kun olet hinkannut ammeesi tummuneita rantuja ja pohjia liki kaikilla tuntemillasi kaupantuotteilla, niin kokeilepa vielä tätä: ruokasodaa karistelet sinne pohjalle, lirautat sitrunamehua päälle ja jynssää hetki ja A vot, on ammeesi kuin uusi...
Laitahan palautett miten teillä toimi :)
Ms Shine
tummuneet vanhat ammeet ja altaat
3
1285
Vastaukset
- kiitos ohjeesta
Joo, pitää ensin käydä ostamassa sekä ruokasoodaa että sitruunoita.
Olisipa amme vain tummunut, mutta meillä ammmeen pinta on joistain paikoista täysin kulunut pois. Ja sen kuluneen kohdan saaminen puhtaaksi onkin todella työlästä.- elliveera
Hei!
Ei tarvitse välttämättä ostaa sitruunoita ja alkaa puristelemaan!
Valmista sitruunanmehua saa mehuhyllyjen luota. Sitä myydään keltaisessa sitruunanmuotoisessa ja -kokoisessa muovipullossa. Säilyy hyvin jääkaapissa pitkään.
Ruokasoodalla saa myös lasisen kahvipannun puhtaaksi. - kiitos vaan
elliveera kirjoitti:
Hei!
Ei tarvitse välttämättä ostaa sitruunoita ja alkaa puristelemaan!
Valmista sitruunanmehua saa mehuhyllyjen luota. Sitä myydään keltaisessa sitruunanmuotoisessa ja -kokoisessa muovipullossa. Säilyy hyvin jääkaapissa pitkään.
Ruokasoodalla saa myös lasisen kahvipannun puhtaaksi.Joo, tosiaan. Ne hauskat keltaiset sitruunanmuotoiset muovipullot. Pitääkin ostaa sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787