rasvaprässin toiminta?

poropeukalo

Ostin Biltemasta rasvaprässin ja laitoin vaseliini putkilon sisään. Yritin kammella pumpata mutta rasvaa ei tullut. Missä vika? Osaako kukaan auttaa, miten tuo toimii?

9

4271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väksätin

      Ilmaa se. Eli poista ilma.

      • poropeukalo

        ...en oikein ymmärrä toimintaperiaatetta. Siellä päässä on kahva melkein kuin pyöränpumpussa ja sivussa on se vipukahva. Päässä on se riekä jossa on pitempi putki, josta kai pitäisi tulla rasvaa. Sitten on sen vieressä toine reikä ja pienempi putki. Se lienee ilma-aukko...Kuka osaisi neuvoa.


    • arvelin vaan

      Kai poistit vassupatruunan kannen?

      • poropeukalo

        onnistuin kuitenkin aluksi laittamaan patruunan väärin päin puristimeen... :/


      • poropeukalo

        Piti leikata puukolla toinenkin pää auki ennen kuin alkoi toimimaan.

        Kiitos neuvoista!


      • Äly hoi!
        poropeukalo kirjoitti:

        Piti leikata puukolla toinenkin pää auki ennen kuin alkoi toimimaan.

        Kiitos neuvoista!

        Kauhalla vaatia jos ei ole lusikalla annettu!
        Enpäs ole ole vielä eläessäni törmännyt näin uustumpelon ihmisen ongelmaan!!!!
        Kuuluu samaan sarjaa kuin se legendaarinen Suomalainen metsuri Kanadassa joka kaato moottorisahalla kamalan määrän tukkeja eka työpäivänään ja pomo tuli kyselemään piruuttaan ettetkö yhtään enenpää saanut aikaiseksi ja vetäs sahan käyntiin näyttääkseen miten puita kaadetaan,johon Suom.metsuri tokas et 'mikä saatanan ääni toi on' !


      • arvelin vaan
        Äly hoi! kirjoitti:

        Kauhalla vaatia jos ei ole lusikalla annettu!
        Enpäs ole ole vielä eläessäni törmännyt näin uustumpelon ihmisen ongelmaan!!!!
        Kuuluu samaan sarjaa kuin se legendaarinen Suomalainen metsuri Kanadassa joka kaato moottorisahalla kamalan määrän tukkeja eka työpäivänään ja pomo tuli kyselemään piruuttaan ettetkö yhtään enenpää saanut aikaiseksi ja vetäs sahan käyntiin näyttääkseen miten puita kaadetaan,johon Suom.metsuri tokas et 'mikä saatanan ääni toi on' !

        Mulla olis yks Ysitonnisen autom.laatikko mikä pitäis koota. Unohtunut pari yksityiskohtaa kun ei pariin vuoteen ole niputtanut. Tuu kokoamaan, saat kahvit.

        Katos mikä toiselle voi olla päivänselvää, ei välttämättä ole sitä toiselle. Toinen on taas sua parempi jossakin muussa. Pientä harkintaa. Toivottavasti saat jossain korvilles.


      • Äly hoi! kirjoitti:

        Kauhalla vaatia jos ei ole lusikalla annettu!
        Enpäs ole ole vielä eläessäni törmännyt näin uustumpelon ihmisen ongelmaan!!!!
        Kuuluu samaan sarjaa kuin se legendaarinen Suomalainen metsuri Kanadassa joka kaato moottorisahalla kamalan määrän tukkeja eka työpäivänään ja pomo tuli kyselemään piruuttaan ettetkö yhtään enenpää saanut aikaiseksi ja vetäs sahan käyntiin näyttääkseen miten puita kaadetaan,johon Suom.metsuri tokas et 'mikä saatanan ääni toi on' !

        Sanonta muuten kuuluu.
        Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.
        Eihän sitä todellakaan voi kaikkea tietää.


      • usein
        Äly hoi! kirjoitti:

        Kauhalla vaatia jos ei ole lusikalla annettu!
        Enpäs ole ole vielä eläessäni törmännyt näin uustumpelon ihmisen ongelmaan!!!!
        Kuuluu samaan sarjaa kuin se legendaarinen Suomalainen metsuri Kanadassa joka kaato moottorisahalla kamalan määrän tukkeja eka työpäivänään ja pomo tuli kyselemään piruuttaan ettetkö yhtään enenpää saanut aikaiseksi ja vetäs sahan käyntiin näyttääkseen miten puita kaadetaan,johon Suom.metsuri tokas et 'mikä saatanan ääni toi on' !

        tällaista,emme me muutkaan poropeukalot uskalleta kysyä mitään.Ja sehän on tietysti päämääräsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe