämättä näin vaivatonta rasian saanti ole. Omissa polttareissa strippari teki kyllä kaiken mahdollisen kun kaivoi vekeeni esille, väitti sen olevan kookkain minkä oli nähnyt.
        Ja on siittä vaimokin nauttinut erittäin paljon. Täytyy sanoa, että kyllä se mustaihoinen strippari on vieläkin aivan vakipanona. Eikä sitä suomalaista naista omakseen ota jos on muitakin kokeillut, melkoisia lahnoja ovat...


    • Jestas sentään

      Strippipaikassa juomassa kahvia ja silleen. Mahdat olla melkoinen pirttihirmu että äijäsi ei voi rehellisesti kertoa että veti viinaa ja vedätti vielä kuivatkin siinä samaan syssyyn. No big deal, get over it. Jos tuollainen on sinulle vakava asia, hanki toinen mies tai oma elämä.

      • 1+1

        Ja sinä kuvittelet että joku on vielä kuuden vuoden kuluttua tällä palstalla odottelemassa vastauksia.


      • csscscsc
        1+1 kirjoitti:

        Ja sinä kuvittelet että joku on vielä kuuden vuoden kuluttua tällä palstalla odottelemassa vastauksia.

        Taidat kuitenkin olla tuo ap joka vieläkin odottaa vastauksia


    • 8 v naimisissa

      Kun kaverit järjesti mulle polttarit ja strippibaari kuului ohjelmaan niin strippari veti ensin himokkaan ja aistillisen esityksensä jonka jälkeen hän otti suihin ilman suojaa, antoi "panna" rintojen väliin, ratsasti minua hieronnan jälkeen pöydällä ja lopuksi vielä antoi toisen kerran B-rappuun kordarilla. Kavereiden mukaan tämä oli maksanut paljon mutta täytyy sanoa että sain kyllä sellaista kyytiä että never before - never after. Vähän se paljaalla annettu munnari jäi mietityttämään jälkeenpäin etten vaan saanut mitään tautia tältä itänaapurin povekkaalta pitkäsääreltä mutta se oli niin mahtava kokemus kun hän nieli ja imi joka pisaran että sen muistaa vielä vanhana kiikkustuolissakin. Huvittavinta oli se, että stripparin "miesvartija" tarkkaili sermin takaa koko ajan touhujamme ja kysyi lopussa joska haluan että hän tulee minua tuhkaluukkuun samalla kun minä työstän stripparia. Suostuin kännipäissäni siihen ja vaikka sattui niin se oli mahtava tunne kun venäläinen merimies pani ruskeaan samalla kun annoin samaa kyytiä stripalle. Muutama päivä oli polttareiden jälkeen vaivalloista kävellä.

    • stipperr

      Tuttavani on strippari, ja hänen mukaansa hän koskettelee asiasta ja kiehnää paikkojaan esitellen ja kuulema valtaosa kävijöistä runkkaa.

    • teme6

      Mä käsken tytön pyllistämään mulle ja levittämään peräreikäänsä ja puhumaan rivo ja pari minsaa ja mällit lentää lattialle pyyhin kullini ja lähden vaimon luo.

    • Anonyymi

      Strippari shou miesten tyrkkyjä täynnä erotiikka messut 2023 mitä tässä naisena ajattelis , miehet pettäjiä ovat. Toivottavasti iltasanomat julkaisi artikkelin moisista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe