Sodexholla

haastateltu

Olin haastattelussa joka meni ihan ok minulle luvattiin paikka, sit viel tärkein kysymys aluepäällikkö totesi haastattelun lopuksi mikä on sinun palkkatoiveesi?
Tuli vaan mieleen että sekö otetaan joka halvimmalla
tulee...

16

3363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eppulainen

      ainahan jokapaikassa kysytään palkkatoive. jos hinnoittelet itsesi korkealle, katsovat että arvostat työtäsi mutta myös sen että mihin tehtävään palkkatoiveesi sopii. esim jos pyydät ihan pientä palkaa niin pääset keittiöapulaiseksi tms ja jos isompaa palkkaa, tulkinta on että olet ammattitaitoinen ja sinulle voidaan tarjota myös vastuullista työtä.

      palkatoive on hyvä ajatella niin ettet ihan halvalla lähde mutta myös niin että siitä on varaa joustaa.

    • Ammattitaito kunniaan

      Kyllä nyt oot sormes iskeny paskaan ja pahasti, jos meinaat Sodexholle mennä!

      • eppulainen

        sodexho on parhaita työnantajia missä olen ollut, ja niitä kyllä riittää.

        sodexhon hyviä puolia on se että isossa ketjussa riittää töitä, vakituiset sijoitetaan uudestaan jos toimipiste lopettaa. työntekijällä on vakaa tukiverkosto mikäli ongelmia ilmenee. palkka on parempi kuin kilpailijalla.


      • kauan on kauan
        eppulainen kirjoitti:

        sodexho on parhaita työnantajia missä olen ollut, ja niitä kyllä riittää.

        sodexhon hyviä puolia on se että isossa ketjussa riittää töitä, vakituiset sijoitetaan uudestaan jos toimipiste lopettaa. työntekijällä on vakaa tukiverkosto mikäli ongelmia ilmenee. palkka on parempi kuin kilpailijalla.

        Päivän paras vitsi!!!


      • Mestaaja1
        eppulainen kirjoitti:

        sodexho on parhaita työnantajia missä olen ollut, ja niitä kyllä riittää.

        sodexhon hyviä puolia on se että isossa ketjussa riittää töitä, vakituiset sijoitetaan uudestaan jos toimipiste lopettaa. työntekijällä on vakaa tukiverkosto mikäli ongelmia ilmenee. palkka on parempi kuin kilpailijalla.

        Kirjottakaa nyt nimi edes oikein, se on Sodexo. Itse olen ollut firmassa yli 15 vuotta ja vasta nyt olen päättänyt vaihtaa paikkaa. Syy siihen on ettei siellä enään arvosteta ammattitaitoa, eikä siellä voi enään kehittyä keittiöalan ammattilaisena. Availlaan pakkasesta valmisruokia ja pääkonttorilla jotkut ammattitaidottomat "neidit" laativat täysin perseestä olevia ruokia, joita sitten pitäisi hymyillen tarjota asiakkaille. Palkka on kyllä kauan firmassa olleilla ihan kohtuulllinen, mutta näitäkin heitetään pois tavalla tai toisella ja sitten otetaan halvalla sinisilmäisiä nuoria töihin jotka asetetaan heti ruotuun. Kosak viimeksi on ollut esim. henkilöstöjuhla, joka ennen oli aina tammikuussa, firma täytti juuri 30 vuotta mutta kiitoksena työntekijöille oli vain viesti että tehkää lisää tulosta. Perseestä koko firma nykyään....


    • muruksi

      Kävin työhaastattelussa myös, ja lupasivat ottaa yhteyttä toimen tiimoilta. Mutta kas kummaa...odotteluksi jäi.....!

    • Maysa

      ..kun itse olin aikoinani Sodexholla, sain reilusti paremman palkan kuin olisin saanut vastaavasta työstä esim. Amicalla..
      Mutta tokihan se varmaan vaikuttaa. Ja onhan se luonnollista, ettei oteta eniten palkkaa haluavaa-- jos olisin yrittäjä, en itsekään tekisi niin.. Heh heh.

      • palkkaeroa

        kilpailevaan firmaan verrattuna? Siis mikä on keskituntipalkka sodexholla? Ja tarkoitan ammattitaitoisella ja työkokemusta omaavalla keittiöalan ihmisellä?


      • iphe

        Sanoit ett sait reilusti paremman palkan kuin olisit saanut työstä esim. Amicalla...nii voitko kertoa paljon se on reilusti palkka sitt sodexholta ja paljonko palkka amicalla?


        kiitoz...


      • takaisin kapakkaan
        iphe kirjoitti:

        Sanoit ett sait reilusti paremman palkan kuin olisit saanut työstä esim. Amicalla...nii voitko kertoa paljon se on reilusti palkka sitt sodexholta ja paljonko palkka amicalla?


        kiitoz...

        hirveesti mainostavat työntekijöiden eduista ja kuinka heitä arvostetaan....todellisuudessa..ei ole enää juuri mitään....loppu mehutkin rutistetaan pois...ja ammatin arvostus ja yksilön huomioiminen heikkoa....nim..katse eteenpäin


      • Ainakin nimi oikein
        takaisin kapakkaan kirjoitti:

        hirveesti mainostavat työntekijöiden eduista ja kuinka heitä arvostetaan....todellisuudessa..ei ole enää juuri mitään....loppu mehutkin rutistetaan pois...ja ammatin arvostus ja yksilön huomioiminen heikkoa....nim..katse eteenpäin

        En tiedä missä olet ollut, mutta ainakin minun työtodistuksessa lukee Sodexho...
        Onko tuo Sodexo kenties virossa joku snäkäri?
        Taisit tulla vääräään ketjuun kirjoittemaan,
        avaa uusi Sodexolle...


      • Mörkö 63
        Ainakin nimi oikein kirjoitti:

        En tiedä missä olet ollut, mutta ainakin minun työtodistuksessa lukee Sodexho...
        Onko tuo Sodexo kenties virossa joku snäkäri?
        Taisit tulla vääräään ketjuun kirjoittemaan,
        avaa uusi Sodexolle...

        Kyllä se Sodexo on nykyään oikein, se nimi kun muuttui tuossa, jäi siis tuo H pois nimestä. S e on kansainvälisesti päätetty.


      • Never again
        Mörkö 63 kirjoitti:

        Kyllä se Sodexo on nykyään oikein, se nimi kun muuttui tuossa, jäi siis tuo H pois nimestä. S e on kansainvälisesti päätetty.

        ...koko firmasta. Lähes jokaisesta asiasta tuli kiistaa, perusoikeuksista lähtien. Työ loppui tuotannollisista ja taloudellisisa syistä, eikä kenellekään työkavereistani edes ehdotettu mit'ään uutta työpaikkaa, vaan kaikki joutuivat itse hakemaan uuden työnsä!!! Ko. firmasta ei todellakaan ole mitään hyvää sanottavaa.


      • ....
        Ainakin nimi oikein kirjoitti:

        En tiedä missä olet ollut, mutta ainakin minun työtodistuksessa lukee Sodexho...
        Onko tuo Sodexo kenties virossa joku snäkäri?
        Taisit tulla vääräään ketjuun kirjoittemaan,
        avaa uusi Sodexolle...

        Firman nimi on kyllä Sodexo.


      • palkka
        .... kirjoitti:

        Firman nimi on kyllä Sodexo.

        Palkka on parempi kuin kilpailijoilla.


      • Takaisin nykyaikaan
        takaisin kapakkaan kirjoitti:

        hirveesti mainostavat työntekijöiden eduista ja kuinka heitä arvostetaan....todellisuudessa..ei ole enää juuri mitään....loppu mehutkin rutistetaan pois...ja ammatin arvostus ja yksilön huomioiminen heikkoa....nim..katse eteenpäin

        Ei Sodexolla arvosteta työntekijöitä ja heidän ammattitaitoaan millään lailla. Rahat pois meininki. Paljon luvataan ja vähän toteutetaan. Ja on muutenkin jäänyt ajastaan jälkeen esim. tietotekniikassa. Sinne kun meni oli kuin olisi siirtynyt 15 vuotta ajassa taaksepäin.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7909
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4502
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2198
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1775
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1679
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe