raskauskilot?

awa

mites teillä on kilot lähteneet imetyksen myötä, siis osittain imettävät?kiinnostas tietää...

14

11116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vasta mammaksi

      tuli kaiken kaikkiaan sellaiset 13 kiloo. Tällähetkellä jäljellä 3,5 kiloo. Synnytyksestä aikaa 2,5 kuukautta. Lenkkeilly joka päivä ja syöny terveellisesti.. silläpä nuo näyttää lähtevän.

      • äiti85...

        koko raskausaikana 14 kg tuli painoa lisää.vajaassa viikossa tippu kaikki ja vattaa ei jääny yhtään eli nahka palautu normaaliks.nyt sektiosta 2 kk ja alkupaino oli 48kg ja nyt painan enää 46kg.mulla ainaki imetys vie kaiken.


      • vrang

        moi mulla on menkat viikon myöhässä ja aamupahoinvointia on joka aamu olenko raskaana ja ruokahalukasvaa


    • N30

      Mulle tuli kiloja 19 ja niistä on nyt 3 jäljellä. Vauva on 2kk. Imetän myös osittaisimetyksellä niin, että vauva saa vuorokaudessa noin 200ml korviketta. Olen ollut aika tiukka ruokavalion suhteen, sokerista olen luopunut lähes kokonaan ja rasvaakin syön minimaalisen vähän... eikä sekään saa olla piilorasvaa vaan terveellistä kalarasvaa tai kasviöljyä tms. Käyn 5 kertaa viikossa reippaalla tunnin mittaisella vaunulenkillä.

    • awa

      joo eli toivoa on että rirtiäsissä oi timmimpänä, jos hyvin käy...

    • vaan...

      Mulla tuli 19 kg odotusaikana enkä oo käyny puntarilla sen jälkeen... vauva nyt 2vko.

      Turvotus ainakin lähtenyt. Mutta voisko joku kertoa mitä tälle mahalle voi tehdä. Lähteekö se oikeesti ikinä? Jos täällä olis joku ihana ihminen joka vois heittää jonkun oikeesti tehokkaan ja toimivan esim. jumppaohjeen niin olisin ikuisesti kiitollinen. Mulla on 2 lasta nyt joten tässä roikkuvassa vatsassa on työtä kun ensimmäiseltäkin jäi vähän mahaa ja nyt oon tosi kyllästynyt....

      • pii

        ethän missään nimessä rupea tekemään vatsalihaksia liian aikaisin... tuloksena voipi olla "ikuinen"pömppis =).. (syviä vatsalihaksia saa tehdä mutta ei tavallisia) .
        itselläkin on kyllä vaikeuksia itsekurin kanssa kun en mahdu mihinkään vaatteisiin vieläkään ;) kanittavat vatsasta ja lantiosta... ja tyttö on nyt 1kk ja joitakin päiviä päälle.
        kärsivällisyyttä =))


      • awa
        pii kirjoitti:

        ethän missään nimessä rupea tekemään vatsalihaksia liian aikaisin... tuloksena voipi olla "ikuinen"pömppis =).. (syviä vatsalihaksia saa tehdä mutta ei tavallisia) .
        itselläkin on kyllä vaikeuksia itsekurin kanssa kun en mahdu mihinkään vaatteisiin vieläkään ;) kanittavat vatsasta ja lantiosta... ja tyttö on nyt 1kk ja joitakin päiviä päälle.
        kärsivällisyyttä =))

        miten niitä syviä vatsalihaksia tehdään?


      • niin että
        awa kirjoitti:

        miten niitä syviä vatsalihaksia tehdään?

        mennään lattialle vähän semmoiseen asentoon, kun alkaisi punnertaa, mutta laittaa kämmenten sijasta kyynärpäät maahan. Sitten vaan ollaan siinä selkä suorana ja vatsa tiukkana niin kauan kuin jaksaa. Samalla voi nostella jalkoja vuorotellen ilmaan. Lähde: Sport naisille -lehti.


    • kiva fiilis

      Kiloja tuli raskausaikana 16,5 kg ja ne sain aika pian pois - niistä 12 jäi jo sairaalaan - ja sen lisäksi on nyt mennyt 13 lisäkiloa joten voin vain hymyillä - tosin liikakilojakin on ollut ihan tarpeeksi - Osittain varmaan imetyksen johdosta, mutta hyödyksi on varmaan myös lisääntynyt piiloliikunta eli se että työntelen unilenkkejä vauvan kanssa useita kilometrejä päivässä :)

      • syriana

        Itselle tuli kiloja 23,5 raskausaikana. Kiloja tippu heti sellaset 13 mutta ne kivat 10 kiloa jäi... Nyt vauva on hieman yli 2 kuukautta ja odottelen että edes pari kiloa sais tippumaan imetyksellä ja syömällä terveellisemmin ja liikkumalla joka päivä, mutta ei vaan tunnu auttavan... Taidan olla vähän kärsimätönkin, mutta olisi tosiaan kiva tietää miten ne kilot lähtee vai lähteekö ikinä?


      • imettäjä
        syriana kirjoitti:

        Itselle tuli kiloja 23,5 raskausaikana. Kiloja tippu heti sellaset 13 mutta ne kivat 10 kiloa jäi... Nyt vauva on hieman yli 2 kuukautta ja odottelen että edes pari kiloa sais tippumaan imetyksellä ja syömällä terveellisemmin ja liikkumalla joka päivä, mutta ei vaan tunnu auttavan... Taidan olla vähän kärsimätönkin, mutta olisi tosiaan kiva tietää miten ne kilot lähtee vai lähteekö ikinä?

        Mun vauveli kohta 3kk ja täysimetyksellä. Kiloja tuli "huimat" 40 ylimäärästä raskausaikana, mutta olinkin liian laihassa kunnossa ennen raskautta. Synnärille jäi 6kg ja muuten vaan on tippunut 7kg, mutta älyttömän hitaasti lähtee ja vielä 18kg haluaisin pois. Mulle jälkitarkastuksessa sanottiin ettei imetyksen aikana saisi pahemmin laihduttaa ettei maidon tulo lopu, mutta tietenkin voi tarkkilla miten syö. Mulla toi syöminen on välillä miten sattuu eli liikaa tulee syötyä myös makeeta. Kun väsyttää niin se on hyvä hetkellinen piristyskeino..Mitenhän sen sais pois? Voiko imettäjä syödä kromia, joka vähentää makeanhimoa??


      • minä vaan
        imettäjä kirjoitti:

        Mun vauveli kohta 3kk ja täysimetyksellä. Kiloja tuli "huimat" 40 ylimäärästä raskausaikana, mutta olinkin liian laihassa kunnossa ennen raskautta. Synnärille jäi 6kg ja muuten vaan on tippunut 7kg, mutta älyttömän hitaasti lähtee ja vielä 18kg haluaisin pois. Mulle jälkitarkastuksessa sanottiin ettei imetyksen aikana saisi pahemmin laihduttaa ettei maidon tulo lopu, mutta tietenkin voi tarkkilla miten syö. Mulla toi syöminen on välillä miten sattuu eli liikaa tulee syötyä myös makeeta. Kun väsyttää niin se on hyvä hetkellinen piristyskeino..Mitenhän sen sais pois? Voiko imettäjä syödä kromia, joka vähentää makeanhimoa??

        Kiloja oli 13 ylimääräistä. 6kk Imetyksen myötä kaikki lähteneet ja pari ylimääräistäkin "sipsikiloa". Kaveri syönyt kiinteitä 4kk->.
        En ole jumpannut. Poikaa olen usein kantanut joten hauikset hurjat. ;)


      • Riina________
        imettäjä kirjoitti:

        Mun vauveli kohta 3kk ja täysimetyksellä. Kiloja tuli "huimat" 40 ylimäärästä raskausaikana, mutta olinkin liian laihassa kunnossa ennen raskautta. Synnärille jäi 6kg ja muuten vaan on tippunut 7kg, mutta älyttömän hitaasti lähtee ja vielä 18kg haluaisin pois. Mulle jälkitarkastuksessa sanottiin ettei imetyksen aikana saisi pahemmin laihduttaa ettei maidon tulo lopu, mutta tietenkin voi tarkkilla miten syö. Mulla toi syöminen on välillä miten sattuu eli liikaa tulee syötyä myös makeeta. Kun väsyttää niin se on hyvä hetkellinen piristyskeino..Mitenhän sen sais pois? Voiko imettäjä syödä kromia, joka vähentää makeanhimoa??

        sulle sitte noita kiloja kerty oikeen huimasti!! itse olen nyt viikolla 27 ja kiloja on tullut 19!! luulin olevani ainoo jolle niitä kiloja on kertynyt ehkä vähän liikaakin!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe