Vf700c magna 84-85

Teto

Mitä hyvää, mitä huonoa? Kestääkö kone? jaksaako istua pidempää matkaa? Mitä tykkää vaimosta kyydissä? Nimim. tuleva omistajako?

3

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nicole

      Heippa !

      Meillä on isännän kanssa vähän isommalla myllyllä oleva magna, mutta
      käsittääkseni ovat aika samanlaisia koneeltaan yms.

      Pyörä on nyt ollut meillä ajossa pari kesää ja kilometrejä on tullut reilut 12000.
      Mitään vikaa ei ole ollut. Renkaat on jouduttu uusimaan joka ajokausi.
      Teknisesti pyörä on kestänyt todella hyvin eikä isompia remontteja ole tarvinnut tehdä.

      Pyörällä olemme tehneet kaksi kertaa Norjan reissun Yhteensä 7300 km.
      Mutkaisilla teillä pyörä pääsee oikeuksiinsa. 1100:han on (mieheni mukaan) tehokkain customi suomessa.

      Ja mitä pyörä tykkää vaimosta kyydissä ? tai mitä vaimo tykkää kyydistä ?

      Meidän pyörässä oli tehty takaraksilaiselle selkänoja (johon saa sissybar-laukun kätevästi kiinni)ja
      olo on kuin istuisi sohvalla. Lisäksi kuski voi nojata takana istuvaan ja leputtaa selkäänsä ajon aikana.
      Tavaraa pyörään mahtuu matkalle mukaan yllättävän paljon. :)

      Edellisellä norjan reissulla ajettiin 100-200 km tauotta. Sittenhän olikin jo pakko pistäytä tankilla.
      Eli sellasen 200 km kyllä istuu, mutta en itse ainakaan jaksaisi enempää.
      Alkaa ajoviimassa jalat jäykistyä ja takapuoli puutua. Kylmemmällä ilmalla vieläkin nopeammin.

      Voin lämpimästi suositella Magnaa...

    • VF750S

      Moi,

      Magnasta mulla ei ole tarkkaa tietoa, mutta itselläni on v45 Sabre, eli samalla koneella oleva fillari.
      Koneessa riittää puhtia kahden henkilön kuskaamiseen ihan kivasti, ei paljoakaan eroa ajaako yksin vai kaksin, (vai painankohan minä niin huomattavasti enemmän kuin vaimoni).
      Suht pieniruokainen, itse olen ajellut tankillisella 320km, eli sellaiset 5,7l/100km.

      Siitä hyvä kun ei tarvitse ketjujen kanssa sählätä, vaan voima välittyy kätevästi kardaanilla.

      Koneen puolesta uskallan suositella Magnaa kustom pyöräksi, varsinkin jos aiot kaks päällä ajella. Mistään XV:stä ei paljon kannata haaveilla sellaiseen ajeluun.
      Ja Nicolelle (lähes kaimalle) tiedoksi, V65 Magna ei ole tehokkain customi, ei edes tehokkain Hondan valmistama, mutta sanotaako näin, että ihan riittävän tehokas!

      - Nico -

    • Honda

      Omistan Honda Magna vf700c vuosimallia 1985
      Aukaisin takaapäin katsottuna vasemman puolen kopan ja siellä oli öljyä, onko se normaalia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe