Tänään ku pelasin sims 2, niin perheen teinillä oli vauva sylissä ja sen piti mennä kouluun, mutta otti vauvan mukaan kouluun :O piti sitä sylissä ja meni bussiin heh mut kun se tuli takas koulust se vauva oli edelleen sen sylissä ja läksyt kädessä, ensin se laski läksyt maahan ja sit vei vauvan kehtoon heh :D
outo bugi
3
415
Vastaukset
- Minniel
Aika huolehtivainen isosisko! :)
- Yavanna
Mulle kävi vähän saman tyyppinen juttu. Mulla just syntyny perheeseen kaksoset ja äiti, jolla oli toinen vauva sylissä lähti töihin, vauva sylissään ja se oli viel armeija uralla.... O_o
Kyllä se tuli takas sen vauvan kans ja taisi saada peräti ylennyksenki vai oliskohan ollu vaa bonuksia. - minä3
isä vei vasta syntyneen tyttönsä töoihin ja äiti oli kotona työtömän, ja yksi sai vauvan sisko vei vauvan löytyi myöhemin pihalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439