spiritismistä

ThisISmean

Niin eli kysymys teille jotka olette tätä harrastaneet tai kokeilleet, oletteko saanut yhteyttä henkimaailmaan ?

9

1537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vammane

Ihmisen alitajuntaista liikuttelua ja vastailua omiin kysymyksiin...kokeile.

• ala_mene_metsaan

se ei oo tervettä, mutta ideana tosiaan on sada yhteys henkiin ja phua heidän kanssaan, joillekin on käynyt niinkn, että pelaaminen on koitunut kohtaloksi, kun on nuppi seonnu tai alkanu sitäkautta palvomaan saatanaa. Se voi viedä mennessään, sanon ihan kokeilleena.

• Siis hä?

Onko joku henkimittari löydetty?

• devilived
        Siis hä? kirjoitti:

Onko joku henkimittari löydetty?

Itse en luokittele itseäni enkä siis sano itseäni ateistiksi, mutta olen ymmärtänyt että ateisti kieltää ainoastaan kaikenlaiset jumalhahmot (tai Suomen kristityssä ilmapiirissä kristinuskon jumalan). Mitä tekemistä tällä olisi yliluonnollisen kanssa? Korjatkaa toki jos olen väärässä.

• Ollaan

kokeiltu. Pelottavaa oli mutta ehdottomasti kannattaa kokeilla. Kumminkin muista kysyä hyvää henkeä!

• Meedio

har har har

• Vokkie

Hassua. näyttäisi, että kaikki olettivat ketjun aloittajan puhuvan spiritismi-lautapelistä. Lautapeli osastolla on tästä asiasta ketjuja useampi. kannattaa käydä lukemassa.
      Jos taas kyse on henkiopista noin muuten. asia on ihan erikseen.
      Voisiko aloittaja selventää kysymystään?

-Vokkie-

• mikään peli

..................

• että.

ei spiritismissä mitään tapahdu jos ei usko. Ja se joka sanoo että se kaikki(ilmiöt)johtuisi nupin sekoamisesta niin voi sitä. Olet ilmeisesti kokeillut etkä ole saannut mitään aikaiseksi, mutta kuten aiemmin paljastit, niin ethän sinä edes usko muuhun kuin elän kuolen, kaput, game over!. Eikö se ole yhtä ihmeellistä että olemme täällä, kuin että olemme jossakin sittenkin, ja sittenkin ja sittenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 54
      713
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      41
      684
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      644
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      640
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38